•25.rész•

265 2 0
                                    

Szilveszter van. Kibaszottul nagyot buliztunk. Örülök hogy végre le tudjuk ezt az évet és magam mögött hagyhatok mindent.

Egyépként Ákos mindent elmesélt. Igaza volt Bálintnak az anyja most tényleg egy fasz volt. Ákos azért nyomta rám a telefont mert az anya már azt kiabálta hogy ,,megöllek" . Utána lement és csak látta hogy az anyjánál kés van. Oda rohant az anya elé aki kapálózott a késsel és az a vágás amit én láttam azt az anya csinálta. Csak aztán eszmélt fel hogy az apja oda szaladt hozzá hogy meg nézze jol van e. Ákos itt még nem is volt dühös csak aztán amikor ezen is elkezdtek balhézni. Az anyukája sírt az apja meg ordibált hogy ba bassza a pszichiátriára. Ákos ez után felment a szobájába össze pakolt és elment Bálintékhoz. Bálint meg őszinte volt és itt kötöttünk ki hogy azóta se ment haza. Jah a szülei észre sem vették, hogy eltűnt majd csak két óra múlva. Szánalom. Azóta többször hívta az anyukája de nem vette fel. Minket is hívott mi felvettük de Ákos akkor sem ment a telefonhoz. Az anyukája csak azért nyugodott bele hogy, nem megy haza mert tudja, hogy jó helyen van. Alapvetően szeretem a szüleit. Kedvesek velem nagyon de ez most sok volt. Nagyon sok.

Mint mondtam a szilveszter kurva jó volt végig buliztuk az egészet.

Mostanság van még van egy dolog ami idegesít (anyáékon kívül) az, hogy bár még nem beszéltünk róla de még valamiért nem állok készen Ákossal lefeküdni. Pedig már nem vagyok szűz basszameg. De még sem állok készen és nem tudom miért. Nagyon idegesítő.

Anyáékra vissza térve még mindig játszák az agyukat. Esküszöm ha nem lenne diplomájuk azt mondanám hogy debilek hogy ekkora hülyének néznek minket. Ahh mindegy.

○●○●○●○●○

Január 3.
Életem legrosszabb napja. És nem csak az enyém hanem a tesómé is.

Ott kezdődött hogy anyáék mondták hogy megyünk családi programra. Azt ki kötötték hogy most se Barbi se Ákos se Márk nem jöhet. Akkor még nem értettük miért. Elmentünk a Velencei-tóhoz sétálgatni. Kurva jó volt hóban meg -2°C -ban. De így vissza gondolva illet a hangulathoz.

Egy óráig sétálgattunk csendben kussban aztán apa mondta hogy üljünk be valahova. Végre valami jó ötlet. Aha akkor hittem. Csak egy kicsit nyalizni akartak.

Szóval beültünk egy gyrososhoz. Rendeltünk kaját. Kb egy fél óra volt mire mindenkinek ki hozták. Mindenki elkezdett enni. Mi közben Tomival szemkontaktussal beszéltünk hogy mi a fasz van már és miért nem mondják hogy mivan.

Miután mindenki megette a kaját kihozták a számlát. Apa fizetett. Amint elment a pincér apa és anya egymásra néztek aztán ránk. Apa felhúzta a szemöldökét mire anya belekezdett.
- Válunk...

The life of a bad girl✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora