11. Bölüm

34 13 0
                                    

Multimedya : Kraliçe Adriana Ellesedil

🎗️🎗️🎗️

- Bırakın beniiii!

- Sus dedim sana!

- Ya lütfen bırakında arkadaslarımı göreyim. Yaralandılar lütfen.

- Kes dedim sana bir daha konuşursan seni öldürürüm. Duydun mu?

Hayatımda hiç bu kadar korkmamıştım. Arkadaşlarımı kaybedemezdim. Bu acıya dayanamazdım. Koluma bağladıkları bileklik yüzünden gücümüde kullanamıyorum. Ares nerede bilmiyorum. Arkadaşlarım nerede bilmiyorum. Beni nereye götürdüklerini ise hiç bilmiyorum.

- Kraliçemiz seninle konuşacak. İçeri gir.

Dedi. Kraliçe mi? Beni iterek içeri girmemi sağladılar. Kraliçenin yanına gittiğimde beni Kraliçenin önünde eğilmem için zorladılar.

- Demek Prenses Amperle Rose sensin.

- Evet sen kimsin ve benden ne istiyorsun?

- Ben Dragon Kraliçesi Katherine Roberts aynı zamanda senin Büyükannenim.

- Nee! Büyükannem mi?

- Evet canım Büyükannen, yani annenin annesiyim.

- Hadi ya ciddi misin! Yaa sen manyak mısın be ne diye arkadaşlarıma saldırıyorsun! Ya ölürlerse.

- Bir benimle düzgün konuş Rose ben senin Büyükannenim saygılı ol...

- Olmazsam ne yaparsın! Sen mi öldürürsün yoksa köpeklerine mi öldürtürsün!

- İkii! Arkadaşların gayet iyi sadece baygınlar o kadar ölmezler yani korkma.

- Annee! Yeter artık fazla uzatma. Sana böyle olmaz demiştim. İnsan gibi çağırabilirdin.

Dedi arkadan gelen güzeller güzeli kız anne dediğine göre herhalde o da benim teyzem oluyor.

- Ama böyle daha eğlenceli oluyor.

Deyip kahkaha atmaya başladı. Ben ise öylece kalakaldım. Ben nereye düştüm yaaaa. Şaka gibi resmen.

- İyide o senin torunun onada yapmazsın yani...

- Tamam tamam kusura bakma Rose bu da benim huyum işte çocuklarımı çağırırken bile böyle yapıyorum. Çok eğlenceli oluyor.

- Allahım nereye düştüm ben yaaa.

Deyip düşüncelerimi sesli bir şekilde dile getirmiştim. Ben kendi kendime sitem ederken teyzem yanıma gelmişti.

- Merhaba Rose ben senin teyzen Maria. Uzun zamandır seni bekliyorduk. Bulunca da annem biraz heyecan yaptı sanırım.

- Sorun değil. Arkadaşlarımı görmek istiyorum.

Elbette çok büyük bir sorundu. Gizlice bize saldırıp arkadaşlarımı yaralıyorlar. Sonra da hepimizi bu lanet olası yere getiriyorlar. Ama sorun olmadığını söyleyip konuyu kapattım.

- Elbette benimle gel.

Teyzem odadan çıkınca bende peşinden çıktım. Allahım ya bir deli Büyükannem eksikti o da oldu tam oldu. Sarayda bayağı bir büyük ve güzelmiş. Buraya getirilirken, doğal olarak o kadar iyi inceleme yapamamıştım. Duvarlarda asılı olan tablolara baka baka ilerliyordum. Bana benzeyen birini görünce durup incelemeye başladım. Bu rüyalarıma giren kadındı. Ama burada biraz daha farklıydı. Genç haliydi. Ve gerçekten de bana benziyordu.

Kayıp Kader (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin