,,-A döntésünk a következő, a fegyelmi bizotság döntése alapján..."
- ... nem maradhat tovább az intézményben. - mondta a vezető nő mire bennem megfagyott vér. Már elkezdtem volna agyalni azonban...
- Azonban én úgy gondolom, hogy adhatunk egy esélyt a kisasszonynak. Egy feltétellel. - szólalt meg ismét, nekem pedig kibaszott nagy kő esett le a szívemről.
- Tehát, Farkas kisasszonyra nem érkezhet panasz ebben az évben. Az első legkisebb balhénál ki lessz csapva. Emelett 70 óra diákmunkára ítélem. - mondta ki a végítéletet.
- Köszönjük szépen. - mondta anyukám mire a vezető nő ütött ketőtt azzal fingom nincs mivel.Miután örvendeztünk egyet kocsiba szálltunk és haza indultunk. Anya azt mondta mennyek fel a szobámba és maradjak ott mert beszélni szeretne velem. Hát jó. Felmentem a szobámba és átöltöztem. Öt perc múlva kopogást hallottam az ajtómon.
- Gyeree! - kiáltottam ki mire anya belépett az ajtón.
- Szóval kicsim, szeretném ha most mindent elmesélnél. Ákostól kezdve az egész dologig. Jahh és arról az Erik gyerekről is.
- Okés. Hat Ákos már tetszik kilencedik óta és... - itt elmeséltem mindent.
- Nem ertem ezeket miert nem mondtad el. Nem haragudtam volna. Semmiert sem. A lányom vagy. Lehet, hogy sok szülő szerint engedékeny vagyok és így nem lesz belőled semmi, de mi apáddal soha nem akartunk azok a köcsög szülők lenni. De ezek szerint elvesztetted a szüzességedet. - bólintottam. - Rendben ez nem akkora tragédia. Fogamzásgátlót szedsz. De ugye nem volt erőszakos?
- Hát igazábol ahoz képest jó volt. Nem fájt csak az hogy ezert volt velem együtt meg az egy héttel után történő dolgok. - hajtottam le a fejem.
- Én esküszöm kinyírom azt a gyereket. - mondta anyu dühösen.
- Ahjj anya nyugii. - nyugtattam
- Biztos?
- Biztos.
- Rendben. Nah de nekünk indulnunk kell. Es nem nagy bulit szervezni a tesód szülinapján.
- Dehoogy. - hazudtam. Tudtam hogy a Bratyó kibaszott nagy bulit csinál.Egy órával később úgy gondoltam megyek és sétálok egyet. Elindultam a közeli parkaba. Amikor oda ertem leültem egy padra.
ESTÁS LEYENDO
The life of a bad girl✔
RomanceSziasztook! Ez az első storym remélem tetszeni fog! ,,Két hónap telt el azóta. Teljesen összetörtem. Pedig már majdnem minden a helyére állt. De ott van az a kibaszott majdnem." ,, Egy hatalmas pofon csattant az arcomon - Utoljára mondtam el, hogy n...