9. Bölüm

31 13 1
                                    

Multimedya : Betany (Betty) Foster

Bu nasıl olur onların burada ne işi var. Kendime gelip hemen yanlarına gittim. Önce Merlia'nın yanına gitmiştim.

-Merlia? İyi misin?

-Evet majesteleri iyiyim. Sizin beni bulacağınızı biliyordum.

-Seni burada bulmayı beklemiyordum aslında. Anneni kaçırdılar ve buraya getirdiler. Bizde...

-Annem burada mı!

-Evet. Onu bulamadık daha ama bulacağız merak etme. İlk önce buradan bir çıkalım sonra onu da arayacağız.

-Tamam.

Merlia'yı çözünce ailemin yanına gittim ve onları çözmeye başladım. Merlia da bana yardım ediyordu. Onları da çözüp ayağa kaldırdım. Onlarda çok şaşırmıştı. Kendine ilk gelen Karen oldu.

- Arya!

- Sizin burada ne işiniz var.

- Asıl senin burada ne işin var Arya, neler oluyor? Bu yaratıklar da ne? Hem sen nerelerdeydin? Bir açıklama bekliyorum.

- Şimdi olmaz buradan çıkmamız gerek sonra her şeyi anlatacağım söz veriyorum. Ben çıkınca arkamdan gelin ve beni takip edin.

Kapıdan çıkınca onlarda peşimden geliyordu. Önüme gelenleri ateşimle yakıp ilerliyordum. Arkamdakiler ise ağızları açık bir şekilde olanları izliyorlardı.

- Bakın kimler varmış burada Prenses Amperle...

- Aaaa bakın kim varmış burada kimsenin saygı duymadığı efendisinin aşağladığı korkak Gronk lideri. Ne o efendin beceriksiz kölelerinin yerine seni mi gönderdi. Aaa çok mu sinirlendin sen kafanı okşamamı ister misin rahatlarsın?

Dememle Ares'in Gronk liderini öldürmesi bir oldu.

-Sen manyak mısın Arya! Beni deli mi edeceksin sen?

-Bana bağırma!

-Sende beni sinir etme.

-Niye sinirlendin acaba?

- Çok konuşuyorsun. Ve kendini tehlikeye atıyorsun.

Tam ağzımı açmış Ares'e cevap verecekken duyduğum ses ile ağzımı kapatmam bir oldu.

- Artık gitsek mi diyorum burada
kalmak hiç güzel değil.

- Bayan Nina! İyi misiniz?

- İyiyim canım merak etme hadi artık çıkalım şuradan.

Hep birlikte depodan çıkıp Mirda ablanın evine gittik. Olan biten herşeyi onlara anlatınca hepsi şok geçirdi.

- Sana mantıklı bir açıklaması vardır demiştim Karen.

David'in söylediği ile onlara döndüm.

- Neyin açıklaması?

- Karen ile bir bara gitmiştik orada seni gördük. Bizden kaçıyordun çok belliydi. Karen de senin peşinden geldi. Sonra...."

- Mayla'nın ölümünü gördün.

Deyip David'in sözünü tamamladım. Karen ise başını olumlu anlamda salladı. Orada olanları da tekrar onlara anlatmıştım.

Kayıp Kader (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin