Azt hiszem most hatalmasat csalódtam Virágban. De mielőtt még bármit is mondanék mesélek rólunk kicsit.
Virág és én kilencedikben ismerkedtünk össze. Egyedül ültem a leghátsó padba. Márk csak ezért nem ült velem mert rá parancsoltam, hogy keressen fiú barátokat. Szóval, mindenki volt gólyatáborban csak én nem. Annyira durván antiszociális voltam már akkor is, hogy nem volt kedvem az emberekhez. Senki nem jött oda hozzám és kérdezte meg, hogy kivagyok Virág kivételével. Oda ült mellém és beszélni kezdett, de úgy megállás nélkül. Úgy éreztem hálásnak kell lennem érte. Ma már rájöttem, hogy nem így van. Miért kéne hálásnak lennem? Nem értem. Azért mert leült mellém beszélgetni? Max azért kéne hálásnak lennem mert ő nem ítélt el. Tudni kell, hogy kilencedikben kurva sokat cigiztem. De azóta már nem. De akkor azt éreztem. Jóban rosszban megvédtem mindentől és mindenkitől. Így éreztem helyesnek. Viszont mostmár rájöttem, hogy kurva nagy fasz voltam. Nem vettem észre, hogy ez fordítva nem így van. Soha nem állt ki értem. Sokszor kibeszélt és nem bízhattam benne. Valamiért félve mondtam el neki a titkaimat míg Márknak azonnal elmondtam mindent. Akkor nem jöttem rá most már tudom. Mindig stabilnak éreztem a barátságunkat. Aha persze soha nem volt az. Mindig is egy oldalú volt ez a barátság csak most jöttem rá.
Szóval mentem be a suliba Marcival (Ákos most Bálinttal ment). Amikor Márk elénk futott.
- Mivan? - kérdeztem
- Ez a Virág geci, nem hiszed el baszki de ez olyanokat mondogat beszarsz. - kezdett bele. Én csak felhúzva a szemöldökömet jeleztem hogy folytassa. - tehát megyek be a terembe Ádámmal erre meg állít Dínó - nah joh itt muszáj voltam felnevetni, Dinó? Most komolyan?
- Dina, te vadbarom.
- Kérdeztem? - kérdezett vissza zsigerből. - joh mindegy leszarom akkor Dina felőlem lehet Ding dong is. Azt mondta hogy reméli tudom kivel barátkozom össze mert, hogy lefeküdtél Bálinttal és hogy ezért szakítottak Virággal. Meg, hogy jogtalanul vádoltad meg Eriket mert ő még várni akart egy kicsit és te erőltetted rá. Meg hogy hiába vagytok együtt Ákossal akkor is folyamatosan csalod velem meg Bálinttal. Meg nekem kiverted órán nem egyszer. Meg, hogy neked fasz hiányod van - fejezte be. Leesett állal hallgattam végig. Virág mi a faszomért mond ilyeneket? Es bazd meg Ákos. És ha elhiszi?
- Mennem kell. - szóltam oda a fiúknak majd mint flash a villám úgy rohantam be a suliba. Hála az égnek Virág pont az aulában volt Dínóval (xdd). Itt a bosszúm ideje. Háttal állt nekem. Egyszer csak megfordult. Gondolom Dínó szólt neki, hogy jövök.
- Fasz hiányom van kis csillag? - kérdeztem. Mindenki minket nézett. Olyan kuss volt az aulában hogy még az emeleti tanáriból le lehetett hallani a matek tanárom horkolását.
- Miert nem? - kérdezte vigyorogva. Közben egy egész lány csapat körbe állta. Aha, szóval ezért ilyen nagy az arca.
- És ha igen? - kérdeztem. - közöd hozzá? Az hogy neked az van mivel minden fiút elkergetsz magad mellől az ne haragudj de nem az én problémám.
- Inkább mennyel el innen ugy tűnik megint fasz hiányod van. - szólt közbe Dínó geci.
- Te jobban jársz hogy ha befogod Dínó geci vagy hogy a faszomba hívnak. Ne te próbáld meg mondani mit csináljak mikor olyan idióta vagy hogy ha tudnád hogy a föld forog te kapaszkodnál. És lehet nekem fasz hiányom van de úgy tűnik neked verés hiányod van. - szóltam vissza rögtön. Mindenki hangos huhogásba kezdett.
- Szóval kedves Virág, arról sem én tehetek hogy a suli egyik legmenőbb fiúja nem volt elég megfelelő és megcsaltad. De itt nem is az a lényeg, hogy mennyire menő meg mennyire nem. Az a lényeg hogy tiszta szívű és jó lelkű gyerek és ha te ezt nem tudod meg becsülni így jártál. A másik meg ha ennyire unod az életedet ahelyett hogy az enyémmel foglalkozol menny el dolgozni hiszen nem tarthatlak el téged örökké. - fejeztem be és ott hagytam. El kezdtek tapsolni és füttyögni az a sok idióta. A fiúk utánam jöttek. Én meg csak mentem előre mint egy vadbarom. Amikor mar tudtam hogy nem lát senki leültem az egyik lépcső fordulóhoz. Csak bambultam magam elé. Aztán Ákos leült mellém és átölelt. Nekem több sem kellett kitört belőlem a mélyről jövő zokogás.Nem tudtam fel fogni hogy így hátba szúrt. Tényleg nem. Persze hogy egy csomóan el sem hitték. Hisz akik vannak fiúk tudják hogy nem vagyok könnyen kapható. Csak szarul esett hogy képes volt velem ezt megtenni. Főleg, hogy mindent megtettem érte. Majd nem kirúgtak bassza meg. De ő ezt nem tudta megbecsülni. Hat így járt...
YOU ARE READING
The life of a bad girl✔
RomanceSziasztook! Ez az első storym remélem tetszeni fog! ,,Két hónap telt el azóta. Teljesen összetörtem. Pedig már majdnem minden a helyére állt. De ott van az a kibaszott majdnem." ,, Egy hatalmas pofon csattant az arcomon - Utoljára mondtam el, hogy n...