Capitolul 4 Cum să aduceți lumina în viața voastră

3.6K 38 0
                                    

         Fie ca știți , fie ca nu , este posibil sa fi participat măcar o data in viața ta la un ritual magic înfăptuit cu lumânări. Exista multe tipuri de lumânări : din ceara de albine simple sau modelate/ colorate in feluri diferite . Când alegeți forma si mărimea trebuie sa va gândiți si cât timp vreți sa ardă .
Un alt aspect important este culoarea . Culorile lumânărilor au mai multe semnificații.

Roșu: foc , dragoste , pasiune , emoții , curaj , sex , forța , mânie , energie.

Roz: onoare , dragoste , idilă , feminitate , prietenie .

Portocaliu: atracție , încurajare , stimulent ,foc , curaj , toamna.

Galben: are , atracție , farmec , încredere , bucurie , vara .

Verde: pământ , fertilitate , prosperitate , abundență , creștere , noroc , vindecare , primăvara .

Albastru: apă , succes , răbdare , liniște , vindecare , claritate , înțelepciune .

Turcoaz: vindecare , echilibru , apa .

Purpuriu: putere , pace , noblete.

Maro: pământ , fundament , stabilitate , muncă .

Albastru - deschis: cer , pace .

Alb: energie Yang, lumina, puritate, unitate, vindecare, spirit și unicitate reflecta toate culorile poate fi înlocuită de orice culoare.

Negru : energie Yin, întuneric, deșteptăciune , potențial, izgonirea, eliberare, înlătura ghinionul, protecție.

Cenușiu: neutralitate, impas, pierdere, nehotărâre.

Auriu: soare , prosperitate, abundentă.

Argintiu: luna, prosperitate, abundență.

              Când alegi o lumânare , trebuie sa îți amintești ca e un punct de focalizare pentru tine , deci trebuie sa alegeți culorile care va reprezintă. Puteți de asemenea cumpăra ceara și modela propria lumânare. Puteți adaugă parfum și plante în ea un funcție de ce doriți sa faceți cu ea.

Culorile pot fi alese și în funcție de zodie ( mai ales dacă faceți o vraja pentru persoana iubita)
Berbec(marte) roșu 
Taur ( Venus ) roz , mov , bleu.
Gemeni(mercur) galben , verde , violet .
Rac( luna) argintiu , alb
Leu: (soare) galben , portocaliu , auriu.
Fecioara (mercur) ruginiu , bleumarin, gri.
Balanța (Venus)bleu si culoarea levănțicii .
Scorpion( Pluto / marte) nuanțe închise de roșu , purpuriu , bordo , castaniu.
Săgetător ( jupiter) purpuriu bleumarin-închis.
Capricorn( Saturn ) cafeniu , albastru , bleumarin .
Vărsător(Uranus Saturn ) indigo albastru metalizat .
Pești ( neptun, jupiter) verde pal, turcoaz, indigo

Vrăji Descântece Și FarmeceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum