-107- Jak wciągnęłam mamę w MCR

78 6 23
                                    

Kolejne storytime czy coś xd. Mała historyjka o tym że moja mama słucha ze mną MyChem.

Ogółem to ona lubi wypalać różne rzeczy w drewnie. Poprosiłam ją raz żeby mi zrobiła podkładkę pod kubek z napisem The Black Parade albo czymś w tym rodzaju. To ona zapytała że o co chodzi bo ciekawa była (angielskiego wcale nie ogarnia), ale ja pomyślałam że jak jej wytłumaczę to mnie za pojebaną weźmie, to ją zbyłam słowami że pewnie nie ogarnie i nic takiego. Ale ona uznała że będzie sprytna i przetłumaczyła sobie w google translate, i z dumą mi mówi że haha już wiem.

Nook, w takim wypadku postanowiłam że jej puszczę Welcome To The Black Parade bo się obrazi. I po obejrzeniu mi oznajmiła że chce to na telefon co nie. To jej pokazałam resztę teledysków i ogółem to wszytko jej się podobało. Dowiedziałam się też że kiedyś słuchała nałogowo Black Sabbath, Iron Maiden, Halloween i Alice Cooper'a. Okej...

(Pamiętam jak wujek mi ostatnio dał stary winyl Halloween, to jak zobaczyła to jej się młodość przypomniała i kupiła sobie 2 CD od nich, nie dając mi ich chociaż też chciałam :(( ).

Pamiętam taki jeden wieczór. Słuchała sobie WTTBP to oczywiście wbiłam do niej i razem obejrzałyśmy. Potem jakieś 2h później, chyba koło 23 przyszłam znowu do niej i kurde siedziała przy komputerze i słuchała koncertów beze mnie lol. Pokazałam jej moje ulubione i poszłam do siebie. Następnie wracam jeszcze raz do jej pokoju około 1 w nocy i co widzę? Nakurwiała dalej The Black Parade Is Dead.

Z czasem jej pożyczyłam swoje CD. The Black Parade chyba lubi, Three Cheers też ale nie takie piosenki jak I Never Told You.. Myślałam że Bullets to nie na jej nerwy, ale raz coś u mnie robiła i leciało This Is The Best Day Ever, a ona takie "DAJ GŁOŚNIEJ". No to dałam jej Bullets i też lubi. Btw, w tych piosenkach serio musi coś być, ponieważ nie rozumiejąc ani słowa stwierdziła że Gerard musiał być wściekły i smutny jak śpiewał. Noo da się to wywnioskować po brzemieniu, ale wciąż. A wczoraj zabrała Danger Days. Pamiętam jak biegłam na Summertime żeby Destroye pominąć xd.

Fun fact: Jej ulubione piosenki to Welcome To The Black Parade i Helena, ale woli WTTBP z jednego prostego powodu, otóż lubi Gerarda w białych włosach.

No i tak sobie czasem fangirlingujemy bo why not.

•MCR• Randomowe pierdoły ku uciesze KilljoysOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz