•20.rész•

325 4 0
                                    

Vissza a suliba. Hurrá! Életkedvem sem volt felkelni. Aztán amikor rá jöttem hogy ma beszélnem kell Ákossal úgy ugrottam ki az ágyamból mint ha bomba robbant volna.

Gyorsan elmentem fürdeni. Felöltöztem es kisminkeltem magam (csak szempillaspirál). Lementem reggelizni. Már senki nem volt otthon. Reggeli után szaladtam ki a buszhoz. Felszálltam, bedugtam a fülest a fülembe. Elindítottam Peep-től a Save That Shit -et.

Fél óra múlva leszálltam a buszról és elindultam a suli fele. Az udvaron már ott állt a szokásos csapatom. Megöleltem az összes fiút majd beszélgettünk.

Virág Edináékkal trécselt. Őszintén szólva szánalomra méltóak úgyhogy csak gúnyosan elmosolyodva elfordultam.

Már egy öt perce beszélgettünk amikor Bálint jött oda hozzám.
- Sziasztok! - köszönt szomorkásan, majd rám nézett- tudunk beszélni?
- Aha
- Nah szóval, láttad Virág instáját? - kérdezte amikor félre vonultunk.
- Nem. Kellett volna? - kérdeztem vissza.
- Igen. Van egy új palija. Veled is meg velem is letörölte az összes képet. - mondta elcsukló hangon. Én sokkot kaptam.
- Várj! Mivan?
- Én is így voltam.
- A kurva anyát.
- Szerintem is. 

A napom egyépént kurva jó volt annyit kivéve hogy Ákossal nem tudtam beszélni ugyan is egész nap került.

Utolsó óra utan Marcival indultam lefelé. Elértünk az aulába. Ott volt Ákos. Mondtam Marcinak hogy menjen nyugodtan aztán elindultam feléjük amikor valaki megragadta a karomat. Erik. Nem volt meg elég?
- Mit akarsz? - kérdeztem durván.
- Beszélni.
- De én nem. - mondtam határozottan. Szerintem még életemben nem voltam ilyen határozott.
- Kérlek. - kérte egyépként szépen.
- Haggyál már légyszi - mondtam es kirántottam a kezéből a karom. Mar indultam volna el amikor vissza rántott ugyhogy neki estem. Mindenki minket nézett. Ákosék eltűntek.
- Nem volt még elég? Engedj már el! - üvöltöttem. Hirtelen Márk és Ákos jelentek meg mellettem. Erik rögtön elengedett.
- Hagyd békén! Utoljára mondom. - mondta neki Ákos olyan hangsúllyal hogy meg engem is a hideg rázott.
- Mi közöd hozzá? Ő senkid neked. Nem te basztad szét a picsáját. - mondta röhögve. Ákos ütni készült de még mielőtt  bármit csinált volna én vertem be neki egyet.

Megnézte hogy vérzik e az orra de sajnos nem vérzett. Elröhögte magát majd felém indult. Ákos visssza lökte mire Erik bevert neki egyet.
- Ez hiba volt. - mondta Ákos majd neki ugrott. Földre estek és a földön ütötték egymást. Márkék próbálták szét szedni őket de nem lehetett.
Olyan hirtelen történt minden. Szerintem sokkot kaptam mert arra eszméltem hogy Mark engem ráz. Szirénák hangját hallottam meg. Ákos! Eszeveszetten elkezdtem rohanni. Megláttam a mentőt es hogy Eriket tolják be. Egy hatalmas kő esett le  a szívemről hogy az nem Ákos. Valaki hirtelen megfogta a vállam mire megfordultam es Ákos volt ott. A nyakába ugrottam és jó szorosan megöleltem. Elengedtem a es mélyen a szemébe néztem.
- Szeretlek - suttogtam majd hosszasan megcsókoltam.
- Tudtam. - suttogta vissza amikor elengedtük  egymást. - amúgy én is szeretlek. - Mondta majd megcsókolt.

Nem hiszem el hogy ez kellett hogy normálisan szeressük egymast.

Ákos nem nagyon szerzett komoly sérüléseket. Szerencsére éppen meg úszta.  Haza mentünk és azt beszéltük meg hogy ma nálam alszik.

Szokásosan elmentem fürdeni. Ákos is elment es lefeküdtünk filmezni. Nem tudom meddigl láthattam a filmet mert Ákos addig simogatott még el nem aludtam. Szeretem.

The life of a bad girl✔Where stories live. Discover now