Amikor kinyitottam az ajtót és Ákossal találtam szembe magam (milyen meglepő) aki amint meglátott félmosolyra húzta a száját Istenem de helyess
- Szia - köszönt majd nagy meglepődésemre megölelt. Libabőrös lett az egész testem. Jól hozzá bújtam a mellkasához. Az az illat.. ahww. Nem tudom meddig ölelkeztünk de ez volt életem legjobb pár perce.
- Szia - köszöntem vissza amikor elengedtük egymást. - fáradj beljebb - mutattam a konyha felé.
- Mielőtt bármit kérdeznél vagy én mondanék, előbb én szeretnék kérdezni. - kezdett bele
- Okés. - válaszoltam
- Szóval beszéltél azóta Márkkal vagy Virággal? - kérdezte.
- Öhm Márkkal beszéltem két órát telefonon holnap át is jön holnap után meg a szüleim jönnek haza utána vasárnap ugye meg fegyelmim van. Virággal meg... - könnyek gyűltek a szemmbe - szerintem már nem fogok beszélni. Azt beszéltük meg hogy többet nem fogok bele szólni a dolgaiba mert már unja. De én csak őt védtem egyszerűen ez ösztön. Az életemet adnám érte - zokogtam mire ő oda jött és átölelt. Jó méjen belefurtam a fejem a mellkasába és úgy sirtam.
- Nem lesz semmi baj. Ő sem tud nélküled élni. - nyugtatott. Szerintem egy olyan két perc múlva meg is nyugodtam.
- Huu, rendeben. Mit akartál mondani. Vagyis a kérdésemre válaszolni. - szólaltam meg
- Megilyedtem
- Mii?
- Azért kerültelek mert megilyedtem
- Mégis mitől?
- Az érzéseimtől
- Milyen érzéseidtől? - kérdeztem. Nem tudom miért csinálja ezt a macska-egér játékot de ráfogok jönni.
- Az irántad érzett érzéseimtől.
- Mit érzel irántam?
- Nem tudom. Figyelj mi nem olyanok vagyunk mint tűz és jég hanem mint tűz és tűz. Nem tudom mennyire érted ezt. Te rossz lány én a rosszfiú. Ahjj azt sem tudom már mit pofázok komolyan. Az a lényeg hogy kellesz nekem. Mindennél jobban vágyok rád és te nem csak a szexre kellesz. Hanem arra hogy a barátnőm legyél és hogy bántás nélkül meg tudjalak csókolni, és hogy kéz a kézben sétáljunk. - magyarázta el végre. Én lefagytam. De tényleg sokkot kaptam szerintem. Nem tudtam feldolgozni azt amit mondott. Szeretem. De ez nekem nem megy ilyen gyorsan. Én is szeretném ezeket de nem bízom benne. Még nem.
- Én.. én nem tudom mit mondjak. Ne haraguddjj. - mondtam ki végül. Ákosnak csalódottsagot láttam a szemében. Amitől megteltek a könny csatornáim.
- Tudtam hogy te nem így érzel. - mondta flgemán
- Ezt ki mondta? Hmm? Csak hirtelen jött ez az egész és .. ahh - legyintettem
- Joh mindegy, Szia. - ezzel meg fordult kiment az ajtón és elment.Nem tudtam sírni. Mielőtt összejöttem Erikkel azelőtt is tetszett. De nem tudtam vele mit csinálni. Ő a suli úgy mond "fuckboya". Minden lányt megfektett már suliból kivéve persze pár lányt. Én sem vagyok már szűz de az egy kibaszott nagy hiba volt. Ahjj nem tudok velük már mit csinálni. Inkább felmentem a szobámba és folytattam tovább a Harry Pottert. Fél hétig olvastam amikor is a bátyám haza jött. Bejött a szobámba és megkérdezte mivolt, de látta rajtam hogy most nem nagyon van kedvem beszélgetni ezért kiment. A Nagyiék nem tudom mikor értek haza mert nem jöttek be. Gondolom Bratyó mondta nekik hogy most nem nagyon van életkedvem ezért nem is zargatnak.
Elmentem fürdeni majd lefeküdtem. Amúgy már az orrom jól van nem iss értem mit kell ennyire aggódni. Nah mindegy. Nagyon sokat forgodlódtam mire sikerült elaludnom.
Másnap reggel a telóm csörgésére ébredtem. Fura ma nem megyek suliba. A kijelzőn Márk neve állt.
Én: mivan?
Márk: itt állok a ház előtt baromarcú
Én: mi a fasznak jöttél ilyen korán?
Márk: dél van basszameg. Engedj már be
Én: Jó van megyek már.
Szép lassan keltem ki az ágyból mentem és niytottam az ajtót csak hogy érezze a törődést.
- Ennél lassabban már nem megy? - kérdezte amikor ajtót nyitottam neki
- De lehetne, csak most meg kegyelmeztem. - mosolyogtam jo lelkuen.
- Ahh, az a jo lelked. - mondta majd megolelet. Ákosé után ez a kedvenc ölelésem. Imádom ennek a gyereknek az illatát. Félre értés ne essék nem vagyok belé szelermes. Olyan mintha ő is a tesóm lenne.
- Nah, mizu van?- kerdezte miután elengedtük egymást es leültünk a kanapéra.
- Minden okés. Ful jol vagyok amugy. Mar ezt a szart is levettem. - mutattam az orromra. - Lelkileg meg... ahh
- Mi tőrtént már megint? Virágon kívül. - kérdezte. Mindent elmeséltem neki amit csak egy sóhajtással díjazott (mármimt a storymat)
- De most leginkább Virág aggaszt. - mondtam szomorúan.
- Virág nem tud létezni sem nélküled. Adj neki időt. Úgy is kibékültök. - mondta nyugtatóan
- Én ezt értem de most úgy mikor? Holnap jönnek anyáék velük kell majd beszélnem. Vasárnap fegyelmim van. Jövő het szerdától őszi szünet és én már csak szünet után megyek.
- Hát igen, ez így nehéz. Lehet várnod kene szünetig. Addig tutira megnyugszik. Beszélj Bálinttal hátha így mind a ketőtt megoldod. - es ez nem is hangzik olyan rossz tervnek.
- Okéés. - egyeztem bele.
- Am, hol vannak a többiek? - kérdezte Márk
- Tomi dolgozik, Nagyi meg Barbi elmentek nagyihoz rendbe rakni a házat meg ilyenek. - vázoltam fel a helyzetet.
- Nah jól van. Nézzünk Harry Pottert ?
- Még joo. - egyeztem bele rögtön.Olyan este hatig néztük a Harry Pottert. Aztán Márknak mennien kellett. A Nagyi közben hívott hogy nem baj e hogy ők ott alszanak nála és oda megy Bratyó iss. Hát nem bántam őszintén szólva. Sőt örültem neki. Ugyan iss úgy gondoltam hogy átmegyek Virághoz most vagy most elven (xdd) . Felöltöztem és eskü tetszik ez az outfitem:
Elindultam de nagyon féltem. Borzasztóan. Nem tudom ,hogy tudja e még ,hogy ezt csak azért csináltam mert nagyon szeretemm. Ahh...
Mikor oda értem nem nagyon akartam megnyomni a csengőt de végül megnyomtam. Bálint nyitott ajtót.
- Hol van? Beszélnem kell vele. - mondtam mindenféle bevezetés nélkül, de Bálint nem olyan hülye, hogy ne vegye lapot.
- Konyha. - mondta majd kiment az ajtón es bazárta azt. Hiper sebességgel indultam be a konyhába. Amikor Virág meglátott olyan dolog történt amire nem számítottam...
VOUS LISEZ
The life of a bad girl✔
Roman d'amourSziasztook! Ez az első storym remélem tetszeni fog! ,,Két hónap telt el azóta. Teljesen összetörtem. Pedig már majdnem minden a helyére állt. De ott van az a kibaszott majdnem." ,, Egy hatalmas pofon csattant az arcomon - Utoljára mondtam el, hogy n...