Simbolurile oculte devin tot mai răspândite în contextul dezvoltării unor mișcări underground care nu au nimic in comun cu creștinismul sau sunt chiar contrare acestuia. Mulți tineri, adolescenți folosesc astfel de simboluri fără a fi conștienți de înțelesul purtat de acestea. Iată câteva dintre cele mai uzitate simboluri păgâneALCHIMIA
Acest simbol din secolul XVII ilustreaza imbinarea formelor geometrice -cerc, triunghi, patrat- reprezentand diferite elemente necesare pentru descantece si vraji, in cautarea transformarii fizice , a iluminarii spirituale si a nemuririi. Multi alchimisti medievali si-au extras filozofia sau traditiile mistice din Kabala , magia ermetica , si practicile oculte ale unor civilizatii stravechi precum cele din Egipt sau din China.
Simbolul în care apare un simplu triunghi intr-un cerc a fost adoptat de comunitatea homosexuala ca emblema pentru exprimarea acestei orientari sexuale. Acest simbol a fost insa utilizat de-a lungul vremii de cei ce il venerau pe Satana, pentru a-i conjura pe diavoli.Triunghiul reprezinta o poarta , iar cercul o delimitare a granitelor puterii.
AMULETA
Un obiect magic purtat pentru a aduce noroc si ca o protectie impotriva bolii , accidentelor si a fortelor malefice. Amuleta provine din vremea Egiptului antic. Trei cuvinte egiptene pot fi traduse ca "amuleta" : mekat, nehet si sa ; toate trei provin din verbe cu semnificatia de protectie. Cuvantul amuleta provine și din wedja , cu înțelesul de bunăstare.
ANARHIA
Litera A închisă intr-un cerc reprezintă anarhia. Liniile literei A se prelungesc uneori dincolo de cerc.Pentru multi satanisti si grupuri oculte acest simbol este echivalent cu sloganul "Fa ceea ce vrei".
Conform unui fost ocultist acesta este simbolul lui Asmodeu, o forta demonica care conduce (adolescentii) catre perversiune sexuala si sinucidere.
Atunci cand este aplicata spiritual, anarhia devine o doctrina a pacatului.ANKH
Numit si "sigliul de viata lunga" , Ankh reprezinta crucea egipteana simbolizand mitica viata eterna , renasterea sau reincarnarea si puterea datatoare de viata a soarelui.
CITEȘTI
Vrăji Descântece Și Farmece
RandomAceastă carte este un pinax ocult, o sinteză a cunoștințelor vrăjitorești. Conține atât date istorice, geografie cât și vrăji și ritualuri oculte, toate aduse la lumină pentru a dobândi învățături de bază. ⚠️De reținut că nu este un manual de iniți...