Magia cristalelor

343 7 0
                                    


       Proprietăţile curative ale cristalelor au fost cunoscute din cele mai vechi timpuri, atunci când erau folosite pentru prepararea tincturilor. Pentru protecţie erau purtate ca amulele şi talismane. Ele au şi capacitatea de a mări câmpul energetic al corpului, pentru că emit vibraţii uniforme. Ele au puterea unei pietre care trăieşte.

      Câmpul energetic al acestui cuarţ – piezoelectricitatea, este unul dintre cele mai importante elemente ale sistemelor noastre de comunicaţie. Computerele, radarele, ceasurile, staţiile radio – toate folosesc un uimitor câmp energetic constant, care nu deviază. Proprietatea piezoelectrică a cristalelor înseamnă că ele sunt capabile de a menţine o încărcătură electrică, iar datorită acestei calităţi, aceste minerale măresc puterea de vindecare a meditaţiei, care la rândul său accelerează procesul.

     Proprietatea piezoelectrică a cristalelor înseamnă că ele sunt capabile de a menţine o încărcătură electrică, iar datorită acestei calităţi, aceste minerale măresc puterea de vindecare a meditaţiei, care la rândul său accelerează procesul.

Cuarț Transparent (Piatra de stanca)

Numit GHEATA ETERNITATII sau PIATRA PUTERII

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Numit GHEATA ETERNITATII sau PIATRA PUTERII

   Cristalele cu vârf - daca este purtat cu vârful în sus (numai pe termen scurt) este recomandabil pentru stări meditative sau cu încărcătură psihică, energizeaza chakrele sperioare. Trebuie purtat cu varful în jos.
Talisman de noroc.Poate folosi pentru orice scop pozitiv, este inlocuitor al oricaror alte pietre.Este un bun ghid spiritual.

    Puternic rol protector impotriva energiilor negative. Calmeaza, relaxeata, stimuleaza, vindeca, purifica. Reduce gandurile negative, accesele auto-compatimire, sentimentul de vinovatie, melancolia, sentimentul de singuratate

   Aduce inspiratie, clarviziune, protectie, armonie in suflet, curaj, incredere, imaginatie, echilibru emotional, rabdare, dragoste, noroc, succes, bani, sanatate. Bun pentru meditatie si rugaciune, confera iluminare spirituala. Mareste dinamismul, energia, actiunea, perseverenta, intelepciunea, comunicarea, creativitatea, concentrarea, studiul, memoria, claritatea, judecata.

    Confera un somn linistit
Ajuta la depasirea provocarilor sortii
Pune in legatura cu ghizii spirituali si deschide accesul spre alte dimensiuni spirituale. Protectie impotriva adversarilor sau in situatii conflictuale. Amplifica efectele celorlalte pietre langa care este purtat, purifica celelalte pietre
Echilibreaza emotional dupa traume majore

Sănătate: primeste, activeaza, inmagazineaza, transmite si amplifica energia, stimuleaza activitatea cerebrala, mareste lactatia, reduce durerile, febra, amplifica energiile de vindecare, benefic in caz de diaree, ameteala, convulsii, dureri, hemoragii, migrene, boli de piele, rani, anemie, astm, constipatie, dureri de cap, dureri de dinti, ulcer, leucemie, radiatii, isterie, anxietate, congestie, vertij, arsuri, bataturi, benefic pentru stomac, intestine, circulatie.

Vrăji Descântece Și FarmeceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum