[KEDD]
A tegnapi este kurva jó volt. Ez a Nina olyan aranyos, hogy még sírni is elfelejtettem. Jó azt nyilván nem mert mint két és fél hónapja minden este úgy feküdtem le, hogy néztem Nagyival a közös videókat és képeket. És álomba sírtam magam. Most is meg történt csak jóval később. Nagyon sokat beszélgettünk minden féléről. Én mindent elmondtam neki magammal kapcsolatban (kivéve a családommal történt dolgokat) és ő is nekem. Brutál jó beszélgetés volt. Bár most már bánom hogy nem mondtam el mindenkinek Nagyit. De mindegy ezt majd később.Mivel ketten voltunk egy három ágyas szobában a harmadik ágyon tartottuk a cuccainkat. Felöltöztünk. Mivel ma meleg volt egy vékony melegítő gatyát és egy fekete topot vettem fel az adidas cipőmmel. A hajamat kontyba fogtam. Nina egy farmer rövid gatyát vett fel egy rózsaszíntoppal. Göndör haját csak hátra gumizta míg két hullámos tincset elöl hagyott. Kurva szép volt.
A fiúk már ott voltak az asztalunknál mind az öten még egy hely volt gondolom nekem. Nina rám nézett és már ült volna egy üres asztalhoz. Utána kiabáltam hogy üljön hozzánk. Azt mondta nem akar zavarni mire én ráparancsoltam (xd) hogy már pedig oda ül hozzánk. Ákos aki már tudta hogy hozzánk fog ülni hozott neki egy széket. Mind a heten ott ültünk és röhögve reggeliztünk.
- És akkor írta a csaj, hogy ő komoly kapcsolatot akar, mire én mondtam neki, hogy az egyetlen komoly döntes a mai napon az ebédem volt és már az is megtörtént és letiltottam. - mesélte nagyba Ádám.
- De miért tiltottad le? - kérdezte Nina
- Azért mert nem akartam, hogy zaklasson. Meg hát ő is világi ribanc volt.
- Nem szóltam. - tette fel a kezét Nina mire elröhögtük magunkat.Reggeli végére úgy éreztem, hogy Nina kellőképpen be illeszkedett a társaságunkba aminek én igazán örültem. Azonban mások nem igazán. Dínó és Virág feszülten figyelte ahogyan fuldokoltunk a röhögéstől reggelinél. Vájjék egészségükre.
Reggeli után elindultunk az egyetemre. Hogy mire emlékszem belőle? Semmire azon kívül hogy egy csomó srác meg bámult Ákos meg tiszta ideg volt. Mindegy nem is volt lényeg.
Eldöntöttük, hogy este piálni fogunk. Nem tudtunk volna piát venni itt mert csak tanárral mehettünk be a boltba. Szóval Ádám meg Marci becsempészték a piát.
Azt terveztük, hogy el alszanak a tanárok és átmegyünk a fiúkhoz. Ez így is történt.
- Nem értettem mit pofázik de probáltam neki elmagyarázni angolul de hat nem nagyon ment. Szóval elkezdtem magyarázni magyarul. Ő meg mondja nekem hogy inglis plíz. Mondom inglis geci menny a picsába. Ha mi megyünk külföldre elvárják hogy tanuljunk meg angolul akkor baszki ő meg tanuljon meg magyarul ha ide jön. - mesélte Marci.
- Ez mondjuk teljesen jogos. - mondta neki Nina.
- Hát ez az. Utána még ő volt felháborodva. Mondtam neki hogy ezt bezzeg meg érttetted és ott hagytam. - mosolyogva figyeltem ahogyan a többiek hülyültek. Aztán a derakamon lévő erős kart néztem. Ákos is mosolygott aztán amikor észre vette, hogy nézem bele puszilt a hajamba. Imádom.Mindenki jól el volt. Áron Marci orrából próbált kiszedni egy kupakot (????), Ádám meg Ákos azon versenyeztek ki büfög nagyobbat. Márk Ninával beszélgetett én meg Marcin röhögtem ahogy ordibál, hogy ne így mert így fáj. Szóval csak a szokásos.
Miután kellőképpen ki szórakoztuk magunkat mindenki ment aludni. Amíg Nina elment fürdeni Tomi írt egy üzenetet. Össze szorult a torkom.
BRATYÓ🔥💞: Anya itthon van... azt mondja tudta hogy nem vagy itthon ezert jött.. nem birom elviselni. Csak azt mondogatja neki mennyire fáj. Még jó hogy Barbi itt van különben elküldeném a picsába.
Én: Baszki...
- BRATYÓ🔥💞: Szerintem is...Aha, tehát anya nem akar velem találkizni. Kurva jó...
YOU ARE READING
The life of a bad girl✔
RomanceSziasztook! Ez az első storym remélem tetszeni fog! ,,Két hónap telt el azóta. Teljesen összetörtem. Pedig már majdnem minden a helyére állt. De ott van az a kibaszott majdnem." ,, Egy hatalmas pofon csattant az arcomon - Utoljára mondtam el, hogy n...