Reggel arra keltem hogy sikeresen leestem az ágyról. Fasza. Ma suli, és én egy órával hamarabb keltem mert leestem. Még faszább. Vissza aludni meg mivel már nem tudtam lementem a konyhába kávézni. A bátyám még nem volt fent így gondoltam felkeltem, ne csak én szenvedjek. Töltöttem egy pohár vizet majd felmentem a szobájába és nemes egyszerűseggel nyakon öntöttem. Szerintem nem kell hogy mondjam egyből felébredt.
- Farkas Liza Patrícia a kurva anyádat! - ordibált velem kedvesen én meg már fuldokoltam a nevetéstől.
- Csujuj a teljes nevemen hívtál most félnem kéne?- kérdeztem még mindig röhögve.
- Nagyon vicces vagy Hugi. Mennyi az óra?- kérdezte tőlem. Igen tudom hogy nem így mondjuk de mi a bátyámmal különlegesek vagyunk és direkt így beszélünk.
-Fél hat.
- FÉL HAT??!! - szerintem ott helyben majdnem elájultxd.
-Ahaa. - válaszoltam majd elmentem átöltözni. Még hallottam ahogy elmegy fürdeni de utána inkáb csak a telefont nyomkodtam. Ráérek még felöltözni. Jah igen néhány dolog rólam. Eléggé flegma vagyok és meg mondom mindenkinek az őszinte véleményem. Soha nem kertelek sokszor bunkó vagyok. Igen ám de ez csak egy állarc, aki egy picit közelebbről ismer az tudja hogy egy törékeny lány vagyok. De muszáj az az állarc mert így kevesebb az eséje hogy megbántsanak.
Virág egészen más. Vissza húzódó es csendes, mindig én vagy Márk védjük meg. Ettől függetlenül egy tündér és imádni való. Azt se feljtsük el hogy van a palija Bálint és annak a legjobb barátja enyhén szólva ... ahhh... szoval igen tetszik, csak hogy utáljuk egymást és állandóan baszogatjuk a másikat, nah meg ő amúgy is arról híres hogy a fél sulit már meg baszta szóval... mindegy. Márk, én imádom ő a legjobb barátom kiskorom óta ismerem. Mondjuk ő is egy csajozó gép de ő nem az érzéseikkel játszik mint egyesek...khmm...Míg ezeken agyaltam eltelt fél óra. Elindultam át öltözni. Mai outfit: egy cica naci bő pulcsival, és a fekete adidas cipőm. Hajamat kiengedve hagytam és elmentem felkentem magamra egy kis szempilla spirált. Ekkor 6:30-t mutatott az óra mi azt jelentette hogy fél óra múlva indul a buszom. A suli kocsival 15 perc busszal 30. Azért van különbség csak hogy a bátyám teljesen másik irányba dolgozik és ő egy órára innen, úgy hogy nem mindig tudja elcipelni a seggemet.
Megreggeliztem közbe Tomival beszéltem, utána indultam ki a buszhoz. A buszon zenét halgattam és majdnem elaludtam. Sikeresen ébren értem oda. Hurrá. A suli előtt már ott volt Márk és éppen Alexát ( a suli ribancát) próbálta lerázni. Amikor meglátott segítőkérően nézett rám, ahh meg sajnáltam csóritxdd.
- Nah, Vakolat vihogd magad arébb mert útba vagy!- mondtam flegmán mire ő felhúzta az agyon sminkelt szemöldökét.
- Mit dumálsz? - kérdezte
- Jól hallottad útban vagy úgy hogy húzd arrébb a picsádat, köszi - mosolyogtam rá "kedvesen"
-Húú, köszii - mondta Márk majd megölelt. Már vagy tíz perce beszélgettünk amikor megérkezett Virág Bálinttal kézen fogva, Ákos meg ott kullogott mellettük gyertyatartóként. Pff, szánalmas. Ahh de akkor is olyan cuki a kómás feje.... NEM NEM ÉS NEM!! Verd ki a fejedből Liza....
- Sziasztok! - köszönt Virág Bálinttól csak egy biccentést kaptunk, Ákos meg még arra sem méltatott hogy ide nézzen... szemét
- Sziasztok- köszöntünk mi is, majd Virág egy csókkal elköszönt Bálinttól és hozzánk lépett.
- Uhhhh képzeljétek mi volt, pont akkor léptem ki a házból amikor azt hallottam hogy Bálint és Ákos Lizáról beszélnek...
- És te kihalgattad a saját barátod magán beszélgetését? - szólt közbe Márk
- Most nem ez a lényeg!- szóltam rá- és mit beszéltek rólam a buzikáim?
- Hát azt hogy Ákosnak tetszel! - mondta ki mire bőlem kitört a röhögés. Eskü életemben nem röhögtem még ilyen jót. Mikor öt perc után sikeresen abba hagytam a röhögést rájöttem hogy csak én röhögtem ilyen jót. Ugyan is Virág elég komoly fejet vágott Márk meg mintha ideges lett volna hmm... fura.
- Most meg mivan? - kérdeztem ful éretetlenül
- Az hogy ezt mondta és ez így is van - mondta mire én lefagytam. Láttam ahogy Márknak megfeszültek az izmai bár nem nagyon értettem miért.
- Mond hogy csak viccelsz
- Nem, tisztán hallottam ahogy ezt mondja- nah bazdmeg...
- Mennyünk lányok két perc és csengetnek - Márk még mindig idegesnek tűnt de nem tudom miért.Órán nem tudtam oda figyelni, azt sem tudtam milyen órán vagyok (igazából ez sokszor elő fordul de mindegy) . Nem lehet hogy tetszem neki semmilyen jelet nem adott rá, ráadásul állandóan bunkózik és köcsög. Jó mondjuk én is de én csak azért mert ő iss. Jaah és Márknak mi baja lett hirtelen? Egyszer csak dhübe jött dehogy miért? Fingom sincs. Miközben ezeken agyaltam kicsöngettek.
Kipakoltam a szekrényemből és elindultam órára. Egyszer csak azt éreztem hogy valaki beránt a fiú wc-be. Ő volt az...
YOU ARE READING
The life of a bad girl✔
RomanceSziasztook! Ez az első storym remélem tetszeni fog! ,,Két hónap telt el azóta. Teljesen összetörtem. Pedig már majdnem minden a helyére állt. De ott van az a kibaszott majdnem." ,, Egy hatalmas pofon csattant az arcomon - Utoljára mondtam el, hogy n...