5. Bölüm

48 14 1
                                    

Multimedya : Paula Parker

1 hafta sonra

Bir haftadır buradaydım.  Ve eğitimlerim çok yorucu geçiyordu. Ares bana hiç acımıyordu. Bugün de eğitimim bitince dinlenmek için odama geçtim. Bir iki saat dinlendikten sonra üzerimi değiştirip aşağı indim. Hep odama geçiyordum bugün de biraz dolaşmak için bahçeye inmiştim. Tam o sırada yanıma bir kız gelmişti.

-Selam.

-Selam.

-Sen yeni kızsın sanırım.

-Evet bir hafta önce geldim.

-Ben Paula ya sen.

-Arya.

-Memnun oldum.

-Bende.

İkimizde baya yakınlaştık buradaki ilk arkadaşımda belli olmuş oldu. Biz sohbet ederken üç kişi yanımıza geldi.

-Arya bunlar benim arkadaşlarım bu Kevın. Kevın Allen.

Dedi hemen sol tarafta 1.70 boylarında, kahverengi saçlı ve mavi gözlü çocuğu işaret ederek.

-Spor düşkünü her gün 05.00 te kalkıp 08.00 e kadar spor yapar...

-Teveccühünüz matmazel.

Dedi Kevın denen çocuk

-Ve aynı zamanda çok yalaka biri ondan uzak durmanı tavsiye ederim.

Demesiyle Kevın hariç hepsi gülmeye başladı. Surat asıp Paula'nın yanına oturdu.

-Bu da Kavya. Kavya Turner. Dünyanın en tatlı arkadaşı.

Dedi ortada duran kız için 1.65 boylarında yine kahverengi saçlı ve mavi gözlü çok tatlı bir kız

-Kavya ise haftada üç defa sabah saat 10.00 da Avm ye gidip altı saat alışveriş yapar. Alışverişi atlarsa kriz geçirir bilmiş ol.

Kavya Paula 'nın dediklerini pek fazla takmadı çok soğuk birine benziyor hiç konuşmadı bile

-Ve son olarak da Gaston Miller kendileri okulun en gözde çocuğu herkes ona bayılır öyle değil mi Gaston.

-Kesinlikle öyle.

Dedi Gaston elimi öperek... 1.74 boylarında kumral mavi gözlü yakışıklı bir çocuktu. Tabi son olanlardan sonra yakışıklı erkeklerden uzak duruyordum.

-Arkadaşlar bu da Arya Evans buraya yeni gelen kız o...

-Hani şu yakışıklı çocuk ile gelen kız mı?

Yakışıklı dediği sanırım Aresti.

-Evet canım ben o kızım.

Dedim ciddiyetle

-Çok yakışıklı bir çocuk her an aşık olabilirim.

Yakışıklı mı bence hiç yakışıklı değil öküzün biri işte. Kimseye acıması yok. Hayvan herif ya... Kavya' ya cevap vermek yerine sadece gülümsemiştim. Biz sohbet ederken Ares yanımıza geldi. Ve tabiki direkt bana yöneldi. Al işte başlıyor bizim mesaimiz.

-Neredesin sen!

-Buradayım işte kör müsün?

-Bana düzgün cevap ver Arya.

Kayıp Kader (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin