Multimedya : Gaston Miller
Tam 2 hafta oldu askerler hâlâ Joseph ve arkadaşlarını bulamadılar. Bizde bu 2 haftada yeni gelen arkadaşlarla kaynaştık. Bayan Nina'nın Oğlu Marco ve kızı Merlia ve Bayan Elis'in kızları Meredet, Sarina ve oğlu Vini de bu okula geldiler onlar bir süre babaları ile Auckland G. J. A sında kalıyorlardı. Ama şimdi bizim burada olduğumuzu öğrenince buraya bizi korumaya geldiler. Ne de olsa ikimizde kraliyet ailesindeniz bizi korumak onların göreviydi. Daha çok beni ama neyse...
Odamdan çıkıp Karargaha gittim. Bayan Elis burada değildi. Bende o yokken aile ağacım ile ilgili bilgi toplamaya başladım. Çok tuhaf bir geçmişimiz varmış. Gerçi Bayan Elis 'Kitaplardaki yazılara güvenme onlarda yalan söyler' demişti. Gerçek hikayeyi sadece yaşayanlar bilirmiş. Masanım üstünde duran kitabı alıp açtım ve okumaya başladım.
Nauru krallığı
Suyu temsil eder. Simgesi bir Deniz atı, özel taşı: Akuamarin, krallığa aut güç : Su
Aile geçmişi
150 yılında dünyaya gelen Gidion Ellesedil krallığın ilk ve tek varisi olarak dünyaya gelmişti. 155 yılına kadar normal bir hayat süren Gidion 155 yılında saraya saldırıldığı sırada ailesini kaybetmişti. 5 yaşında yetim kalan Gidion bir cadı tarafından büyütülmek zorunda kaldı. Ama halinden gayet memnundu. 160 yılında ise omzunda çıkan güneş ve suyun simgesi ile koruyucu olduğunu öğrendi. Ve hayatı tamamen değişmiş oldu. O artık yaşamın ta kendisi, o artık bir kurtarıcı olmuştu.
170 yılında Evlenip güzel bir yuva kurdu. 10 yıl sonra 1 kızı 1 de oğlu olmuştu. Kızı Tina 10 yaşında Arkadyus tarafından öldürüldü. Oğlu ise annesi ile oradan kaçtı. Bu Gidion, jordan ve Arkadyusun kavgasıydı. Arkadyus bu kavgayı uzattıkça uzattı. Ve tam oracıkta hem Gidion'ı hem de Jordan'ı öldürdü. O günden sonra Gidion ilk ve son koruyucu olarak tarihe geçti.
Palau krallığı
Ateşi temsil eder. Simgesi Anka kuşu
Özel taşı yakut, krallığa ait güç : AteşAile geçmişi
150 yılında Jordan Dawson dünyaya gelmişti. Çok masum ve tatlı gözüken bu bebek aslında bir canavardı. Ama kimse bunu bilmiyordu bilmelerine gerek de yok zaten aradan tam 10 yıl geçti. 10 yıl sonra omzunda beliren Ay ve Ateş dövmesi ile Ölümün ta kendisi olduğunu, aynı zamanda bir yok edici olduğunu öğrendi. Tabi bu biraz canını yaktı. Ama En yakın Arkadaşı Gidion onu teselli etti.
170 yılında evlenip yuva kurmuştu kısa süre sonra 5 oğlu 4 kızı oldu. Arkadyus'un düşmanlığı yüzünden 2 oğlunu ve 2 kızını aynı zamanda eşini 190 yılında kaybetti. Geriye kalan çocuklar ise ortadan kayboldu. 200 yılında ise Gidion'a yardım ederken öldürüldü. O günden sonra Jordan ilk ve son iyi bir yok edici olarak tarihe geçti...
Not: Jordan hiç bir zaman kötü olmadı aksine çok iyi biri oldu. Gidion ile dengeyi sağlamışlardı.
🎗️🎗️🎗️
Odamda oturmuş kitap okuyordum ki alarmın sesi ile koşarak aşağı indim. Yine ve yine gronklar her defasında bizi nasıl buluyorlar anlamış değilim. Silah odasına geçip yay ve oklarımı aldığım gibi bahçeye koştum. Gronklar çoktan içeri, okulun bahçesine girmişti bile...
-Arya bu tarafa gel
Aresin sesi ile arkama döndüğümde iki gronk'un bana doğru koştuğunu gördüm. Heman ok ve yayımı hazırlayıp serbest bıraktım. İki grongta yeri boylayınca Ares bana şaskınca bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Kader (DÜZENLENİYOR)
FantasiaBu hikaye dünyalar güzeli Rose Ellesedil 'in hikayesi Dragonya' nın tek varisi... İki zıt gücün tek bir bedende buluşması... Prens ve Prenses' in savaşı... 🎗️🎗️🎗️ Yıllar önce ailesinden koparılan Arya üvey ailesi ile mutlu mesut yaşıyordu. Ta k...