•34.rész•

207 4 3
                                    

[SZERDA]

Kómásan keltünk Ninával amikor az ofő dörömbölt az ajtón. Egymásra néztünk és csak egy szemkomtaktussal megbeszéltük, hogy az ofő elmehet a picsába.

Felöltöztünk és léptünk reggelizni. A tegnapi hülyülésnek nyoma sem volt (később be pótoltuk) ugyan is mindenki hulla fáradt volt a hajnali négy órás (!!!!) fekvés és a pia miatt. Jut eszembe hoztam magammal cigit de már el is felejtettem. Mindegy.

Ma a Zsolnay Mauzoleum-ba megyünk mondthatom kurva sok mindenkinek volt kedve hozzá. Egyedül a tanároknak volt hozzá kedve.

Felküldtek minket készülődni a szobánkba és közölték, hogy egy óra és indulunk. Hála az égnek a szobánkba volt erkély. Ki is mentem rágyújtani. Nina meg jött utánam. Felé nyújtottam a dobozt. Meglepetésemre vett is belőle. Meggyújtotta a cigit.
- Mióta cigizel? - kérdezte tőlem. Gondoltam most őszinte leszek és elmondom, hogy amióta Nagyi meghalt.
- Először még a balhés ügyeimnél kezdtem el meg kilencedikben. Aztán mielőtt meg tizedikes lettem volna nyáron letettem. Csak akkor cigiztem amikor buli volt vagy hasonló. Aztán most azóta amióta a nagyi meghalt. - a mondat végére elhalkultam.
- Baszki, és mikor halt meg?
- Két és fél hónapja. - mondtam ki. Még vagy tíz percig csöndbe voltunk.
- Bárcsak én is ilyen erős lennék lelkileg. Baszki hogy tudod ilyen jól elrejteni? Én ezt soha nem tudnám. Példa értékű ez az egész. - nézett rám büszkén. Jól estek a szavai. Nagyon jól.
- Köszönöm- suttogtam hálásan és megöleltem.

Már úton voltunk a Mauzoleum felé. Mindenki tök jól volt csak mi voltunk leamortizálódva. Amikor viszont be értünk a mauzoleumba akkor kezdtük jól érezni magunkat ugyan is a fiúk minden kiparodizáltak.

Nem is a dolgokat mert maga a hely szép volt de az idegen vezetőt szarrá szivattuk. Szegény nő nagyon csúnya volt. Egy harmincas éveiben járhatott. Szőke haja kleopátrára volt levágva vonalzó egyenesen. Csiricsáré fogaival úgy vigyorgott mint Az a bohóc a második rész végén. Melltartót nem hordott és egy trikó volt rajta melegítő gatyával. Az arca olyan volt mint egy pocoknak. A sminkje borzalmas volt. Először azt hittük hogy csak egy erre járó csöves. Ezt hogy vették ide fel??

A fiúk mindenhogy kiparodizálták. Például amikor ivott bekapta az üveg száját és a nyelvét bedugta oda. Ezt Ádám parodizálta ki de közbe annyira röhögött, hogy telibe köpte Virágékat akik visítva rohantak a mosdóba. Utána a nő elkezdett ugrálni és a kezét a magasba emelve integetni a főnökének aki csak lesütöt szemmel gyorsan elhúzott. Ezt Nina parodizálta ki aki kivette a melltartójából a mellét és úgy ugrált. Hat meghaltam. Aztán oda értünk egy ilyen kör alakú kirláthoz a nő pedig behajolt rajta úgy hogy a melle majdnem kibuggyant. Erre Marci felült oda de úgy hogy majdnem hátra esett nekünk kellett vissza fogni. Egyépkent ha a többiek nem viccelik el undorodtam volna attól a nőtől. De egyépként Virágékat is parodizálták rendesen. Dina előttünk nyávogott, hogy nem jött össze neki a pasi mert nem feküdt le vele.
- Hjaaj úristeen nem baszták meg a picsámat ezen a héten csak vagy hatszor. - nyávogott mellettem Nina mire mindenki felnevetett.
- Parancsolsz? - fordult hátra Dina.
- Neked bármikor. - röhögött a pofájába.
- Nem tudom mitől lett ekkora arcod. Hidd el az hogy ezzel a ribanccal barátkozol egyáltalán nem menő - mutatott rám a karmaival.
- Dina mennyünk. - szólt közbe Virág
- Beszélek Vircsi most kuss van. - oltotta le rögtön. Hogy milyen sorsra jutott szegény. Jah nem is sajnálom.
- Még te ribancozol le engem? Neked van minden héten más palid meg faszhiányod. - mondtam az arcába a dolgokat. Kicsit voltam ideges csak egy kicsit.
- Mi bajod van? - nyivákolta
- Jól hallottad, és ti még Alexát ribancoztátok. Rosszabb vagy nála ezerszer. - mondtam majd Ninával karöltve elmentünk.

A fiúk már rég tovább mentek mert tudták, hogy ezeket egyedül (vagy ez esetben Ninával) szeretem intézni. Oda mentünk a fiúkhoz akik épp egy kosár meccsről beszéltek. Végre nem a foci. Én világ életemben jobban szerettem a kosarat mint a focit. Mondjuk én mindig is táncos voltam de azt abba kellett hagyjam. Ugye szeptembertől nem lehetett vissza menni csak majd decemberben. Hát akkor én meg már nem voltam hajlandó vele táncolni ezért ő meg el vitte magával Dinát. Hagy ne mondjam hogy táncolt. Mintha meg rángatnál egy seprűnyélt. Amúgy jó az alakja meg minden de a ritmus érzéke annyi mint az iq-ja az az nulla.

- Honnan tudtad? - kérdeztem később Ninától.
- Mit?
- Azt hogy egy világi ribanc. - nevettem fel és ő is nevetett.
- Igazából elég rá nézni. - mondta komolyan.
- Hát jah. Bőven elég. - Amikor ki mentünk Mauzoleumból egyenes haza mentünk. A tanárok rendeltek nekünk pizzát. Minket hetünket meg az ofő beterelt a fiúk szobájába. Nem nagyon értettük hogy mi a fasz van. Aztán meg is értettük.
- Mégis mi a fészkes fenét képzeltek magatokról?? Kiparodizájátok az idegen vezetőt? Mi van veletek? Persze tudom, hogy nem mindenkinek volt izgalmas. És kellett egy kis móka. Mondjuk nem vagyok benne biztos én sem hogy ez a nő egyáltalán ott dolgozott. - gondolkodott el mi meg felnevettünk.
- Hát Tanárnő vallja be inkább nézett ki csövesnek mint hogy ott dolgozott. - mondta Ákos az ofő meg elmosolyodott.
- Na jól van menjetek. - intett nekünk mi meg mentünk zabálni. Kurva jó volt a hangulat. Mármint nálunk nagyon. Mi hús imádót kértünk. Két családit be is faltunk. Közben sírtunk a röhögéstől. A kedvencem az volt amikor Mark annyira röhögött, hogy az orrán jött ki a cola. Mondanom sem kell mind fulladoztunk.

Meg egy jó pár óráig beszélgettünk. És utoljára volt ilyen jó hangulat ugyan is reggel kezdődött a szopás. És már megint az a kurva vihar előtti csend. Kezdem unni.

The life of a bad girl✔Où les histoires vivent. Découvrez maintenant