Multimedya : Rose (Arya)
Ares
Aradan tam iki yıl geçmişti. Arya'nın ölümünden tam iki yıl geçti. Ve herkes dağıldı. Grup dağıldı. Kral ve Kraliçeler kurtulmuştu. Arkadyus kaçmıştı. Ama benim güzel Aryam artık yoktu. O günden sonra Kraliçe Adriana kendini saraya hapsetti. Kral Wolves arada bir bizi kontrol etmeye geliyordu. Ama oda perişan olmuştu. Kızını göremeden yine kaybetmişti.
Arya öldükten sonra herkes evlerine döndü. Betty ve Steven Bayan Nina ile birlikte Auckland G. J. A sına gitti. Evet Arya dan sonra buradaki akademi kapatıldı. Kevin su krallığına halasının yanına gitti. Palau ve Gaston ateş krallığına annesinin yanına gitti. Krallıklar ayrıldı. Kimse kimseyle konuşmuyordu.
Ben ise Arya'nın ölmediğine inandığım için her yeri karış karış arıyordum. Herkes Arya'nın ölümünü kabullenmişti. Ben ve Evan dışında. İkimizde birer ekip kurmuş. Arya dan bir iz arıyorduk. Ama tabiki hiç bir iz yoktu. Saraya geldiğim gibi kendimi odama attım.
- Ares bunu yapmayı ne zaman bırakacaksın?
- Bırakmıyacağım abla ne olursa olsun aramaya devam edeceğim çünkü hâlâ hayatta biliyorum. Ve onu bulacağım.
- O öldü...
- Hayır! Ölmedi. Biliyorum hâlâ yaşıyor. Hissedebiliyorum abla gerçekten yaşıyor. Ve benim onu bulmamı istiyor. Ben...
Daha fazla dayanamayıp ağlamaya başladım. Şimdi siz erkek adam ağlar mı diyorsunuzdur. Evet ağlar. Sevdikleri için, aşkı için ağlar. Aryasız bir hayat düşünemiyorum. Ve biliyorum onun bana ihtiyacı var. Ablam yanıma gelip bana sımsıkı sarıldı. Kapı çaldığında ablamdan ayrılıp kendimi toparladım. Güçlü durmam gerekiyordu. Arya için güçlü durmam gerekiyor. Kapı açıldığında askerlerden biri içeri girdi.
- Majesteleri beni Prens Evan gönderdi. Bir ipucu bulmuş.
Dediği şey ile yerimden kalkıp asker ile Evan'ın yanına gittim. Ablamda benimle gelmişti. Gerçekten de ipucu bulmuşlardı. Patlamanın olduğu yerden çok uzak bir noktadaydık. Ve burda bir portal açılmış. Portal izleri vardı. Bu portal nereye açılmış yada nereden açılmış bilmiyoruz. Bunu sadece Bayan Nina ve Bayan Elis anlar. O yüzden gizlice onları çağırmaya karar verdik.
- Bayan Nina ve Bayan Elis dışında kimsenin haberi olmasın.
- Merak etme sadece onlar bilecek ve tabi ki biz... Başka hiç kimsenin haberi olmamalı.
Bayan Nina ve Bayan Elis'i çağırmak için saraya geri dönmüştüm. Kimseye belli etmeden odama çıktım. Ablamda yanıma gelmişti. Hemen Bayan Nina ve Bayan Elis'e haber gönderdim. Bir kaç güne geleceklerini söylemişlerdi.
1 hafta sonra
Bayan Elis ve Bayan Nina geldiğinde portalı incelemişlerdi. Ve bu portalın boyutlar arası açılan portal olduğunu söylemişti. Yani biri bu portal ile başka bir boyuta ışınlanmıştı. O biri Arya da olabilir. İşte bu yüzden o portalı açmak için Büyücü Hank'i çağırmıştık.
- Eğer portaldan geçeceksek ailelerimize haber vermemiz gerekiyor.
- Tamam o zaman şimdi herkes eve gitsin aileleri ile konuşsun. Yarın gidiyoruz.
- Anlaştık.
Saraya gittiğimde annemler ile konuştum. Her şeyi anlattım. Onlarda hiç karşı çıkmadan bizimle vedalaştılar. Tam çıkıyorduk ki Kraliçe Adriana ve Kral Wolves geldi. Kraliçe Adriana yanıma gelip elimi tuttu. Ağladığı çok belliydi. Gözleri kıpkırmızı olmuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Kader (DÜZENLENİYOR)
FantasyBu hikaye dünyalar güzeli Rose Ellesedil 'in hikayesi Dragonya' nın tek varisi... İki zıt gücün tek bir bedende buluşması... Prens ve Prenses' in savaşı... 🎗️🎗️🎗️ Yıllar önce ailesinden koparılan Arya üvey ailesi ile mutlu mesut yaşıyordu. Ta k...