Reggel iszonyú fejfájásra keltem. A nap belesütött a szemembe. Röviden beugrottak a képek tegnapról. Az emlékek hatására bele temettem az arcom a párnába. EZT NEM HISZEM ELL! Hogy lehetek ilyen hülye? Ráadásul a felére nem emlékszem. Ahh ez egyre rosszabb. Nem volt kedven lemenni ezért írtam Barbinak.
Én: Ébren vagy?
Barbi: Igen.
Én: Hozol fel nekem kávét, egy cigit meg magadat?
Barbi: Dee. Megyekk!
Én: Köszii❤
Öt percel későbbBarbi lépett be a szobába egy kávéval és egy doboz cigivel a kezében. Igen, hogy ha nagyon másnapos vagyok még elszoktam szívni egy két szál cigit.
- Nah mizu? - kérdezte mosolyogva.
- Ne kímélj. - vágtam bele.
- Okés. Meddig van meg?
- Odáig, hogy bementem hányni.
- Akkor kezdjük. Szóval, elaludtál a wcben de csak egy 15 percre. Aztán Erik kihozott onnan az ölében, közben smároltatok. Hát igazából felmentetek a szobádba dugni. - mondta mire lesütöttem a szemem. - Igen, le feküdtetek. De kit érdekel? Aztán Márk rátok nyitott és kirángatta Eriket alólad akin te éppen lovagoltál. Eriket ful meztelenül rugdosta ki a házból. Én meg felmentem hozzád, hogy segítsek felöltözni de te már rég felöltöztél. Le jöttél és meg ittál még egy üveg wiskeyt aztán meg el szívtál meg egy doboz cigit. Miután ezeket meg tetted mentél a hülye bátyádhoz és együtt táncoltatok, igazából ő is hülyére itta magát úgyhogy no para. Vagy fél óráig táncoltatok aztán ki mentetek az utcára azzal a céllal, hogy ti most bizony biciklizni fogtok. Így is volt. El tekertetek az utca végére ott Tomi bele burult a bokorba mire te úgy röhögtél, hogy le estél a bicikliről. Aztán Márk kiszedte Tomit a bokorból. Még egy fél órát Táncoltatok az utcán aztán tomi elterül a hátso kertben te meg a házatok előtti árokban. Kb. ennyi. - hát ez kurva jó.Hogy lehetek ilyen balfasz? Ahh.
- Hát ezt nem hiszem ell. - temettem a tenyerembe az arcomat.
- Ne szégyenkezz mindenkinek vannak részeg storyai.
Amúgy Ákos kurva gyorsan haza ment. Nem tudom mi volt az oka. Jah igen a másik meg Alexa lefeküdt itt vagy három palival. De legalább külön-külön. - röhögött fel mire elmosolyodtam. - Aztan Virág meg Bálint is dugtak egy jót. Szerintem ez ilyen szex buli volt. Eskü. - itt már szakadtunk a röhögéstől.
- Hjaaj. Nem értem Ákost. Féltékeny de még is leszar. Akar engem de még is bunkó. - mondtam miután befejeztük a nevetést.
- Ilyenek a palik szivem. - mosolygott Barbi majd felállt és kiment. Rezgett egyet a telóm. Márk volt az messangeren.
Márkó🤪💞: at mehetek?
Lujzi💓🖇: Ahaa.
Majd 10 másodperc múlva kopogtak.
- Te itt aludtál? - kérdeztem az álmos fiútól aki bejött és bedőlt mellém.
- Aha ott aludtam a tesóddal, Barbi meg veled. - mondta majd bealudt. Ha már ő alszik gondoltam én is vissza alszok mert kurva álmos vagyok.
ESTÁS LEYENDO
The life of a bad girl✔
RomanceSziasztook! Ez az első storym remélem tetszeni fog! ,,Két hónap telt el azóta. Teljesen összetörtem. Pedig már majdnem minden a helyére állt. De ott van az a kibaszott majdnem." ,, Egy hatalmas pofon csattant az arcomon - Utoljára mondtam el, hogy n...