(walentynkowe) polecenia

73 5 9
                                    

Mogłabym zrobić rozdział z życzeniami walentynkowymi, ale błagaam, to nudne.

(To nie tak że jestem piwniczakiem bez życia społecznego i dlatego gardzę tym "świętem"...)

W zamian z tej okazji zrobię polecenia zespołów. Nie mam zbytnio gdzie tego dać, więc ląduje tutaj. Jeśli lubisz MCR, może coś znajdziesz, ostatecznie mój gust muzyczny obejmuje głównie rock i punk.

Nie ma to jak polecać zespoły rockowe na Walentynki mmm. Ale jeśli kogoś to interesuje, zapraszam.
------------------------

Chyba nie muszę wspominać o Green Day, Fall Out Boy i Twenty One Pilots (+P!ATD jeśli lubicie, bo ja nie).

Natomiast mam parę innych.

• Mindless Self Indulgence

Ich muzyka jest raczej kontrowersyjna, sporo ludzi ich nie lubi i ma za rasistów i homofobów, ale nie brała bym tekstów aż tak na poważnie, ten zespół to w dużym stopniu żart.. Poza tym członkinią jest LynZ.

Rise Against

Fun fact, znalazłam ich bo zobaczyłam zdjęcie kogoś z MCR (chyba Raya albo Boba), i miał z nimi czapkę z daszkiem. Obczaiłam i wow-

Do tej piosenki (Make it stop) polecam bardzo obejrzeć teledysk, ale nie da się tutaj dodać.


• The Smashing Pumpkins

Jedna ze większych inspiracji My Chemical Romance, to na ich koncercie Gee i Mikey zdecydowali że to jest właśnie to, co chcą robić w życiu - jeździć z zespołem w trasy. Z Billy Corganem na czele i wielokrotnie zmieniającym się składem dostajemy świetną muzykę.

Billy na serio ma wyjątkowy głos. I tutaj tak samo polecam obejrzeć teledysk (Tonight Tonight).


• Nirvana

Chyba nie muszę przedstawiać Nirvany, więc wstawię tylko piosenkę.


• Halloween

Zespół metalowy z lat 80', co tu dużo mówić.

Najbardziej lubię album Keeper of the Seven Keys, i ten utwór.


• Bring Me the Horizon

Chyba też są dość znani, brytyjski zespół rockowy, świetna muzyka.


• Electric Century

Tu też niewiele do powiedzenia, ostatnio dodałam ich najnowszą piosenkę. Electric Century powstało w roku 2013/14, zespół tworzą Mikey Way oraz David Debiak.


• Thee Silver Mt. Zion

Grupa uogólniając post rockowa, imo wyjątkowe brzmienie. Mam o nich rozdział w książce NIEDOCENIANI.


BONUSY (oj nie sądzę że ktoś dojdzie aż tutaj)

Tutaj odejdę od rocka i zespołów, chcę dodać paru wykonawców.

Gazapizm

Uwaga uwaga, to jest turecki rap.


• Damian SyjonFam

Polskie reggae.


Lasio Companija (Mateusz Laskowski)

Zrobię o nim rozdział w innej książce, ale to świetny człowiek.


• NF

Świetny rap.


Okej przesadziłam biorąc pod uwagę że mało to kogo obchodzi. Mimo wszytko fajnych walentynek 💝.

•MCR• Randomowe pierdoły ku uciesze KilljoysOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz