22. Bölüm : SEZON FİNALİ

32 5 2
                                    

Multimedya: Rose'un düğün kombini

Bugün hayatımın en zor kararlarından birini verdim. Asla yapmam dediğim ne varsa hepsini tek seferde yaptım. Hiç durmadım, pişman olmadım. Bugün vereceğim son bir karar ile bütün her şey değişecek. Ama bu değişim iyi yönde mı yoksa kötü yönde mı olacak hiç bilmiyorum. Hayatımda ilk defa birine aşık olmuştum. Onu çok sevmiştim. Onunda beni sevdiğini sanmıştım. Ama o beni hayal kırıklığına uğrattı. Beni unutup başka bir kız ile evlenmişti.

Bana yapılan bu ihanet asla karşılıksız kalmayacak. Kim olursa olsun bana böyle davranmaya hakları yok. Kapının çalması ile daldığım düşüncelerden ayrılıp kendi dünyama döndüm. Lauren ve Olivia çoktan hazırlanmışlardı. Ben ise daha hazır değildim.

Gelinliğimi düzeltip kızların saçımı yapmalarına izin verdim. Yarım saatte hazırlanmıştım. Lauren ve Olivia benim nedimem olacaklardı. Düğün saati gelince odamdan çıkıp bahçeye indim. Mira benim önümden yere çiçek atarak yürüyordu. Arkamdan ise Lauren ve Olivia gelinliğimin eteğini tutarak yürüyordu.

Jake'in ilk defa resmi giyindiğini görmüştüm. Hiç bir zaman böyle giyinmezdi. Çok yakışıklı olmuş ama. Jake'in yanına geldiğimde elini tutup karşısına geçtim. Büyücü Hank uzun konuşmaları yaptıktan sonra asıl soruyu sordu.

- Dragonya Kraliçesi Amberle Rose Ellesedil, Surinam Prensi Jake Nichholson' u eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?

- Evet.

- Surinam Prensi Jake Nichholson, Dragonya Kraliçesi Amberle Rose Ellesedil'i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?

- Evet.

💫💫💫

Tam on gün boyunca eğlence yapılmıştı. Her yerde eğlence var. Bizim mutluluğumuzu kutluyorlar. Tabi kimse bunun öylesine bir evlilik olduğunu bilmiyordu. Herkes aşk evliliği olarak biliyordu. Yarın ise taç giyme töreni olacaktı. Artık Jake Dragonya Kralı olacaktı.

Evlendiğimiz için Kral Liam Krallığına benimde yetkimin olduğunu söylemişti. İki Krallığı birleştirmiştik. Her şey çok hızlı oluyor. Bugün eğlencenin son günüydü. Herkes gidince Jake ile yalnız kalmıştık.

- Senin için zor olmalı.

- Zor olan ne?

- Bir intikam için benimle evlenmeyi kabul ettin.

- Senin için her şeyi yaparım Rose.

- Biliyorum. Ama sevmediğin biri ile evlenmek çok zor.

- Evet öyle.

- Özür dilerim. Seni bu intikama dahil ettiğim için.

- Özür dilemene gerek yok. Ben yapmam gerekeni yaptım.

- İyi ki yanımdasın. Teşekkür ederim.

- Her zaman.

- Hadi git biraz dinlen. Yarın yorucu bir gün olacak.

- İyi uykular Rose.

- İyi uykular Jake

~~~ 2 AY SONRA ~~~

Sabah siren seslerine uyanmıştım. Hazırlanıp aşağı indiğimde herkes telaş içindeydi.

- Neler oluyor?

- Majesteleri. Saldırıya uğradık.

- Ne! Kral Jake nerede?

- Taht odasına majesteleri.

Kayıp Kader (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin