•21.rész•

336 2 0
                                    

Húhaa, nagyon régen meséltem bármit is mert erdekes módon minden rendben volt. Majdnem két hónapja nem írtam és holnap karácsony van.

Jah igen Ákossal minden oké. A verekedés estéje után egész nap beszélgettünk. Megbeszéltünk mindent, elmondtam neki én mit érzek és ő is elmondta nekem hogy hogy érez irántam. Nagyon jól estek a szavai. Azt mondta hogy már régóta tetszem neki. Akkor jött rá hogy belém szeretett amikor megtudta hogy történt valami a nyáron. Ez nekem annyira nem tetszett mert azt éreztem hogy sajnálatból szeretett belém de rögtön meg nyugtatott hogy nem így van. Csak amint azt érezte hogy meg akar védeni tudta hogy szeret. Igen itt már megnyugodtam. Szóval most minden rendben van.

Viszont valami miatt nagyon aggódom, vagyis aggódunk. Tomi meg én azt vettük észre hogy anya meg apa között nincs minden rendben. Én is többször meg kérdeztem mind a kettőjüket meg Tomi is, sőt még a Nagyi is kikérdezte anyut hogy mivan, de mindig azt mondták hogy minden oké. Hát nem nagyon hittünk neki.

Reggel Ákos mellett ébredtem. Még mélyen aludt.
Szerintem nem lepődtök meg azon hogy elmentem fürdeni. Felvettem egy cica gatyát es Ákosnak az egyik pólóját ami a térdemig leér. Mondtam már hogy 159cm vagyok ő meg 191? Aha enyhén magasabb mint én. Lementem reggelit csinálni magunknak. Anya már lent főzött apa meg a nappaliban tévézett. Mondom hogy valami nincs rendben. Apa mindig itt sertepertél anya mellett mindenbe bele kóstol anya meg zavargatja. Raknak be zenét es együtt énekelnek meg nevetgélnek mi meg Tomival általában nem csinálunk semmit xdd. De most semmi nem ugyan az mint tavaly. Nem tényleg semmi sincsen rendben.

Nyomtam egy puszit anya arcára és elkezdtem csinálni a reggelit. Anyaék amúgy imádják Ákost. Azt mondják hogy jó hatással van rám. Jah es megismertem Ákos családját. Az anyukája egy tündér és elvileg imád engem. Hát én is őt :). Az apukája meg mostanában semmiért nem baszogatja. Ákos azt mondja hogy ez miattam van mert vegre életében először hozott egy jó döntést. Hát szerintem is. Csak nem életében először, de az biztos hogy nagyon jó döntést hozott :).

Melegszendvicset csináltam magunknak forró kakaóval. Mondtam mar hogy imádja a kakaót?
Leraktam a szobámba az asztalra a tálcát es oda mentem Ákoshoz. Befeküdtem mellé, kisimítottam a háját a szeméből és elkezdtem apró csókokat adni az arcára. Mindig így keltem ha itt akar aludni. Imádja is. Láttam hogy elmosolyodik úgyhogy direkt incselkedtem vele es a szája szélére adtam puszikat direkt nem csókoltam meg. Ő ezt megunta es at fordított, ram feküdt majd jo hosszasan megcsókolt.
- Imádok mindig igy kelni. - motyogta a számba.
- Tudom. - motyogtam vissza. Nyomtam egy puszit a szájára es felálltam a reggelinkért. Oda vittem az ágyba addig Ákos bekapcsolta a tévét. Berakta a Bogyó és Babócát. En utálom azt a mesét de ő órákig tudja nézni. Olyan mint egy nagy gyerek.

Reggeli után lementünk. Beraktam a mosogatóba a cuccokat és gyorsan elmosogattam. Ákos haza ment aztán majd csak holnap után jön. Hát nem nagyon örül neki hogy nem én keltem. De ilyenkor telefonon felhívom és úgy keltem, mert azt mondta hogy legalább a hangomat hallja hogy legalább legyen valami motiváló erő hogy fel kelljen.

Közben Apa elment a Nagyiért. Amúgy a Nagyi anya anyukája. Nem tudom mondtam e már. Tomiék is nem sokára haza érnek ugyan is Barbinál aludtak. Én kihasználtam az alkalmat hogy senki sincs itthon es oda mentem anyához beszélni hátha most sikerrel járok.
- Anya!
- Mondjad drágám. - mondta közbe meg kóstolta a kaját.
- Elmondanád végre mi ez az egész? - vágtam bele a közepébe kertelés nélkül.
- Hányszor meg beszéltük már hogy nincsem semmi?
- Ne hazudj már kérlek szépen mert mostmár kurvára unom.
- Figyelj, majd ha itt lesz az ideje mindent elmondunk de most töltsünk együtt egy jó karácsonyt veszekedés nélkül, jó? - bólintottam bár nem értettem mivan. - akkor menny innen had főzzek meg.

Mi a fasz? Csak én nem értem? Mindegy amint haza ertek Tomiék meg beszéltem velük ezt az egészet. Nem tudjuk mivan de reméljük semmi komoly...

The life of a bad girl✔Where stories live. Discover now