Proiectia Astrală

1.5K 16 2
                                    

                  Astral proiecție (sau călătorie astrală) este o interpretare a unui experiente out-of-body (Afara din corp), care presupune existența unui "corp astral" separat de corpul fizic și capabil de a călători în afara acestuia.Astral proiecție sau călătorie astrală denotă ca corpul nostru astral părăsesc corpul fizic pentru a călători într-un plan astral.


           Ideea de călătorie astrală este înrădăcinată în conturile religioase la nivel mondial comune ale viața de apoi în care conștiința "sau călătoria sufletului " ascensiunea "este descrisă în termeni ca" o experiență ... out-of-body, în care călătorul spiritual părăsește corpul fizic și călătorește în corpul lui / corpul ei (sau dreambody sau corp astral) în tărâmuri "superioare".
Acesta este frecvent raportată în asociere cu vise, și forme de meditație.

            Unii pacienți au raportat percepții similare cu descrierile de proiecție astrală, induse prin diverse metode (inclusiv auto-hipnotic) înseamnă halucinogen și hipnotic. Nu există dovezi științifice că există o manifestare de o conștiință sau suflet care este separată de activitatea neuronale. Nu există dovezi științifice că se poate lăsa conștient corpul și să facă observații. Dovezi științifice ale proiecție astrala sunt pseudoștiințifice.

Vrăji Descântece Și FarmeceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum