Mia: Před chvílí mi volal kámoš, tak si říkám, že se určitě stalo něco špatnýho. První, co se ozvalo, když jsem to vzala, bylo: ,,MŮŽEŠ MI VYSVĚTLIT, PROČ MÁM 150 NOVEJCH KONTAKTŮ A CELEJ MOBIL JE JEŠTĚ KE VŠEMU NASTAVENEJ DO JAPONŠTINY?!"
Prý jsem byla první osoba, která ho napadla, když to viděl. A to má víc kamarádů než já konceptů a rozepsanejch nedokončenejch příběhů dohromady. /Mia
*
Renn: Brácha mě asi zabije, než pojedu domů.
Mia: Tak ho zabij první.
Renn: Když ono to nejde. Došly stoly na házení.
*
Renn (v neděli ve 21:15): Koukám na Captain Marvel, tak tu budu až za chvíli.
Mia (v pondělí v 15:22): To ten film trvá nějak dlouho, ne?
*
Renn: Někdo má přítele. Někdo má přítelkyni. A víš, co máme my? Deprese. Ale to je taky něco!
*
Mia: Já blbec bych měla jít chrápat, ale míst toho tu čumim na fotbal a zjišťuji, že kvalita jednoho z těch komentátorů by se podstatně zvýšila, kdyby někdy uměl být zticha.
Tato krize se táhla několik dní. /Mia
Zase Mia: Právě sleduji dokument o Velké čínské zdi, ale to mi každou chvíli skončí.
Renn: Zábava. 🤣
Mia: Tak a teď už jsem zoufalá... a to až tak moc, že bych čuměla i na těch Like house, kdyby nebyl až za 45 minut. Sice by se mi dělalo blbě z Eidama Kamiony, ale aspoň bych se nenudil. Ach jo. Já už minimálně čtyři roky telku nezapla... krom sportu. Netflix, který mi teď nejde, protože bratr dodrbal Wi-Fi, nepočítám. Ale víš, co je nejhorší? Ono se to nikam neposunulo, všude furt dávají to stejný.
*
Renn: Já si za chvíli vysmrkam mozek... který nemám. A víš, co ještě nemám? Penis. Ale kdybych ho měla, tak znásilním Niallerka. A pak Louiho. A pak umřu. Protože mě zabije Liam s Harrym. Ale to už mi bude jedno. Bude pocta být zabita jimi.
*
Mia: Vůbec právě negooglim, jak založit vlastní náboženství.
*
Renn: Nikdo nic, vedoucí na táboře: ,,Jsi pod tím nahá?"
*
ČTEŠ
,,Já tebe víc." (Niam)
Fanfic,,Tak třídního premianta bych tady nečekal." ,,Vážně? Já naopak přesně věděl, že ten největší idiot ve vesmíru tady bude." *** Stejně tak, jako je každý z nás vůči svému okolí jinak otevřený, logicky i každý přidává různým věcem různou váhu. Někdo l...