2.

2.1K 138 320
                                    

Niall - renn_barnes_ - psán normálně
Liam - já, Mia - psán kurzívou

Osobně doporučuji si přečíst
úlovky z našich konverzací
na konci kapitoly. :D /Mia

Niall

Opět jsem začínal ztrácet nervy.

Takhle mi odpovídat nebude! Co si myslí? Že když má nadprůměrné výsledky ve škole, že je bůh ví co? Že mi může odpovídat takhle?

Tak to ne! Mně nebude odporovat nikdo!

„Tak hele, takhle se mnou mluvit nebudeš, je ti to jasné?" propaloval jsem ho naštvaným pohledem, jako už několikrát za tento den.

,,Jednám s tebou stejně tak, jako ty se mnou. Nic jsem ti nezpůsobil, tak nechápu, co věčně musíš mít za problém."

„Můj problém jsi ty!" zavrčel jsem rozhořčeně.

Pár lidí si nás začínalo všímat a on pořád odpovídal. Takhle to prostě nejde! Takhle akorát přijdu o respekt u ostatních!

,,Vědecké průzkumy ukazují, že lidé se bojí něčeho nového a občas mají problém to přijmout. Věděl jsem, že nejsi žádný Einstein, ale že si až po třech letech všimneš, že s tebou do třídy chodí inteligentní člověk, bych nečekal."

„Můžeš laskavě mluvit tak, aby ti bylo rozumět? A nebo ne, nemluv radši vůbec."

Tohle jsem přestával dávat. To je moc. Zní jako by snědl slovník. Vůbec se nedivím, že se s ním nikdo nebaví.

,,Za to, že tvůj mentální věk neodpovídá tomu fyzickému a ty tudíž nejsi schopen porozumět dvěma souvětím o více větách, za to já odpovědnost nenesu."

„Ještě mi tu vykládej něco o souvětích, fakt. Ty vážně nejsi normální." nevěděl jsem, co mu mám pořád odpovídat a to mě více než iritovalo. Nejlepší by bylo kdyby jednoduše zmlknul.

,,Říká někdo, kdo si nedokáže normálně přiznat, že zkrátka není tak úžasný, jak si myslí."

„To, že si to nemyslíš ty, neznamená, že to není pravda." nadzvel jsem vítězně obočí.

,,A to, že tě všichni bez trošky rozumu následují jako ovce, zase neznamená, že jsi neomylný."

„Začínáš to pěkně přehánět, kamaráde. Nevím, jestli ti to ještě nedošlo, ale jsi mi ukradenej. Ani nevím, jak se jmenuješ, takže mi laskavě přestaň takhle odpovídat, nebo se neznám."

,,Jediný, kdo to tu přehání, jsi ty, jelikož pálíš směrem na někoho, kdo ti nic neudělal. Pouze ti sděluji pravdu, s níž by ses měl smířit, jinak nikdy v životě šťastný nebudeš. Možná si myslíš, že jsi vlastníkem všeho, ale ve skutečnosti máš jen ego, hloupé řeči a špatné vychování.
Co se délky vedení týče, obávám se, že to já jsem ten, kdo věci chápe rychleji, o čemž svědčí například ten fakt, že za tu dobu, co jsme spolu ve třídě, stále neznáš mé jméno. Jestli právě slovem "kamaráde" oslovuješ všechny, o nichž stejně jako u mně právě ani to jméno nevíš, ani se potom nedivím, že máš tolik kamarádů. Mě si ale na tom svém seznamu, kterým si laskáš už tak až příliš vysoké ego, můžeš škrtnout. Já nejsem tvůj kamarád a ani nikdy nebudu. Nemysli si, že jsem jediný, kdo má takový názor, ostatní se jen bojí o to, aby zapadali, a tak jen před tebou mlčí, ale za zády se ti smějí. Já ti to ale řeknu narovinu, Nialle Horane, kdybys uměl být zticha, všem by se ulevilo!"

,,Já tebe víc." (Niam)Kde žijí příběhy. Začni objevovat