*Úlovky k 23. kapitole*

350 35 6
                                    

Mia: Na zamykací tapetu jsem si nastavila týpka, co míří zbraní přímo na člověka, co mi na ten mobil hrábne. Je to tam speciálně pro kamaráda, jehož jméno začíná na H, protože si myslí, že mám těch 150 nových kontaktů i nastavení v japonštině na svědomí já.

Renn: A máš?

Mia: Právě, že ne! Za to může člověk začínající na M, s kterým už v životě nepromluvim. Debil. Nicméně já tenkrát jen pomáhala vymýšlet.

Renn: To znamená, že v tom taky máš prsty.

Mia: Má být rád, že jen prsty... můj vnitřní kolátor  právě promluvil.


*


Renn: Týpek vrazí jinému týpkovi meč do hlavy a ten týpek s mečem v hlavě: ,,Cítím muffiny. Cítíš je taky?" A pak ještě řekl, že to rozchodí... a pak chcípl.


*


Mia: Zmetek jeden, hodim po něm... já nevim, koně! Včera jsme se byly podívat na jednom, co vážil 700kg. Jak náš bejvalej učitel na občanku.


*


Renn: Proč tu jsou na záchod fronty jak na koncert One Direction?


*


Mia: Vtip normálně 11/10:

Řekla: ,,Přijď, nikdo nebude doma.", tak jsem přišel a fakt nikdo nebyl doma.


*


Mia: Hele, na téhle fotce Liam vypadá, jako když mu pohrozíš lžičkou.

Renn: Protože je tam s Mayou a ne s Nialliem.


*


Mia: Já umírám. Bratr teď přišel domů a povídá: ,,Soused si dneska normálně zapálil v autobuse."

Já: ,,A co na to řidič?"

Bratr: ,,Tomu to bylo jedno, ten telefonoval."

Tohle údolí je ztracený.


*


Renn: Usnula jsem na občance, spolužačka taky. Já sedím hned za počítačem, takže když učitel sedí, nevidí mě. Takže ona dostala zjeba a já spinkala dál.


*


Mia: Ten náš zástupce ředitele mě fakt jednou zabije. Každé ráno ho potkávám, vždycky kolem mě projede na KOLE.

Dneska mu začal zvonit mobil, tak jsem čekala, že třeba sesedne. Ale on ne. Projel kolem mě, začal stoupat do kopce, KOLO  řídil jen jednou rukou (za což by ho Liam přizabil) a tou druhou prostě přijal ten hovor (za což už by ho Liam dorazil).

A nejlepší na tom je, že pokaždý, když zvedne telefon, řekne nějakou random věc, která většinou souvisí s tím, co zrovna dělá. Tak tentokrát řekl: ,,TOUR DE FRANCE."




***


Další SPOLEČNÉ PŘÍBĚHY od Mia&Renn:

Literally Daddy (Niam) - na profilu renn_barnes_

Circles (Larry) - na profilu 

A/B/O - (Larry i Niam) - na mém profilu, DOKONČENO.


IG:

Mia&Renn: mia.and.renn

Renn: renn_barnes_

Mia: mia_charlotte__


(K)ÁMEN

,,Já tebe víc." (Niam)Kde žijí příběhy. Začni objevovat