- Arya?
- Efendim
- Hâlâ o gece ne olduğunu anlatmıyacak mısın?
- Hayır dedim ya Ares. Şimdi değil zamanı gelince söyliycem.
- İyi de bana şimdi söylesen ne olur ki?
- Ares!
- Tamam tamam sustum.
Kütüphaneden çıkıp odama gittim. Ares de peşimden geldi. Ona defalarca o gün olanları anlatamıyacağımı söyledim. Ama beni dinlemiyor. O gece Lexy geldikten sonra herşey değişti. Artık arkadaşlarım burada değil. Hepsi evine gitti. Ares, Jake ve Lauren dışında herkes tabi ki. Bir tek onlar kaldı. Ve tabi ki Kavya. O gece ne mi oldu? Yakında öğrenirsiniz. Ama şimdi değil.
Yatakta uzanıyordum ki duyduğum o tiz çığlık ile yataktan kalkıp gizli bahçeye indim. Lexy yeni kurduğum salıncakta oturmuş beni bekliyordu.- Ne oldu Lex acil durumlar dışında gelme demiştim.
- Bu acil bir durum Rose. Yumurtalardan biri çatlıyor.
- Ne! Şimdi mi? Ama daha çok erken.
- Evet bu yüzden geldim. Hemen benimle Ejder ormanına gelmen gerekiyor. Eşyalarını toplasan iyi edersin.
- İyide kimseye söylemeden nasıl seninle geleceğim.
- Orasını ben hallederim.
- Anaanne? Ama... sen... nasıl...
- Buraya gelmeden önce Lexy yanıma geldi. Ve bana o gece olanları anlattı. Tabi yumurtayı da. Şimdi sen git eşyalarını topla diğerlerini ben hallederim.
Gizli bahçeden çıkıp odama gittim. Kapıyı kilitleyip eşyalarımı toparlamaya başladım. Fazla bir şey almıycaktım yanıma ne de olsa ormana gidiyorum. Kıyafetlerimi çantaya doldurduktan sonra portal ile gizli bahçeye indim. Lexy ve Anaannem beni orada bekliyordu. Anaannem ile vedalaşıp Lexy ile sihirli portala girdim.
2 SAAT SONRA
Ares'ten
- Ne demek gitti ya!
- Gitti işte Ares burada değil.
- Nerede?
- Bilmiyorum
- Kavyaa!
- Bilmiyorum dedim! Git Kraliçe Katherina ile konuş. Ondan başka kimse bilmiyor.
Odadan çıkıp hemen Taht odasına gittim. Kapıyı çalıp içeri girdim. Kraliçe Katherine, Prenses Maria, Prens Josh, Kraliçe Adriana ve Kral Wolves önemli bir konu hakkında konuşuyorlardı.
- Kusura bakmayın bölüyorum. Ama Kraliçe Katherine ile konuşmam lazım
- Evet dinliyorum.
- Yalnız!
Hepsi bana tuhaf bir şekilde bakıyordu. Kraliçe onlara dışarı çıkmasını söyleyince hepsi çıktı.
- Evet söyle bakalım.
- Arya nerede?
- Özel görevde.
- Ne göreviymiş o?
- Size açıklama yapmak zorunda değilim Prens Ares.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Kader (DÜZENLENİYOR)
FantasíaBu hikaye dünyalar güzeli Rose Ellesedil 'in hikayesi Dragonya' nın tek varisi... İki zıt gücün tek bir bedende buluşması... Prens ve Prenses' in savaşı... 🎗️🎗️🎗️ Yıllar önce ailesinden koparılan Arya üvey ailesi ile mutlu mesut yaşıyordu. Ta k...