XI.

62 1 0
                                    

Pohled Iss

Sedli jsme si na postel.
,, Víš Seris chtěla bych abys mi o sobě pověděla více chci tě znát." 
Chvíli se na mě dívala ale pak se odhodlala začít.

Pohled Seris

Myslím že by měla vědět mou minulost.
,,A chceš ať ti ji povím nebo se podíváš pomocí kousnutí? " 
Iss:,, Chci si s tebou povídat " 
Sir:,, Dobře tak začnu od začátku" 
,, Moje mamka se jmenovala Maya a můj táta Jay. Měla jsem dva bráchy Nathana kterému je dvacet a druhého Jamese kterému by dnes bylo dvacet dva"
Iss,, Promiň že se ptám ale proč o něm mluvíš v minulém rodě?" 
,,Budou tomu tři roky co už tu s námi nejsou. Ani rodiče ani James."
Iss,, Promiň, já to nevěděla princezno." Obejmula mě. 
,, Žili jsme jako klasická rodina. Teda ne tak úplně rodiče pracovali většinu času byli pryč a můj bratr James patřil do skupiny ve které jsem později byla též. Za pár dnů by mu bylo dvacet tři dělal stejný sport a vedl mě k tomu co je správné. Zpíval a hrál na piano.
Jeden večer se něco stalo a mamka s taťkou a bratrem šli ven do lesa.Vždy chodili jen rodiče ale tento večer šel i můj bráška. Já byla doma s Nathnem měl mě hlídat. Najednou se za barákem ozval křik vyběhli jsme oba dva za dům. Naskytl se nám pohled..." odmlčela jsem se . 
,, Pohled na Jamese s divnými kousanci po krku a šípem v hrudi. Bratr běžel zavolat záchranku ale bylo pozdě. V noci prošla policie zbytek lesa a nalezli těla i mých rodičů a pár dalších těl. " 
upadla mi slza při vzpomínce na padající tělo mého nejstaršího brášky. 
V očích Iss byl vidět soucit a smutek. 
,,  Zůstali jsme samy s Nathanem. Vzal si mě do péče hned jak dosáhl osmnácti let. Dozvěděla jsem se že to byli upíři. Od mala jsem o nich věděla rodina se tím zabývala. Vždy když jsem šla na střední školu tak si o mě lidé šeptali jelikož mě a naši rodinu též. První rok jsem zažívala šikanu a posměch. A i to byl důvod proč jsme se přestěhovali do Los Angeles .
Od mala jsme měli všichni sourozenci bílé vlasy. Nevěděli jsme proč ale bylo to tak. " 
,, Víš stručně asi většinu věcí. Teď by jsi mi mohla říct něco o sobě na oplátku? " 
Přikývla a začala ,, No kde začít asi u toho jak dlouho žiji. V tuto chvíli mi je sice 27 ale v reálu žiji již čtyři sta let." Při těchto slovech jsem překvapeně vykulila oči. 
,,Vím je to šok. Zrodila jsem se a asi to ještě nevíš ale patřím do nejvyššího řádů upírů. Jsem princezna upírů. Hodně jsem se stěhovala jelikož nemám nejvíce přátel spíše mám hodně nepřátel. Ovládám oheň což je má speciální schopnost ale velice mě vyčerpává. Příbuzné nemám nepamatuji si na ně. Po proměně jsem zapomněla vše jelikož ten co mě proměnil nechtěl aby jeho a ostatní znala. " 
Po tomto co mi pověděla se na mě podívala, přímo do očí. Přiblížila se ke mě a já věděla že teď ji políbit chci že teď je čas kdy cítím lásku tu kterou ještě neznám. Nahnula se až ke mě a jemně mě políbila. Ty rty ..... jsou nezapomenutelné. 
Po chvíli jsme se odtáhli a šli spát obejmula mě a pomalu jsme usínali. 
Poslední co jsem slyšela bylo ,, Chci abys byla má." 
A usnula jsem.

Life is gameKde žijí příběhy. Začni objevovat