-151- Moje ulubione solowe utwory

44 6 15
                                    

Um jest 23:52 a ja wymyśliłam rozdział na jutro. Oto powód dla którego tak na*urwiam tymi rozdziałami, to właśnie robię po nocach. Wińcie za to mój unicestwiony zegar biologiczny.

A więc powiem wam jakie są moje ulubione piosenki członków MCR po MCR.

Gerard

Z Hesitant Alien moim faworytem, co pewnie nikogo nie zdziwi, jest Brother. No kto nie kocha tej piosenki.

Także uwielbiam How It's Going To Be.

Muszę też wspomnieć o Dasher.

Frank

Z muzyki Franka najbardziej kocham Record Ender z EP które wyszło parę miesięcy temu. Nie przypominam sobie żebym kiedykolwiek tak na*urwiała jakąkolwiek piosenkę jak tę przez tydzień po tym jak wyszła.

Lubię także The Host z Barriers.

I Guilt Tripping ze Stomachaches.

+ Ubóstwiam jego cover Fade Into You.


Ray

Zaznaczę na wstępie że kocham wszystkie piosenki z Remember The Laughter tak samo i to jeden z moich fav albumów. Jest jednak kilka których szczególnie lubię słuchać.

Walking In Circles

The Great Beyond

Remember The Laughter


Electric Century

Z For The Night To Control najbardziej lubię Until The Light Goes Out On Me.

A z najnowszego albumu od pierwszego słuchania wybrałam Someday We Will Sing Again.

Lubię też Free To Be Okay.

Oraz I'll Be Fine.

Podsumowując, myślę że muzyka Franka jest najbardziej w moim guście ale Raya i EC kocham na równi. Przykro mi to mówić ale Gee spadł na ostatnie miejsce. Tak jakby, też kocham jego solową muzykę, ale poszedł niezbyt w mój gust więc porównując do pozostałych, wolę ich.

•MCR• Randomowe pierdoły ku uciesze KilljoysOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz