•18.rész•

336 4 0
                                    

Már egy hete elkezdődött az iskola. En meg itthon szétunom az agyamat de mindegy. Az egyetlen jó az egészben, hogy Ákos minden nap át jön. Olyan jó vele lenni. Sokat nevetgélünk és beszélgetünk. Ma is át fog jönni már alig várom.

Már senki nem volt itthon ezért lementem reggelizni. Amióta itthon vagyok nem nagyon szeretek lent lenni mert mar őszintén szólva unom a sok hülye kérdést. ,,hogy vagy?" ,,Jobban vagy mar?" ,,faj meg valamid?" ,,Menny pihenni!" ,,Aludj egyet" ,,hjaaj vigyázz meg meg ütöd magad" ,, nem kell pihenj nyugodtan"

Aha. Szóval már a faszom kivan.

Sütöttem magamnak bundás kenyeret es főztem mellé barack teát.

Miután megreggeliztem elmentem fürdeni. Levetkőztem es meg néztem magam a tükörben. Már annyira nem látszódtak a foltok rajtam. Mondjuk mar jövő heten mehetek is suliba.  Az egyetlen problémám ezzel az, hogy Eriket csak a teli szünet utánra vettek fel a sulijaba szóval még marad. Fasza.

Amúgy ne hogy azt higgyétek hogy Ákossal csak beszélgetünk. Egyszer sem bírtuk ki hogy ne csókoljuk meg egymást. Istenem az a puha ajka ahogy az enyémre tapad. Teljesem szet szedi az elmémet ez a hülye gyerek.

Fürdés utan mentem sorozatot nézni. Most a Doktor Murphyt néztem. Igazából kurva jo sorozat. Mar megnéztem negy reszt amikor rezgett a telom kettot.
Márk: teso zsa bulizni szombat
En: nm fognak elengedni igy
Mark: elfognak nyugi. nem leszunk sokan, csak te en tomii, barbi, aron, marci es adam.
Én: jah hogy csak ennyien leszunk?
Mark: ahaaam
Én: nah jovan akk
Mark: puszi💞
Én: pussz💞

Masik uzi
Ákos: indulok baba❤
Én: jooo❤

Istenem de imádom.

Fel óra mulva már csöngettek is. Rohantam ajtót nyitni. Kinyitottam és Ákos nyakába ugrottam. Bevitt a házba es bezárta az ajtót kulccsal. Jah és meg mindig a nyakába csüngtem.
- Nah mivan baba? Hiányoztam? - kérdezte mire csak bólintottam. - azt látom. - mondta majd eltolt magától. Belenézett a szemembe majd le a számra vissza a szemembe es jó hosszasan megcsókolt.
Mondtam mar hogy szeretem?

Eppen a Doktor Murphyt neztük amikor rezgett a telóm. Erik? Mit akar ezmeg?
Erik: Sajnálom...
Én: sokat érek vele...
     
                                     TILTÁS

Egyszer csak Ákos hirtelen felállt.
- Mi a baj? - neztem ra furán
- Meg mindig beszelsz vele? Vagy megint össze jötottek? - kiabált
- Neeem dehogy is. Normalis vagy? - felálltam..
- Mond Liza, szeretsz engem? - lefagytam. Nem tudtam erre mit mondani. Szeretem. De meg nem érzem idejét ki mondani.
- Ha nem akarsz tőlem semmit akkor azt mond. Ne hitegess. - mondta szemrehányóan majd elment.

Felmentem a szobámba es sírtam. Leborultam az agyamra es sírtam. Nem tudtam mit csinaljak. Tenyleg szeretem. De nem tudom higy mondjam ki neki. Lehet könnyűnek tunik de kurvára nem az. Nagyon nehez ezt ugy mondani hogy attol felek hogy meg bánom. Vagy hogy o nem mondja vissza es egek majd mint a bozót tűz.

Írtam Tominak hogy haggyanak beken es be se jöjjenek a szobámba. Senkire nem vagyok mist kivancsi...

The life of a bad girl✔Where stories live. Discover now