8. Bölüm

31 14 1
                                    

Multimedya : Steven Barnes

- Koşuuun!

Nefesim tükenmek üzere daha ne kadar koşabilirim bilmiyorum. Çok yoruldum. Diğerlerininde benden bir farkı yoktu. Ateşlerden kaçmakta ayrı bir dert neredeyse ormanı yok etti.

- Nasıl kurtulacağız bundan?

- Bilmiyorum Paula bilmiyorum.

- Koşmaya devam edin.

Ares'in komutu ile daha hızlı koşmaya başladık. Off nereden çıktı bu sangal ya sanki başka derdimiz yokmuş gibi... Gitti. Sangal gitti. Etrafıma baktığım da Bukrek'in etrafta dolaştığını gördüm. Sangal'ın neden gittiğini anlamış oldum.

- Bu nasıl bir gün yaa önce gronklar sonra sangal şimdi ne gelecek acaba?

- Sus Gaston açma şu şom ağzını.

- Bırakın gevezeliğide buradan gidelim artık her an geri gelebilir.

- Steven haklı her an geri gelebilir hem Bayan Elis bizi bekliyor acele edin.

- Acaba nereye gitti.

- Nereye gittiyse gitti boşverin hadi gidelim artık.

🎗️🎗️🎗️

Bayan Elis elinde koca bir defter ile yanımıza geldi. Hepimiz Ormanda kurduğumuz çadırın içinde oturmuş. Bayan Elis'in konuşmasını bekliyoruz. Bayan Elis yanımıza geldiğinde yüzü düşmüştü.

- Anne sen iyi misin?

- Bayan Elis iyi misiniz?

- Plan değişti Arya.

- Nasıl yani?

- Bayan Nina kayıp önce onu bulmalıyız.

- Annem mi kayıp? Nasıl?

- Evet canım.

Bir yandan Merlia bir yandan Bayan Nina, ikisi de kaçırıldı ve biz ne tarafa gideceğimizi yada nerede olduklarını bilmiyoruz. Bayan Elis ile oturmuş Bayan Ninayı nasıl bulacağımızı tartışıyorduk. Ama aklımıza doğru düzgün bir plan gelmiyordu. Daha nerede olduğunu bile bilmiyoruz.

- Bayan Nina en son karargahtaydı. Ve oradan asla çıkmaz bunu biliyorsunuz.

Evet doğru duydunuz Bayan Nina asla ama asla karargahtan çıkmaz. Ben ve Ares'i almak için geldiği zamanı saymazsak en son çıktığından büyük felaketler olmuştu. Karargahta Bayan Nina ve Bayan Elis'in anne, babası ve 2 kız 2 erkek olmak üzere 4 kardeşi karargaha yapılan saldırıda ölmüştü. O zamanlar Bayan Nina 10, Bayan Elis ise 15 yaşındaydı. Bayan Nina Karargaha döndüğü zaman ailesini öyle kanlar içinde görünce büyük bir travma geçirmişti. O günden sonrada bir daha asla dışarı çıkmadı. Tamıtamına 50 yıldır o karargahtan dışarı adımını atmadı.

- O zaman Karargaha girmişler ama saldırı için değil saldırı olsa haberi bize gelirdi.

- Amaçları Bayan Ninayı kaçırmak ama neden?

- Bilmiyorum Arya.

- Peki şimdi ne yapıyoruz?

- Tabi ki annemi kurtaracağız ne yapabiliriz başka.

- Evet ama önce nerede olduğunu bulmamız gerekmiyor mu?

- Telefonu yanında mı acaba?

Kayıp Kader (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin