•14.rész•

412 5 0
                                    

*Osztálykirándulás*

Úristen! Szóval, most értem haza az osztálykirándulásról. Öt szóval tudnám jellemezni: Sírás, boldogság, barátok, röhögés, Ákos. Aahhh. Nah de kezdjük az elején.

Szerda

Reggel ötkor kellet volna kelnünk, mert hétre a suli előtt kellett lennünk. Aha mi keltünk hatkor. Fasza. Volt 15 percünk, hogy elkészüljünk. Sikerült is. Virággal felkapva a bőröndünket rohantunk a buszhoz, amit sikeresen elértünk. Negyven perc múlva már ott álltunk a suli előtt. Azt hozzá tenném, hogy egy percet sem késtünk. Ki a károly?

Virág oda ment Dináékhoz (chh) én meg Márkékhoz. Köszöntem mind a négy fiúnak majd beszélgettünk. Amúgy Márk a fiúkkal kb két hete lett jóba. Marci lett most a legjobb haverja meg Ádám. Nekem meg ugye Áron. Örültem, hogy Márknak Tomin kívül vannak fiú haverjai. A fiúk egyébként az utóbbi időben szinte mindenhova hívtak engem, de nem mehettem. Erik miatt. De ahh mindegy. A fiúkkal éppen arról beszéltünk, hogy még mielőtt újra suliba mennénk elkéne menni moziba valami horror filmre, amikor Ákos és Bálint meg érkeztek. Bálint oda ment Virághoz es csókkal köszöntötte. Ákos meg oda ment Dinához és lesmárolta. Márkkal egymásra néztünk és egyszerre kezdtünk el öklendezni, mire ránk néztek.
- Mi lenne ha nem hánynátok ide? - nyávogta Dina.
- Akkor nem hánynánk ide. - mondta Márk mire felröhögtünk.
- Kurva viccesek vagytok! - nézett ránk idegesen Ákos.
- Ki szólt hozzád? - kérdeztem tőle flegmán.
- És hozzád? - kérdezett vissza.
- Te.
- Hát kibaszottul nem hozzád beszéltem.
- Hogy lehet valaki ilyen suta? - kérdeztem a többiektől mire felröhögtek. - Többes számba beszéltél drágám. Ami azt jelenti, hogy hozzám is szóltál. - mosolyogtam rá ő meg hirtelen megindult felém. Ide is jött volna csak, hogy Márk elé lépett es megrázta a fejét.
- Ide aztan nem jössz. Húzzál vissza a ribancodhoz smárolni máshoz úgysem értesz.- Ákos idegesen rám nézett és elment. Még álltunk ott egy 10 percet aztán felszálltunk a buszra.  A fiúk előre tolakodtak én meg utoljára szálltam fel. Két busszal mentünk. Az egyikbe a 9-10. osztályosok a másikba 11-12. osztályosok. Mar ültem volna előre amikor valaki előre ordibált.
- Lizaaaa, nehogy előre ülj. Húzd hátra a formás kis popsidat. - ordibált nekem Marci. Mindenki engem nézett. Én hátra siettem es nemes egyszerűséggel orr nyergen basztam az idiótát. Nyugodtan leültem középre majd megnéztem kik ülnek körülöttem. Ahh mar itt kiakadtam. Az oké volt, hogy előttünk az egyik kettes székbe Virág meg Bálint ültek de a másikban. Persze pont Ribancka Faszom Dina meg Baromarcú Ákos smároltak.
- Figyi fiúk, neem cserélünk helyet? - kérdeztem Márktól meg Marcitól.
- Várj! - mondta Marci majd előre hajolt. - Figyeljetek már, kurvára senki nem kíváncsi rátok. Úgyhogy vagy huzzatok szobára vagy beszélgessetek valami értelmes dologról amiről  hülyék szoktak. - fejezte be. Én tátott szájjal néztem rá. - Most miaz? - kérdezte.
- Semmi, köszönöm. - Mosolyogtam rá.

A busz út kibaszott jó volt. Végig röhögtem a fiúkkal az egészet. Bekapcsolták a JBL- t és azon hallgattuk a zenét. Nagyon megszerettem a fiúkat. Út közben be is aludtam. Marci vállán ébredtem úgy hogy az ő feje meg az én fejemen volt xdd. Nem volt amugy gáz mert kurva jót aludtam.

Három óra múlva meg is érkeztünk a szállásra. A szobák feloszlásánál volt egy kis balhé.
- Szóval - kezdte az ofő. - a lányok ugye igy egybe 26 vannak. Van három kettes szoba és 7 négyes szoba. Tudom, hogy nem vagytok ennyien. - huh örültem is gondoltam Virággal egy szobába leszünk. Hát kurvára nem. Fogta magát és jelentkezett az egyik kettes szobába Dinával. Mindenki elrendeződött en meg maradtam. Végül egyedül (!!!) meg kaptam az egyik kettes szobát. A fiúk mondták hogy hozzájuk menjek sőt meg össze is vesztek mind a két tanárral (???) xdd. Mindegy is. Bementem a szobámba és lepakoltam. Át öltöztem valami kényelmesbe és kidühöngtem magam. De most úgy őszintén ti nem lennétek idegesek? Tudja Virág nagyon jól, hogy mindegyik lány utál kivéve őt erre cserben hagy. Kurva anyát.  De én ugye maradjak kussba mert ha meg szólalok megsértődik. Aha persze. Csak legyünk kettesbe kérdőre vonom. Már dühöngtem vagy 5 perce amikor kopogtak. Annyira meg örültem mert azt hittem Márk az. Aha hittem.
- Szia. - mosolygott rám szomorúan Ákos amikor ajtót nyitottam.
- Nah ide figyelj, kurvára nem vagyok most abban a helyzetben hogy te is baszogassál úgyhogy légyszi menj el! - mondtam neki lesütött szemmel, de már majdnem sírtam. MI VAN VELEM???!!!!
- Nem azért jöttem. Csak engedj be. - mondta boci szemekkel. Még jó, hogy beengedtem. Ki lenne az a hülye aki nem engedné?
- Miert jöttél? - kérdeztem amikor le ült az egyik ágyra.
- Jól vagy?
- Igen. De amúgy meg mi közöd van hozzá?
- Láttam mit csinált Virág. Szinte mindenki a te reakciódat figyelte. - mondta halkan.
- Leszarom mit csinál. Elengedtem már az egészet.
- Okés. De biztos jól vagy? - kérdezte még egyszer.
- Hjaaj Ákos, te is nagyon jól tudod, hogy nem. Kurvára szarul esett. - mondtam majd legördült egy könycsepp az arcomon. Nem, nem fogok sírni. Durván letöröltem majd bementem a fürdőbe és hánytam. Gyomor ideg. Nyáron ugyan ezt csináltam. Hurrá. Vissza tértem mizu?

The life of a bad girl✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora