Cele mai puternice apărătoare cunoscute de mii de ani în magie sunt talismanele. Ele sunt făcute de marile vrăjitoare și sunt lucrate pentru o cerința anume. Fiecare talisman este unic și este făcut pentru o singura persoana și ursit numai pentru apărarea acesteia.
Deși va puteți confecționa singuri un talisman e mai Bine sa lăsați un expert sà o facă .De aceea, nu va pot spune decât câteva îndrumări generale despre "marile apărătoare" ale zilelor și nopților. Sfatul meu este acela de a apela la o vrăjitoare de rang înalt pentru a va face un talisman caci este greu si complicat sa confecționați singuri unul. Dar totuși dacă doriți sà va confecționați singuri un talisman eu va pot învață cum.
Sà începem cu un talisman simplu. Cel al somnului un talisman ce va apar a de vise rele . Este simplu aceasta poate fi confecționat în 2 feluri
1
Aveți nevoie de:
-Foarfec
-Sarma
-Panglici sau hârtie creponata
-Margele
-Ata ( de preferat mai groasa)
-Pene sau alte suporturiCautați o sarma mai groasa și faceți din aceasta un cerc mare ( Nu exagerați) dar sà fie " acceptabil" după care luați o panglica ( culoarea dorita de voi) și o înfășurați în jurul cercului de sarma de la un capăt la altul pana panglica a acoperit în întregime cercul legați cele două capete iar după ce cercul a fost acoperit cu panglica folosiți o atà
(mai groasa dacă se poate și dacă vreți)
Si creați în interior un model dorit de voi ( ceva simplu ca crearea unor bucle prin care veți trece vârful atei și repetați procesul pana interiorul cercului e plin) iar în final va veți ocupa de agățător și de suporturile în care veți agața mărgele. Este simplu folosiți o alta ață sau panglica de aceeași culoare dacă puteți și legați-o de partea de sus a cercului acum în partea inferioara a cercului veți lega alte 3 sau 2 panglici în care veți agăța mărgele clopoței orice doriți voi.
(ex dacă stați la curte mergeți și luați niște pene de la găini , dezinfectați-le și apoi legațiile la capătul fiecărei panglici puneți o mărgea mai mare pe panglica înainte sà legați penele iar la final astupați nodul cu mărgeaua respectiva)2.
Aveți nevoie de:
Carton
Foarfeca
Panglici sau hârtie creponata
Margele
O farfurie de ceașcă de ceai
O cana
Creion sau pixLuați un carton de preferat mai gros folosiți farfuria mica și creionul sà trasați un cerc în mijlocul cartonului iar Cana pentru a face un cerc în mijlocul cercului pe care îl decupați astfel veți obține 2 cercuri unul care atâta ca o gogoașa iar altul mai mic. Acum veți repeta procesul din prima parte înfășurând panglica în jurul cartonului și legând-o la capete.
CITEȘTI
Vrăji Descântece Și Farmece
RandomAceastă carte este un pinax ocult, o sinteză a cunoștințelor vrăjitorești. Conține atât date istorice, geografie cât și vrăji și ritualuri oculte, toate aduse la lumină pentru a dobândi învățături de bază. ⚠️De reținut că nu este un manual de iniți...