XVI.

41 1 0
                                    

Pohled Seris

,, Dobré ráno " pozdravila jsem Iss hledící na mě po mém probuzení.  
 ,, Nekoukej na mě takto vypadám jak příšera z filmu scooby-doo po probuzení. " řekla jsem a začala se smát. 
Iss ,, to není pravda vypadáš úžasně oči na tobě můžu nechat. " řekla a dala mi pusinku do vlasů. 
Takové probuzení bych si přála každý den.

Už jsme u Maxe a vyrážíme na lov. 
Zastavili jsme na okraji obrovského lesa. 
Max,, dnes musíme být velice obezřetní vyskytují se zde i větší skupinky upírů. " 
Jakmile domluvil vypravili jsme se vpřed. první kilometr byl až moc klidný něco nebylo správně. 
Po chvíli jsme pochopili co. Okolo nás se objevilo sedm upírů nižší třídy. 
Max zavelel že každý si vezme jednoho. První zaútočili oni. Já jsem si kryla záda s Issabel a Alis. 
Na mě vyšel stejně vysoký tmavovlasý upír. 
Čekala jsem až zaútočí první a také se tak stalo. Jeho útok jsem odrazila a podkopla mu nohy. A zasadila mu ránu do hrudi dřevěným kůlem. Byla jsem s ní rychle hotová. Ohlédla jsem se a viděla Alis ležící. Upír se k ní přibližoval. Ostatní stále zápasili, nedovolím jim aby ji ublížili. 
Změnila jsem se v mého vlka a rozeběhla se s výskokem a skočila po tom upírovi který byl už k Alis nebezpečně blízko. Nečekal to a ve chvilce byl roztrhaný na kousky. 
Po té jsem se rozeběhla a ze zadu skočila na upíra který bojoval s Iss. Kousla jsem ho do krku avšak jsem nedávala pozor a jemu se povedlo mě odhodit na strom bokem. Iss ho dokončili všichni již měli hotovo a došli ke mě. Pomalu jsem se změnila zpět. Trochu mě bolel bok ale bylo to v pořádku.  
Iss,, Jsi v pořádku byla to rána. " Viděla jsem v jejích očích strach. 
Usmála jsem se a kývla na znak že mi nic není. Alis se na mě podívala vděčným pohledem věděla že poznám že mi ním děkuje. A šli jsme dále. 
pak už byli vždy jeden až dva upíři u sebe což bylo bez problémů. 
Je okolo osmé večer je šero a my došli k motorkám.  Nasedli jsme a společně jeli směrem k Maxovi. Ujeli jsme tak dva kilometry. Když jsme jeli na rovince něco okolo 90km v hodině. Najednou jsme ucítili náraz do naší motorky a nevyhnutelně letěli k zemi. 
Iss jsem stihla odstrčit do trávy avšak já letěla po silnici pod motorkou asi tak 10 metrů. 
Byla jsem při vědomí boleli mě jen žebra  a noha v oblasti lýtka až kolena a trochu hlava. 
Viděla jsem jak ostatní zastavili a rozeběhli se mým směrem. Po chvilce u mě byli a i Iss, nic jí nebylo dopadla měkce. 
Iss ,, co tě bolí Seris? " optala se vystrašeně. Mezitím Max a Ben opatrně zvedli motorku ze mě. 
Max,, Co to bylo? A neboj Iss zahojí se hned stačí chvíli počkat a nechat ji ležet. Pak už to bude bolet jen po hojení. " a zadíval se na mou nohu. 
Max ,, Avšak toto budeme muset narovnat jinak by to nesrostlo. Iss obejmi ji ze zadu a drž ať se blbě nehne. Zabolí to." 
Iss udělala co ji Max řekl. Chytil mou nohu a prudce kost srovnal. Bolelo to jako čert ale po chvíli bolest ustala. 
Usmála jsem se na všechny ,, už je to lepší je to zahojené jen to trochu bolí nic víc " řekla jsem a kolísavě se postavila. Všichni se pousmáli sice trochu smutně ale v pořádku.
Max,, Tak pojďte a pojedeme pomalu nevíme co to bylo, ale pro jistotu dávejte pozor aby se to nevrátilo. " 
Všichni jsme nasedli a už v klidu dojeli až k Maxovi. Kde jsme se posadili v klubovně. Max donesl dvě láhve whisky a nějaké další džusy atd. 
Povídali jsme si a pili asi do jedné do rána a pak jsme se odebrali každý spát sami či se svou polovičkou. 
Další den jsme relaxovali dělali blbosti a měli takovou soukromou párty. 



Life is gameKde žijí příběhy. Začni objevovat