*Úlovky k 12. kapitole*

657 41 23
                                    

Ještě zde připomínám, co jsem na konec 12. kapitoly vložila až později, protože jsem na to zapomněla;

Spolu s renn_barnes_ máme ještě další příběh! Nese název Literally daddy a jedná se o Niam (navíc BDSM + Daddy/Baby), jež můžete najít u Renn na profilu. Je to v podstatě naše RPG (které už jsme dohrály) přepsané do příběhu. Kapitoly tam vychází PODSTATNĚ častěji než tady, u JTV. Budeme moc rády, když se podíváte!



***


Mia: Já prostě chcípám z tý žížaly, to je dokonalý. 😂😂😂

Renn: *Má napsáno "anakonda"* *To slovo smaže* *Nahradí ho žížalou*

Mia: Tak já umírá. 😂 To je jak já, když jsem Liamkovo házení věcí změnila na pečlivé skládání.


*


Mia: V mojí první části mi chybí 500 slov, takže bych napsala, že Liama sralo, že Ni nejel bezpečnou rychlostí. A taky mu to pak vyčte, až se Ni vyseká.


*


Mia: Harold takovej Sherlock. 😂 Ale hej, on fakt je. Má kudrnatý vlasy, kabát a je vysokej Angličan s hlubokým hlasem!

Renn: Boha jeho


*


Mia (při řešení pořadí, v jakém pojedou na kolech): Já bych dala první Karen, pak Mari, Niall a Liamek se svou bezpečnou rychlostí poslední.

Renn: Liámek by mohl jet za Niallerkem. Aby mu mohl čumět na zadek a nadávat na to, že nejede bezpečně.

Mia: Muhaha, přesně tak. Takže... Niall první, pak Li a matky až za nimi?

Renn: Přesně.


*


Renn (potom, co udělá gramatickou chybu): Jak se se mnou můžeš bavit?! TY. TY! Za to tě zmačkám v OBĚTÍ.

Mia: No... nebudu dělat, že to občas nebolí.

Renn: Ale mně to taky bolý! 🤣🤣🤣

Mia: Grammer náckovství je těžký životní styl. Obávám se, že ve spojitosti s Niallováním o nás začnou mít ti lidé zajímavá tušení. Ale to už vlastně mají i tak. 😂


*


Mia: Podle mě to v těch Úlovcích trapný není. Asi nemám soudnost. Ale podle mě je to v pohodě, protože to čtou Horaynovci a ti jsou na stejný úrovni jako my.

Renn: A abych se obhájila... já ti minule psala, ať to tam nedáváš. A k čemu to bylo? 😂😂😂

Mia: Dobře, tohle přiznávám, ale zase hájím sebe za to, že moje "jasně, jasně" byla ironie, o které jsem si myslela, že jsi ji pochopila. 😂🤦🏻‍♀️


*


Mia (v 10:53): Za chvíli vyrážíme.
Zase Mia (tentokrát v 12:47): Prej "Za chvíli". A na cestě jsme až teď.


*


Renn (7.11.): Kdyby existoval Niam merch... KUPUJI

Mia (14.11.): Existuje to! NIAM MECH! Merči to...

Jojo... tyhle Vánoce budou peněženky našich rodičů bolet. /Mia


*


Renn: Na Aliexpressu nemají kryt Elma v plamenech.

Mia: Na Redbubblu taky ne... přejedeme je!


*


Renn: Tomu dítěti je 7. Celý den sedí u kompu. A umí s tím líp jak já.


*


Renn: Gigin otec se jmenuje Mohamed. A máma Yolanda. 😂 Tak já umírám.

Mia: Jooooo, taky jsem úplně umírala, když jsem to zjistila. 😂 ,,Hodně budeš někde!" Budiž jí TV Soukkupov lehká.


*


Renn: Liam by teď měl něco říct, aby ho Niallos mohl poslat do prdele s tím, že nepotřebuje pomoc. A až přijedou matky, tak by ti chtělo Liámka: Nejel bezpečnou rychlostí. 😂

Mia: Tak jo, tak jo!


*


Renn: Budeš chtít za Liámka ještě něco dodat?

Mia: Samozřejmě. Právě Niallerka ohromil tím, že mu pomáhá, musí ho zase něčím nasrat.


*


Mia: Joooo a mimochodem... dneska budou na Primě mé slavné dvě vteřiny. 😂 Ale chápu, když koukat nebudeš, já ten seriál taky nedávám.

Update: Byla jsem tam nakonec dokonce 13 vteřin, ale to nemění nic na tom, že je ten seriál PŘÍŠERNEJ. /Mia


***


Úlovky jsou dneska krátký, asi už nejsme vtipný lol

jako bychom někdy byly

(K)Amen

,,Já tebe víc." (Niam)Kde žijí příběhy. Začni objevovat