17.

792 122 186
                                    

Niall - renn_barnes_ - psán normálně

Liam - já, Mia - psán kurzívou





Niall

Tohle už na mě bylo přespříliš.

Jak mi jen moji nejlepší přátelé mohli udělat něco takového? Zatajovat mi, že spolu něco mají... A zamlčeli to i Zaynovi nebo jsem jediný, komu to neřekli?

,,Do píči už, kurva!" rozkřičel jsem se po nezvykle prázdné chodbě a silou kopl do plastového odpadkového koše, který se k jeho smůle právě na té chodbě nacházel.

Mohl být ale rád, že to skončilo pouze u kopnutí. Byl jsem v tu chvíli tak naštvaný, že bych byl schopný ho udupat. Ten koš však za nic nemohl, a tak jsem se vůči němu nakonec slitoval.

Skutečně mi bylo příšerně. Do teď jsem měl za to, že jsou mými přáteli a ti si přece říkají všechno, nebo snad ne?

No, zřejmě tomu tak není, když nebyli schopní mi oznámit, že spolu chodí. Nebo jen šukají? Bůh ví. Kdyby mi to řekli, nemusím tu nad tím teď přemýšlet jak naprostý kretén.

Sakra, tady vůbec nešlo o to, že byli zcela zřejmě teplí. Na tom mi absolutně nezáleželo, protože to na jejich osobnosti nic nemění, ale když pro ně bylo tak těžké se mi o tom svěřit, nejspíš jsem pro ně nikdy ani kamarád nebyl a nic pro ně neznamenal.

A já za nimi ještě jak největší kokot šel až sem, abych jim popřál hezké Vánoce...

,,Hej! Zastav se!" ozvalo se za mnou zničehonic.

Já se však ani neotočil. Měl jsem dost starostí s tím, abych tu náhodou nekopl i do něčeho jiného než do toho koše... třeba do něj.

,,Stůj!" ocitl se najednou vedle mě.

Idiot.

,,Přijde ti sakra normální se takhle chovat? Nejdřív nadáváš do buzerantů a teď ještě reaguješ přeafektovaně jen kvůli tomu, že spolu mají koitus?" začal na mě mluvit, ačkoliv jsem o to ani v nejmenším nestál.

Co se do toho vůbec sere? Nemá se mnou ani s nimi vůbec nic společného.

,,A tobě přijde kurva normální srát se do věcí, po kterých ti je úplný hovno?!" vyštěkl jsem po něm a zrychlil svou naštvanou chůzi ještě o něco víc.

Neměl jsem na něj nervy.

,,Snažím se pomoci. Myslím, že když se jim omluvíš, až budeš mít takzvaně chladnou hlavu, vaše přátelství by pravděpodobně mohlo pokračovat dál. Ale to bys nesměl být homofobní."

,,Jestli okamžitě nezavřeš hubu, budeš mít ty ROZBITOU hlavu!  A už mě nech sakra na pokoji a jdi se starat o svoje věci! Nikdo se tě o pomoc neprosil!" vybouchl jsem znova a rychle odbočil na chodbě, abych náhodou nedošel místo ven třeba do tělocvičny... to by mi tak scházelo.

A tak mě nakonec tedy opravdu nechal být a já tak za chvíli kráčel po ulici, která na rozdíl od školy tak prázdná nebyla. Naopak, měl jsem pocit, že se teď celé město rozhodlo vyjít do ulic. Ne, že by to bylo nějak nenormální. Obzvlášť teď před Vánoci. Mohl jsem být rád, že právě neprocházím třeba takovým obchodním centrem. Tam to teprve musela být spoušť.

Ani okolní hluk mi však nezabraňoval zvednout telefon a vytočit číslo i na svého třetího a zřejmě teď už jediného kámoše.

Zayn mi to zvedl hned po pár pípnutích.

,,Já tebe víc." (Niam)Kde žijí příběhy. Začni objevovat