•6.rész•

491 7 0
                                    

,,Hiper sebességgel indultam be a konyhába. Amikor Virág meglátott olyan dolog történt amire nem számítottam..."

A nyakamba ugrott és sírt amire én is elkezdtem sírni. Egymás nyakába borulva sírtunk. Nem tudom meddig álhattunk így de egyszer csak Virág elengedett, hogy a szemembe nézhessen majd megszólalt:
- Azt hittem haragszol rám.
- Én mi okom lenne? Azt hittem te haragszol rám. - mondtam
- Én miért? - kerdezte
- Azért mert megbeszéltünk valamit... - sütöttem le a szemem.
- Jah, hogy aazz. Az egy hülye megbeszélés volt. - nevetett. - ma pedig nálam alszol. Szólok Bálnitnak hogy huzzon haza aztán csajos buli. Oké?
Bólintottam.
Elment felhívni Bálintot én meg addig leöltöztem. Egy ket perc múlva már jött is Virág.
- Nah, szóval akkor ma csajos esteeeee. - ugrott a nyakamba de olyan lendülettel, hogy hanyat borultunk. Itt úgy kitört belőlünk a röhögés hogy egy fél óráig röhögtünk.

Miután sikeresen befejeztük a nevetést felmentünka a szobájába filmezni. Csináltunk popcort és hoztunk hozzá fuzetea-t. A Démonok között 1et néztük. Kurva jó film nekünk ez a kedvencünk.

Miután megnéztük a filmet Virág elég komolyan fordult hozzám.
- Mond el kérlek mi történt a nyáron. - nézett rám könyörgő tekintettel. Ő igazából csak azért nemtud semmiről mert pont abban az egy és fél hónapban utazott ki Angliába az anyukájával meglátogatni a nagyszüleit.
- Rendben. - sóhajtottam egy nagyot majd mindent elmeséltem...

Nagyon megértő volt ami azért egy picit meglepett mert én nagyon szégyeltem. Nem sírtam el magam és ehez kibaszott nagy erőfeszítés kellett.

Egy órával később lefeküdtünk aludni. Nekem már megint nem nagyon sikerült aludnom majd csak egy óra forgolódás után.

Másnap reggel arra keltem, hogy valaki a gyomromba könyököl. Virág éppen ott nézelődött mellettem mintha mi sem történt volna.
- Baszki szállj már le rólam - mondtam megrökönyödve.
- Jah bocsi. - mosolygott
- Semmi baj. - néztem rá álmosan.
- Amúgy tegnap megsem kérdeztem. Mivan Ákossal?
- Mi lenne?
- Ne jászd a hülyét mert szarul megy.
- Jooh naa. - és ezt is elmeséltem neki.
- Megértelek. - mosolygott együttérzően. - deeee.. én meg mondtam hogy tetszel neki. - tette hozzá.
- Hát ha tetszettem is neki, az már biztos elmúlt. - moslyogtam lemondóan.
- Hat te hülye vagy
- Vagy te
- Te
- Nem én, te
-  Te
- A faszt te vagy. - körülbelül még ezt játszkttuk 15 percig majd elmentünk reggelizni.
Felöltöztünk majd löttünk egy képet instára.

 Felöltöztünk majd löttünk egy képet instára

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

__viraag._ Életemmel🖇💕🥺

Hozzászólások:

_ balint19_  szepsegeek❤

lizaa18_._._ @_balint19_ koszonjuk💕

__viraag._ @_balint19_ koszi baba🖇

lizaa18_._._ de szeretlekk istenemm🥺🖇

_.herzeg.mark._ nah csak ki bekultek az en lanyaim🤪💕

lizaa18_._._ @_.herczeg.mark._ igenn❤

__viraag._  @lizaa18_._._ en isss🥺🖇

__viraag._ @_.herczeg.mark._ japp💕

_vrg.akos. szepsegeimm💞

(nah ezen meg lepodtem)

