*Úlovky k 20. kapitole*

411 24 80
                                    

Následující útržky z našich konverzací z většiny pochází ještě z dob distanční výuky, takže tak, abyste nebyli zmatení. ;D /Mia

***

Mia: Já bych se třeba vůbec nedivila tomu, kdyby to dopadlo tak, že se Niall úplně složí. Bylo by to logické, celý život měl jen tři nejbližší kamarády... a teď nemá nikoho.

Renn: Jo, to je pravda. Tak prostě řekne: ,,Do toho ti je úplný hovno!", úplně po něm štěkne as za chvíli se začne hroutit... protože nemá své kamarády.

Mia: A Liam bude v šoku, protože mu nikdy nikdo nevyléval své emoce... navíc je přes logiku, neumí být empatický. Ale je to jen příběh, takže stvoříme první empatickou kalkulačku na světě.

*

Renn (když jí Mia pošle návrhy na pokračování děje RPG): Já z toho mám halušky.

Mia: Já se nedivím, já jak začnu vymýšlet, tak to seno v mojí hlavě prostě jede, že to sama nechápu.

*

Renn: Hej, viděla jsi ten Liamův stream? Jak se teď ostříhal a oholil?

Renn: Hej, viděla jsi ten Liamův stream? Jak se teď ostříhal a oholil?

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mia: Vypadá jak šprt, ještě s tím límečkem. Ty vole, to je Liam z JTV tohle to. Už mu chybí jen šprťácké brejličky.

Renn: Bože. Nialle, řekni mu něco.

*

Mia: Hej, náš zeměpisář právě teď prostě řekl slovo KAMENY.

Renn: 😂😂😂

Mia: Prej: ,,V některých částech Afriky, kde po sobě ještě házej KAMENY..."

Renn: Niall pochází z Afriky. 😂

Mia: On není homo sapiens. On je homo erectus... vždycky, když vidí Liama.

*

Mia: Zeměpisář: ,,Tady vidíte, kolik občanů přibývá. Tady vidíte, kolik jich ubývá. Zcela očividně víc ubýváme." A já v hlavě: 'Tak když v naší zemi žijí takoví dementi, jako jsem já, tak se není čemu divit, že náš národ vymírá.'

*

Renn: Hej, já z toho učitele nemůžu. On když neví, co říct... tak uklidňuje psa... který ale nic nedělá.

*

Mia: Všechny cesty vedou do Říma. A všechny ty polní do Brna.

,,Já tebe víc." (Niam)Kde žijí příběhy. Začni objevovat