*Úlovky k 10. kapitole*

1K 65 59
                                    

Chci pouze upozornit na následující: Příběh je možné číst i bez úlovků - tím, že je zkrátka a jednoduše PŘESKOČÍTE. Možná se to někomu z Vás zdá samozřejmé, v což doufám, avšak vzhledem k tomu, že nám přišly určité zprávy od nejmenovaných lidí, to zde musím zdůraznit; Když nám napíšete, že úlovky nikdy nečtete a v našem příběhu Vás štvou, věřte mi, že my je pouze na základě tohohle fakt rušit nebudeme. Jsou tady už od začátku jakožto typický dodatek. Nemají za účelem být pouze vtipné, to je nám jasné. Je to pro Vás možnost nahlédnout v podstatě do zákulisí toho všeho. Vidíte tak, jak například některé části vznikaly, jak jsme se na čem domlouvaly a jaké jsou například naše dojmy z příběhu. Občas jsou ty výtržky tak neskonale debilní, že naproste geniálně reprezentují to, jací mentálové tenhle příběh vlastně tvoří.

Úlovky navíc NIKDY nevznikají na úkor dějové linie. Pokaždé je tvořím pouze ve svém "volném čase", kdy je na řadě Renn s psaním Niallovy části.

Takže ještě jednou; Jestliže Úlovky číst nechcete, TAK JE PROSTĚ NEČTĚTE. Ušetří nám to spoustu mozkových buněk a mentálního zdraví. DĚKUJEME!



***


Mia: Twl, zasranej zemák, fakt.

Renn: Matika zasraná.

Mia: To taky.

Renn: Já přečetla TY taky. 😂

Mia: Ne! To bych nenapsala!

Renn: A úplně v té hlavě: ZASRANÁ RENÉ!


*


Renn: Mám otevřené okno a jsem líná ho zavřít. Takže možná umrznu přes noc. Heh.

Mia: Pořádně se zabal do peřiny! Ale pořádně, je ti to jasné?

Renn: Tortilla.


*


Mia (ve čtvrt na šest... ráno... heh): Twl, jsem měla vstávat v 7:45 na budík, ale moje tělo se mi rozhodlo "pomoct"


*


Renn: Mimochodem... vstala jsem asi ve 4. Nevím proč. Chvíli jsem čuměla do stropu, než jsem se rozhodla si jít ještě lehnout. Nějaký halušky asi.

Mia: Já zase v půl šestý. Taky halušky.


*


Renn: Jak že dlouhé jsou ty úlovky?

Mia: 3622 slov. Umírám.

Renn: Jen úlovky?! Beztak je nikdo nečte. 😂

Mia: JEN úlovky. To si jenom myslíš! Náhodou. Někdy někdo píše, že je to na celym příběhu to nejlepší. So... jsme debilní autorky, ale asi jsme přirozeně vtipný.

,,Já tebe víc." (Niam)Kde žijí příběhy. Začni objevovat