__viraag._ @_vrg.akos. 💫

(kicsit felve de azert en is irtam)

lizaa18_._._ @_vrg.akos. 🥺

Ennyi választ nem kaptam. Még kettőig itt voltam Virágnál aztán anya hívott, hogy kocsival jön értem és haza visz. Most itt ülünk a kanapén és a holnapi teendőket beszéljük.
- Nah szóval. - kezdett bele apu - Ki kell állnod a fegyelmi bizotság elé. És el kell mondanod mi történt a te szemszögedből neked csak ennyit kell csinálnod. Gondolom meg nem mondták neked, hogy mi a tét. - mire bólintottam. - Az hogy kirúgnak e az iskolából vagy sem.
- Értem. - nem lepődtem meg. Erre azért számítottam.
- Menny pihenni a szobádba később felviszem neked a vacsorát. -mondta anyu.
- Rendben. - bolintottam majd felmentem az emeletre.
Egy ora múlva jött be anyu egy tálcával mögötte meg Bratyóval aki szintén tálcával jött. Leült és együtt vacsoráztunk meg. Rengeteget beszélgettünk. Mondta például, hogy elég komolyan gondolja Barbival a kapcsolatát.

Nem tudom mi történt csak arra keltem éjfélkor, hogy Tomi mellettem horkol. Nah fasza bealudtunk. Minden mindegy alapon végül vissza aludtam.

Másnap reggel arra keltem, hogy a dárgalátos bátyám tejszínhabot fúj a kezembe. Nem vette észre, hogy fent vagyok ezért gyorsan vissza csuktam a szemem. Amikor megcsikizte az orrom akkor az ellenkező kezemmel megvakartam az orromat. Erre hangosan felmordult mire magamban jót röhögtem. Majd amikor újra megcsikizte az orrom a gyorsan kinyitottam a szemem és a pofájába nyomtam a tejszínhabot.
- Bazdmeeg. - kiabált nevetve
- Kisfiam szükseged van még a nyelvedre igaz? - kiabált fel anyu.
- Bocsi anyuu. - kiabált vissza nevetve a bátyám. - ez jó volt Hugi!
- Tudom baromarcú. - röhögtem jóízűen.
- Gyerekek mennyünk reggelizni. - szólt be apu, majd meg akadta szeme a bátyámon. - te hogy nezel ki?
- Meg akart viccelni - válaszoltam röhögve.
- Ahh értemm. - bólintott apu majd kiment.
- Menny mosd meg az arcod. - mondtam
- Az lesz.
Reggeli után felöltöztem egy ünneplőbe mert másba nem nagyon tudtam. Majd elindultunk.

Az úton nem izgultam meg semmi. Nem nagyon erdekelt hogyan döntenek. Miért érdekelne? Senkinek nem hiányoznék ebben a tetvedék iskolába. Ákost sem kellene látnom és én is be tudnék segíteni a munkába. Ahh vagy nem tudom. Már nem nagyon szeretnék csalódást okozni anyuéknak. Ha nem is rúgnak ki akkor mostantól megváltozom és tanulni fogok. Szeretném ha büszkék lennének rám.

Fél óra múlva oda értünk. Bementünk a tárgyalásra. Elmondtam mindent amit kellett majd kiküldtek. Nem nagyon van mit leírnom hogy bent mi történt de nem is szeretném.  Mar nem az első ilyenem volt.

Már vagy három órája bent tárgyaltak amikor kijött a bizotság vezetőjének az aszisztense és behívott minket.
- Szóval, - szólalt meg a vezetőnő. jó csúnya. - rengeteget gondolkodtunk és veszekedtünk a helyzetről. Hiába írja alá az összes tanúvallomás a kisasszony történetét ez így nem mehet tovább. A döntésünk a következő, a fegyelmi bizotság döntése alapján...

The life of a bad girl✔Where stories live. Discover now