,,Crrrrr,crrrr"
,, Grrrr zas ten otravný budík" zamáčknu ho a podívám se ke dveřím kde vidím opřeného bratra smějící se nad mým vyděšením z budíku. Hodí po mě klíče ,, Mám videohovory do práce tak ahoj a užívej ve škole" řekne a s úšklebkem jde do své ložnice.
Jdu se najíst a provést ranní hygienu v 7:10 mám sraz s Alis ( má nejlepší kamarádka)
Alis: blond vlasy, zelené oči, výška 160 cm, ráda čte, chodí do školy včas, což je mimo chodem opak mě.
Vyšla jsem z domu a namířila si to do parku kde jsme měly sraz, když jsem dorazila na místo ještě tu nebyla tak jsem si nechala sluchátka a čekala. Po chvíli na mě někdo skočil ze zadu a obejmul. Málem jsem měla infarkt. ,,Ahoj Sir, tak co jak se těšíš ? Snad jsem tě nevyděsila" ( ušklebek)
,, Ahoj Alis, však víš jak jsme na tom já a škola, a néééé nevyděsila tsss "
Povídali jsme si celou cestu do školy z parku je to deset minut do školy.
Když jsme došli do školy Alis šla do třídy a já do ředitelny , aby mě tu provedli a vzali do správné třídy. Zaťukala jsem a vyšla paní ředitelka ,, dobrý den vy budete Seris Pain" Přikývla jsem.
Paní ředitelka mě provedla školou a nakonec jsme zašli do třídy.
,, Milá třído, představuji vám vaší novou spolužačku Seris Pain doufám že na ni budete hodní"
A takto mě tu zanechala třídní učitelka mi pokynula ať se posadím. Věděla jsem kam protože mi Alis již držela místo.
,, Tak nám o sobě něco pověz." zazněla věta kterou já zrovna moc nemusím.
,, Nooo...tak já jsem Seris před nedávnem jsem se sem přestěhovala a je mi osmnáct"
,,To je vše? " divila se třídní. ,,Ano nejsem na dlouhé představování" Mrkla jsem na ni trochu drze a posadila se.
Dále den probíhal velice pomalu ale klidně. Spolužáci se na mě zvláštně dívali asi je to těmi bílými vlasy. Mám je takové přírodně neodbarvuji je narodila jsem se tak a to samé můj bratr Nathan neboli Nate.
Nikdo nám nikdy neřekl proč.
Po škole jsem šla do města na kafe s Alis. Povídala mi a popisovala kdo se jí kde líbí. Někdy je trochu trhlá a je na oboje pohlaví.
Poté jsem šla domů. Jakmile jsem dorazila ozvalo se z kuchyně,, Jaká byla škola?? " ,, Ale Nate nějaká lepší otázka by nebyla??? bylo to jako ..mmm... ve škole? "
,, Co budem dělat k večeři? Dáme pizzu? " Kývla jsem ,, Ale až déle mám trénink"A šla si vzít věci a šla do klubu kde dělám bojové umění. Máme ho pár metrů od baráku. Jdu tam poprvé takže nový trenér nový lidé.
Vešla jsem do klubu a do šatny se převléct, paní na recepci mi ukázala kde.
Po té jsem šla do tělocvičny bylo nás tam asi tak dvacet převaha kluci a s černým pásem jsme tam byli čtyři plus trenér. Zavelel se nástup ještě před ním jsem si všimla hloučku kluků co tak divně koukali. Pozdravili jsme se na nástupu a trenér začal ,,Představuji Seris Pain naši novou žačku přešla k nám z jiného klubu. Musíme se s ní seznámit a zjistit co umí tudíž si dnes dáme zápasy jeden na jednoho. Takový menší turnaj" Nedělalo mi to problém tuto disciplínu mám nejraději.
První kolo jsem šla s takovou menší blondýnkou se zeleným pásem. Na prvních pár ran jsem vyhrála. V podstatě beze snahy.
Další kolo proti takovému klukovy s modrým pásem. Dopadlo to obdobně jako s blondýnkou.
Zbylo nás pět. Trenér: ,, Takže v posledním kole zbyli Shon,Ben,Isak,Max a .....Seris. To tu máme ale situaci nečekal jsem že se dostaneš tak daleko. Dobře tak uděláme poslední zápas. Kluci se domluví a jeden z nich půjde proti Seris"
Chvíli se radili a po té vyšel ke mě takový tmavovlasý kluk tak 190 cm docela namakaný. Ale svaly nejsou vše. ,, Dobře tedy, takže Max s Seris"
Zápas začal. Vyhrát můžete buď tak že se druhý vzdá pod nátlakem, či k.o.
Hned jakmile zápas začal Max proti mě vykopl ze strany. Vyhnula jsem se jednoduše což ho vcelku rozhodilo. Po druhé zaútočil hákem z prava. Vyhnula jsem a chvatem ho přehodila tak že udělal kotrmelec. Okolo nás bylo vidět překvapení v obličejích.
Rychle vstal a napřáhl se jednou rukou a pak druhou první jsem stihla vyblokovat druhou bohužel ne . Odhodilo mě to trochu dozadu ale ustála jsem to. Začala jsem mít dost her s ním. Rozeběhl se že mi dá poslední ránu. Vyhnula jsem což nečekal a spadl. Než se stihl vzpamatovat dostal dvě rány pěstí a pak chvat lámání ruky. Chvíli se z toho snažil dostat ale po chvíli to vzdal.
Vstala jsem a podala mu ruku kterou přijal. Všichni okolo začali ohromeně tleskat. Krom jedné holky co se na mě zrovna nejlépe netvářila.
Trenér,, Tak toto bylo chvály hodné koukám že máme nového šampiona. Pro dnešek to stačí uvidíme se v Pondělí."
Šla jsem se převléct a pak vyrazila. Venku čekala ta skupinka kluků. ,,hej Seris mohla by jsi sem? " zavolal na mě Max ten co proti mě prohrál. ,, Víš viděli jsme tě ve škole a pak tu musím uznat jsi dobrá, jsem vůdce této party chtěl bych tě pozvat večer na sraz ke mě. Byl bych rád kdyby přišla vysvětlil bych ti kdo jsme" Chvíli jsem váhala ale pak jsem jim na to kývla řekla mu adresu kde mě mají vyzvednout a šla jsem domu. V osm pro mě budou tu a teď je pět mám tři hoďky.
ČTEŠ
Life is game
FantasyAhoj nechci tento popis nějak zveličovat. Každopádně v příběhu je lesbická tématika s fantasy. Více se dozvíte v příběhu :D.