19. Bölüm

21 7 1
                                    


- Saldırın!

Dex, Lory, Lux ve Daizy ile birlikye Palau krallığına gelmiştik. Komutumla ejderlerim saldırıya geçti. Orklar kaçmaya başlamıştı bile sağ tarafa baktığımda ise Kumiho'nun Kral ve Kraliçeyi esir aldığını gördüm.
Ejderlerim orklar ile ilgilenirken bende Kumiho'ya doğru ilerledim. Elimi kaldırıp Kumiho'yu başka tarafa fırlattım. Kral ve Kraliçe'yi kurtardıktan sonra orklara geri döndüm. Ejderlerim her şeyi halletmişti. Savaş bitince Ares yanıma geldi. Onu o kadar çok özlemiştim ki yanıma gelir gelmez ona sıkıca sarıldım.

- Arya. Sonunda gelebildin. Seni o kadar çok özledim ki.

- Bende seni çok özledim. Hadi gel seni ejderlerle tanıştırayım.

- Saldırmazlar mı?

- Ben komut vermeden hiç bir şey yapamazlar merak etme.

Ejderlerimin yanına gittiğimde Ares biraz tedirginleşmişti. Ama daha sonra rahatlayıp ejderler ile vakit geçirmeye başladı. Ejderlerimde hemen alıştılar ona. Bu kadar çabuk olmasını beklemiyordum.

2 saat sonra

Dragon Krallığı

- Artık Rose döndüğüne göre ben tahttan çekilebilirim.

- Nee? Bu kadar çabuk mu?

- Evet canım artık benim tahtta kalmaya hakkım yok. Çünkü artık Kraliçe sensin ben değil. En kısa zamanda ise taç giyme töreni yapılacak.

Duyduklarım ile afallasam da hemen kendimi toparladım. Büyükannem doğru söylüyordu. Artık Kraliçe benim ve ona göre davranmam gerekiyordu. Toplantı bitince Ares ile birlikte taht odasından çıktık. Her şey çok hızlı oluyordu. Yanımıza gelen koruma Bayan Elis ve Bayan Nina'nın bizi akademiye çağırdığını söyledi. Bahçeye çıkıp Jake ve Lauren'in gelmesini bekledim. Onlar gelince de saraydan çıkıp akademiye gittik. Bizi görmeyi beklemeyen öğretmenler ve öğrenciler küçük çaplı bir şoka girdi. Herkese selam verip akademiye girdik. Bayan Nina ve Bayan Elis bizi kapıda bekliyordu. Adımızı duyduğumda durup kimin seslendiğine baktım.

- Arya! Ares!

Bu tabi ki Betty'nin sesiydi. Koşarak yanımıza geldi. Betty üstüme atlayınca afallayıp arkaya düştüm.

- Betty! Hahah kalk kız üstümden. Öldürecek misin beni.

- Ayy özür dilerim. Seni görünce heyecanlandım.

- Evet çok belli ediyorsun zaten.

- Sen sus Steven. Ben Arya ile konuşuyorum.

- Evet sen sus Steven benim sevgilim konuşuyor.

- Tamam tamam... Dur ne? Siz sevgili misiniz?

- Hmm... Şey...

- Betty. Kevin size soruyorum.

- Evet evet onlar sevgili oldu.

- Ayyy inanamıyorum ya çok mutlu oldum.

- Bizde. Hahah.

- Ha bu arada Kavya geri döndü.

- Nee?

- Nasıl?

- Neden?

- Nerede?

- Durun ya sakin olun.

Kayıp Kader (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin