-86-

47 7 0
                                    

Ciekawostka, a nawet dwie

Jak wiadomo, Gerard był świadkiem ataku na WTC w 2001 roku, pod wpływem tego wydarzenia postanowił założyć kolejny zespół, mimo że wcześniejsze próby były niezbyt udane. 

Jeszcze jako nastolatek często miał koszmary, panicznie bał się śmierci. To z całą pewnością było jedną z jego inspiracji w przyszłości.

"Miewał okropne sny, często budził się w panice: 'Bardzo bałem się śmierci. Budziłem się w środku nocy, miałem sny o mojej rodzinie. Zajęło mi dobre 5 lat, żeby się po tym pozbierać. Bałem się iść do szkoły bo myślałem, że kogoś stracę'. "

Po zamachu w 2001 Gee zaczął przekształcać swoje dawne pomysły i opowiadania w piosenki. Niektóre wczesne utwory napisał jeszcze w piwnicy u rodziców, jak to ujął "siedząc w piżamie lub bieliźnie" - między innymi: "Skylines and Turnstiles" (powstała jako pierwsza i jako pierwsza była praktycznie gotowa) oraz "It's Not A Fashion Statement, It's A Deathwish".

"To wszystko siedziało we mnie od lat i chciałem to z siebie wyrzucić. Po prostu próbowałem nadać sens wszystkim notatkom, myślom i snom, które zapisałem przez ostatnie dwa lata. Nie byłem dokładnie w depresji, ale z pewonścią byłem samotnikiem. Przejrzałem każde opowiadanie, zastanawiając się czy jest w nim piosenka, lub tytuł dla piosenki albo płyty."

•MCR• Randomowe pierdoły ku uciesze KilljoysOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz