Ahoz képest hogy tegnap hamar elnyomott az álom elég szarul aludtam. Nah mindegy is. Felkeltem és lementem reggelizni. A bátyám már elment dolgozni azonban Barbi itt maradt. Örültem neki igazábn hogy lesz társaságom. A Nagyi már csinált nekem reggelit. Bundáskenyér teával. Nyammiii.
Reggeli után felmentünk a szobámban és Barbival úgy döntöttünk hogy HARRY POTTER maratont tartunk. Legjobb film az egész világon ha engem kérdeztek.
Miután megnéztük mind a nyolc részt már beesteledett, ugyan is ez a film minden része röpke két és fél óra. Időközben a bátyám is haza jött és már ment is tovább edzésre.
- Te mit veszel neki? - kérdezte tőlem Barbi. Nah igen Bratyónak jövő héten szombaton lesz a szülinapja.
- Őszintén nem tudom. - válaszoltam
- Az jó, mert én sem. - mosolyodott el. - de mi lenne ha együtt vennénk neki ajándékot?
- Ahh az nagyon jó ötlet. - mosolyogtam már én iss.Beszélgettünk még egy picit aztán Alkonyatot néztünk. Idő közben megjött Bratyó és a Nagyival együtt beszáltak. Miután meg néztünk három részt mindenki elment aludni. Én egyáltalán nem tudtam. Azon járt az eszem hogy Ákos segített nekem. Azt nem tudom miben de valamiben azt érzem hogy segített. Nem hagyott nyugodni. Már vagy egy órája forgolódtam amikor egy hirtelen ötlettől vezérleve rá írtam.
Én: Sziaa, tudom hogy haragszol meg minden csak meg annyiert irtam hogy koszii1 perc se kellett jött is a válasz.
Ákos: Szia, nem haragszom mert nincs miért. És mit köszönsz?
Én: Azt hogy nem hagytad hogy kinyirjamxd
Ákos: Jaah, szivesen nincs mit meg köszönni 😂
Én: Marha vicces.😂
Ákos: De te is röhögsz😂
Én: Jogos😂
Ákos: Ahh😂
Én: Egyépként...
Ákos: Mi egyépként?
Én: Ha nem haragudtál rám miért kerültél?
Ákos: Ez nem telefon téma. Mi lenne ha találkoznánk?
Én: Benne vagyok!
Ákos: Ok. Holnap?
Én: Ahh várj
Ákos: Mire?
Én: Meg nézem az idő beosztásomat.
Ákos: Nahh
Én: Ahh ráérek 😂
Ákos: Akkor joo. Holnap találkozunk. Aludj jol babam❤
Én: Te iss💞
Mosolyogva aludtam el. Másnap reggel ful boldogan keltem és le sem lehetett vakarni a fejemről a vigyort.
,,Aludj jól babám" ez járt állandóan a fejemben és hlgy ma találkozunk.
- Nah mivan Hugi, min vigyorogsz ennyire? - kerdezte a bátyám akinek feltűnt hogy milyen boldog vagyok ma.
- Ahh, ma találkozom Ákossal
- Ki az az Ákos pici szivem? - kérdezte a Nagyi
- Jaah hát az élete szerelme. - mondta Tomi. Igen ő mindent tud az elejétől fogva.
- Ahaa, renben akkor szólj hogy mikor jön es elmegyünk vásárolni Barbikával. - mosolygott a Nagyi
- Ahhaa ti meg tudtok kettesben lenni. - mosolygott Barbi.
- Jah csak gumit húzzatok. - szólalt meg röhögve az a hülye gyerek, mire Barbi nemes egyszerűséggel nyakon baszta.
- Joo, oké, értem. Viccet félre téve ha megbánt meghal. - mondta halál nyugodtan.
- Oké megmondom neki. - álltam fel nevetve aztán felmentem öltözni. Hamár tegnap HARRY POTTER maratont tartottunk filmben akkor szerintem azt fogok ma is csak könyvben. Elmentem a ruhás szekrényemhez és ezt az outfitet válaaztottam:Mellé vettsm még fel egy fekete bundás zoknit és bele kezdtem a HARRY POTTERBE. Egy óra múlva szólt a nagyi hogy elmentek és majd olyan este hét fele jönnek a bátyám meg fél órával előtte. Az azért jó mert most van tizenkét óra és Ákos egy óra múlva jön. Szuper. Folytattam tovább az olvasát. Egy óra múlva csengettek. Én rekord sebeséggel pattantam ki az ágyambol és rohantam le a lépcsőn majd nyitottam ajtót...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The life of a bad girl✔
RomantizmSziasztook! Ez az első storym remélem tetszeni fog! ,,Két hónap telt el azóta. Teljesen összetörtem. Pedig már majdnem minden a helyére állt. De ott van az a kibaszott majdnem." ,, Egy hatalmas pofon csattant az arcomon - Utoljára mondtam el, hogy n...