Vzbudila jsem se jsou to dva dny od toho co jsem dopis přečetla. Je pátek a my dnes máme celkové pročesání okolí. Dá se říct celodenní lov.
Udělala jsem hygienu, oblékla se a šla k motorce a jela pro Iss.
Dojela jsem a čekala u ní před domem.
Iss ,, Ahoj zlato, moc jsi mi chyběla. " řekla a objala mě.
,, ani nevíš jak jsi mi chyběla ty "
Iss nasedla za mě a vyjeli jsme.
U maxe jsme zastavili a šli do klubovny.
Všichni zde čekali usadili jsme se a Max začal.
,, Dobré ráno je devět hodin. Teď máme půl hodiny na to se vybavit a pak vyjedeme. Pojedeme společně aktivita je vysoká. Budeme si krýt záda. Na lovu budeme do desíti do večera. Pak nás čeká oslava a přespání zde na které se jistě všichni těšíme. Teď do práce. ,,
Max ,, každý u sebe bude mít dřevěný kůl a nikdy nebudeme chodit samotní "
Vybavili jsme se a vyjeli. brali jsme to od severu na jih postupně.
Všichni jsme věděli že dnes bude dlouhý den a i bolestiví.
Zastavili jsme ukryly motorky a šli pročesat první kus lesa.
Šli jsme vedle sebe pomalu a krytě.
Hned po pár krocích jsme před sebou zaregistrovali pohyb. Stáhly jsme se do kola. Byl proti nám jen jeden. Cítila jsem pach. Jakmile jsme ho uviděli před sebou Ben po něm skočil a strhl ho k zemi. Shon k němu přiskočil a rychlým pohybem mu zarazil kůl do srdce. Pak zapálili tělo a my pokračovali.
scénář se za ten den několikrát opakoval. Byl již večer okolo deváté a my byli teprve v půlce bylo jich tu doopravdy hodně.
Najednou se ozval Max ,, Dnes to stačí zítra budeme pokračovat. " Vydali jsme se během tedy zpět k motorkám a následně odjeli. Dojela jsem s Iss k ní domu, dnes jsem spala u ní.
Iss,, Ukážu ti svůj byt, dnes byl těžký den. " řekla a vedla mě domem měla krásnou kuchyň s obývákem spojenou. Dále jsme šli koupelna byla prostorná byla zde vana i sprcha. Pak byl pokoj pro hosty v fialové barvě. A nakonec ložnice velká s manželskou postelí. Co mě uchvátilo byla obrovská knihovna s deníky. a malba na zdi. Malba měsíce.
Stála jsem u vchodu s otevřenou pusou zírajíc. Issabel mi odpověděla na nevyřčenou otázku.
Iss,, ano toto jsem kreslila já. " otočila jsem se na ní a zadívala se jí do očí.
,, kolik talentů předemnou ještě ukrýváš? " zeptala jsem se s úšklebkem na rtech.
Bez varovaní jsem Iss vzala a narazila velice silně na zeď. Jelikož teď jsem též silnější po proměně. Dívala jsem se jí do očí a držela i u zdi. po chvilce jsem se jí jemně otřela o rty. Avšak hned jsem se odtáhla a jen se provokativně usmála. Hrála jsem si s ní.
Chtěla jsem od ní krok ustoupit avšak hned jak můj stisk povolil vyměnila naše pozice a dravě si ukradla mé rty. Chtivě jsem jí polibky vracela nevím jak dlouho jsme takto u zdi byli ale po chvíli jsem se musela odtáhnout kvůli nedostatku kyslíku.
,,Miluji tě Iss" ,, já tebe ty můj vlčku"
,, Tak dnes jsem vlček jo? Snad vlk ne? nejsem štěně " řekla jsem a na oko se urazila.
Začala se mi smát a mě nenapadlo nic lepšího než doběhnout k posteli pro polštář a praštit ji. Než si to uvědomila byla třikrát praštěná.
,, To ti nedaruji. " řekla a upíří rychlostí se přemístila ke mě chytla mě a hodila na postel. Sedla si na mě a chytla polštář a jemně mě s ním několikrát praštila.
Nemohla jsem se přestat smát a ona též. Po chvíli toho nechala polštář odložila, ale neslezla ze mě. Naklonila se a jemně mě políbila. Její oči zářili a to více než normálně.
,, Iss kdy jsi naposledy jedla? Potřebuješ krev? "
Iss se usmála zvedla se a otevřela skříň ve které byl box. A vytáhla z něj infuzi jaké jsou v nemocnici.
,, Neboj máme své zdroje aniž bychom někomu ublížili. Takto to dělají upíři kteří žijí mírumilovně v souladu s lidmi. " Nalila si krev do sklenice a mě nalila džus a podala mi ho.
,,Děkuji zlato" špitla jsem a upila ze sklenice.
Zbytek večera jsme se dívali na film a poté společně ulehli ke spánku nebo spíše já ke spánku a Iss ležela vedle mě. Zítra nás čeká další den lovu.
,,Dobrou noc zlato" ,, Dobrou vlčku"
S těmito slovy jsem usnula.
Pohled Seris ve snu
Ocitám se ve tmě cítím dotek na svých zádech. Otočím se ale nikdo zde nestojí. Najednou v dáli vidím Jamese. Běžím k němu avšak stále je stejně daleko. Je o něco mladší než si ho pamatuji tu mu může být tak čerstvě osmnáct. Najednou je hned u mě a drží se za rameno a vytéká mu z něj krev. Křičím Jamesy co se děje. Jamesy. Avšak již nikoho nevidím sedím sama. Když v tom cítím bolest a jen svůj křik Jamesy.
Pohled Issabel
Je okolo čtvrté hodiny ráno ležím po boku své krásky. Když v tom se mi Seris začala škubat a vykřikovat. Vykřikovala jméno James. Její bratr blesklo mi hlavou.
Najednou si sedla a začala rychle oddechovat. Hned jsem ji obejmula.
,, ŠŠŠŠ byl to jen sen ano? co se ti zdálo? "
,, Měla jsem vzpomínku z minulosti jen byla trochu změněná. To ... to nic to je dobré jen jsem se lekla. " řekla a usmála se avšak já věděla že ten úsměv není upřímný.
,, To bude dobré. " řekla jsem a vzala si ji do objetí pevněji a nechala ji tak usnout.
ČTEŠ
Life is game
FantasyAhoj nechci tento popis nějak zveličovat. Každopádně v příběhu je lesbická tématika s fantasy. Více se dozvíte v příběhu :D.