•9.rész•

457 4 0
                                    

Szombat van, Bratyó szülinapja. Kibaszott nagy bulit rittyentett ide aminek az lett a vége, hogy amíg ő lustul és azt mondja ,,én csináltam a bulit az is nagy munka ugyhogy te takaritasz" tehat mindig en takaritok. Fasza. De kezdjük az elején.

Először is Erikkel még mindig együtt vagyunk. Hurrá. És ami a legjobban idegesít az, hogy Ákos már leszarja. Innentől kezdve én is. Már kurvára elegem van belőlük. A bátyámmal kibékültünk még az nap, csak annyit mondott, hogy bármit csinál tényleg meghal. Nyilván nem hagyom, hogy bántsák mert annál ők fontosabbak.

Reggel az a hülye bátyám ébresztett mert leöntött egy kibaszott pohár vízzel. Miután jól megkergettem elmentem letusolni. Tusolás után reggelizni mentem volna dehát a drágalátos idióta bátyám azt mondta, hogy túl sokáig alaudtam (igaz, hogy reggel fél nyolckor ébresztett de nem baj) és nincs elég időnk készülni kéne. Őszintén szólva régen piáltam és már kéne. Meg hát egy szál cigi sem ártana. Ugyhogy inkább nem zabáltam hanem mentem neki segíteni.
Megrendeltük a kaját, mert ugye senki nem várhatja el tőlem, hogy én majd főzök több mint ötven főre. Nah mindegy is. Szóval, rendeltünk kaját aztán elmentünk a boltba.

A boltba vettünk üdítőt meg piákat. Vettünk két karton kólát, egy karton fantát és egy karton spirtot. Piát meg kibaszott sokat vett a bátyám. Nem tudom minek a fasznak, de sokat vett. Oké, hogy buli lesz meg minden, de azért senkinek nem kéne halálra inni magát (mondom ezt én aki a legjobban leitta magát, de semmi baj). Aztán elmentünk a dohány boltba. Vettünk egy karton cigit. Nah most én ezt is soknak látom. De mindegy. Azt sem értem, hogy miért mi vesszük mindenkinek a cigit, mikor úgy is mindenki hoz magával legalább egy dobozzal.

Egyépként én meg Tomi soha nem cigizünk kivéve ilyenkor. Hát még főleg, hogy mivel Bratyó a huszadikat ünnepli és mivel ez kerek szám azt nagyon meg kell ünnepelni. Anyáék is nyilván tudják, hogy nagyon nagy buli lesz csak nem akarnak szólni érte. Amúgy ez meg a másik. Állandóan megszólják a szüleinket, hogy szarul nevelnek minket és, hogy nagyon engedékenyek. Nah most mi soha nem kaptunk még csak egy pofont sem és soha nem is veszekedtek velünk, jah és soha nem szájaltunk anyáékkal. Mindig az volt amit ők mondtak soha nem ellenkeztünk pontosan ezért mert tudtuk, hogy engedékenyek és nem akartuk ezt elveszteni. Nah mindegy.

[••••]

Miután haza értünk, kipakoltunk és kezdhettük is a takarítást. Már mint én takarítottam a fogykosom meg telefonált mert elvileg felköszöntötték azok akik jönnek. Nem értem ha amúgy is jönnek akkor miért nem akkor köszöntik fel? Nah mindegy is. Felmentem az emeletre felporszivoztam, felmostam majd kitakaritottam a fürdőt. Anyáék szobáját kulcsra zártam. Az én szobámat is kulcsra zárom meg a bátyámét a két vendég szobat meg nyitva hagytuk ha mondjuk valakik "aludni" szeretnének.

Amikor lementem az emeletről a bátyám éppen a kanapán terpeszkedett.
- Nah Hugi, minden megvan? - kérdezte
- Ahaa - válaszoltam
- A szobáinkat bezártad?
- Igen.
- A vendég szobakat nyitva hagytad ha valaki dugni akarna? - kérdezte halál nyugodtan.
- Igen. - forgattam a szemem. Miután lezavartuk ezt a kellemes beszélgetést elmentem fürdeni. Igen megint fürdök. Én napi szinten kétszer, háromszor fürdök. Imádom, hogy a víz mindig megnyugtat közben üvöltetem a zenét. Amúgy két óra múlva jönnek a "vendégek". Jól el telt az idő. Amúgy nem értem minek takarítottam fel fent amikor lent meg nem. Nah mindegy. Fürdés után bekapcsoltam a zenét és fehérneműben befeküdtem az ágyamba. Elővettem a Harry Potter: Tűz serlege című könyvem. Amikor meghallottam a kedvenc zenémet (Lil Peep - Your favorite dress) rögtön felugrottam és énekelni meg táncolni kezdtem. Miután vége lett a számnak vissza mentem olvasni.

- Lizaa. Egy fél óra és jönnek a spancik. - ordított fel.
- Oké- ordítottam vissza. Oda léptem a ruhás szekrényemhez és kiválasztottam a ruhám:

The life of a bad girl✔Where stories live. Discover now