12. Bölüm

33 13 4
                                    

Multimedya : Prens Evan Ellesedil

🎗️🎗️🎗️

Rose'un doğum tarihi = 29/09/556

Ares'in doğum tarihi = 29/09/556

Günümüz tarihi = 22/09/574

🎗️🎗️🎗️

Uyandığım zaman artık Dragon Krallığında olmadığımı anlamam kısa sürdü. Etraf çok karanlıktı. Ve bir sürü koridor vardı. Nereye gideceğimi bilmiyordum.

"Kırmızı yolu takip et"

Dedi bir kadın sesi... Bu sesin kime ait olduğunu bilmiyordum. Ama içimden bir ses o sesin sahibine güvenmem gerektiğini söylüyordu. Ve onun dediğini yaptım. Kırmızı ile işaretlenmiş olan yolu takip ederek geniş bir bahçeye çıktım. Bahçenin tam ortasında bana sırtını dönmüş bir kadın vardı. Çok tanıdık geliyordu. Ama bana bakmadan kim olduğunu anlayamazdım.

"Hoşgeldin Rose bende seni bekliyordum"

Bana baktığı zaman küçük çaplı bir şoka girdim. Tam karşımda duruyordu. Annem tam karşımda bana bakıyordu. Benimle konuşuyordu.

"Anne!"

Koşarak anneme sarıldım. Onu görmek bende ters tepki yaptı herhalde hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.

"Evet canım benim Annen... Şşş ağlama canım ağlama kızım. "

"Ama nasıl sen..."

"Evet Annecim ben Arkadyusun esiriyim çok uzun hikaye sana daha sonra anlatırım. Ama şimdi beni dinlemelisin. Zamanım çok az. "

"Peki biz neredeyiz burası neresi"

"Burası Rüyalar alemi"

"Rüyalar alemi mi?"

"Evet seninle iletişime geçmenin tek yolu buydu."

"İyi de neden?"

"Bak kızım Arkadyus seni istiyor."

"Evet biliyorum. Ama neden bilmiyorum. "

Dedim akan gözyaşlarımı silerek

"Çünkü elinde dünyamızı yok edebilecek bir silah var. Ve o silahi sadece Gidion ve Jordan'ın varisleri aktif edip yok edebilir. Yani bunu sadece sen ve Ares yapabilirsiniz. Arkadyusta bu yüzden sizi istiyor. İkinizi birden çünkü sen yada Ares o silahi tek başınıza aktif edemezsiniz. Sadece birlikte aktif edebilirsiniz. Ya da yok edebilirsiniz. Bu yüzden çok dikkatli olmalısınız Rose her an sizi bulabilir. Odamda sihirli bir kolye var. Onu al ve boynuna tak hiç bir zamanda onu çıkarma. O kolye sayesinde sık sık seninle iletişime geçebilirim. Benim zamanım doldu gitmem gerkiyor. "

" Lütfen gitmee"

"Merak etme tekrar iletişime geçeceğiz canım ama artık seninde benimde geri dönmemiz gerekiyor. Tam 2 gün oldu Rose artık uyanman gerek. Ares iyice tedirgin olmaya başladı."

"2 gün mü?"

"Evet canım 2 gün artık dönme zamanı."

"Anne"

"Efendim canım"

"Pek ya o yazdığın mektuplar. Abim.."

"Onlarında sırası gelecek Rose şimdi sadece dediklerimi yap lütfen"

Kayıp Kader (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin