Majoritatea filmelor sau serialelor horror cu obiecte blestemate sunt creații fantastice și nu au o bază reală. Sunt special construite în așa fel să te mențină interesat și în suspans.
Știind că sunt opere ale creației umane le vizionezi cu o oarecare detașare, pentru că fenomenele nu s-au întâmplat în realitate. Însă ce ar fi să-ți spun că există obiecte blestemate/bântuite în realitate, care ar fi reacția ta?
Sunt zeci poate chiar sute de astfel de obiecte însă eu am enumerat cinci din cele mai interesante și misterioase.
Primul de pe listă este:
Cutia Dybbuk
Este un dulăpior pentru vin care se spune că este posedată de un dybbuk. Un dybbuk este un spirit malefic care ar bântui și chiar poseda oameni.
Cutia a început să devină populară după ce proprietarul a pus-o la vânzare pe eBay împreună cu o poveste foarte înspăimântătoare. Acestea a scris cum o serie de evenimente ciudate au început să se petreacă în casă și cum prietenii lui au început să aibă unele stări ciudate când erau în prezența cutiei
Cutia a fost și inspirația pentru filmul The Possession.
Al doilea obiect care se presupune a fi bântuit este:
Scaunul lui Busby
Thomas Busby era un individ ce și-a omorât socrul și a fost condamnat la moarte prin spânzurere, crima s-a petrecut în anul 1702.
Scaunul a devenit bântuit după ce Busby și-a prezentat ultima dorință înainte de moarte. Acesta dorea să mănânce la localul lui preferat, înainte să termine de mâncat s-a ridicat în picioare și a spus „cine îndrăznește să stea în scaunul meu îi doresc o moarte instantă".
De atunci se presupune că 63 de oameni au murit în circumstanțe suspecte după ce au stat în acel scaun. Momentan scaunul este ținut în muzeul Thirsk suspendat pe un perete.
Denumirea următorului obiect blestemat de pe listă, acesta a fost descoperit în India dar cumpărat de un comerciant francez în jurul anilor 1600.
Diamantul Speranței
Diamantul este unul din cel mai mari din lume și cel mai popular. Având o greutate de 9,1 grame și 45 de karate.Se spune că fiecare persoană ce deține diamantul are parte de o viață tristă plină de ghinion, o situație financiară proastă și probleme de sănătate ba chiar suicid.
Momentan este adăpostit în cadrul Muzeului Național de Istorie Naturală din Washington.
Iar ultimul obiect bântuit din această listă este:
Oglinda din Plantația Myrtles
Plantația Myrtles a fost proclamată ca una din cele mai bântuite zone din Statele Unite.O serie de crime s-au petrecut în casă însă doar una din ele poate fi dovedită. Oglinda se presupune că ar avea captive in interiorul ei spirite care nu îți au liniștea. Ultimul nu este chiar un "obiect" dar fiind scris pe hartie am decis să îl includ în listă. Va avea un capitol propriu în care voi vorbi în mai mult detaliu despre el.
CITEȘTI
Vrăji Descântece Și Farmece
RandomAceastă carte este un pinax ocult, o sinteză a cunoștințelor vrăjitorești. Conține atât date istorice, geografie cât și vrăji și ritualuri oculte, toate aduse la lumină pentru a dobândi învățături de bază. ⚠️De reținut că nu este un manual de iniți...