Iss vyšla z chatky a já šla po chvilce hned též. Když jsem vylezla všimla jsem si že sedí zezadu u chatky tak jsem se rozhodla jít za ní.
Klekla jsem k ní a zeptala se.
Sir: ,, Copak slečna vedoucí má dost"
Iss:,, Neprovokuj, pomůžeš mi? "
Sir:,, Když porpsíš" ( s úšklebkem )
Iss se pokusila vstát ale když už se jí to skoro povedlo podlomili se jí nohy a spadla přímo na mě čelem.
Když zvedla hlavu ležela na mě a koukala mi přímo do očí. Měla je zabarvené do červena tentokrát už více. Ale co mě více fascinovalo bylo to že byla asi centimetr rty od mých.
Po chvíli jsem se z toho transu dostala usmála se
Sir: ,, Tu na mě děláš atentát? " na to se začala smát též a překulila se vedle mě.
Když chtěla vstát chytla jsem ji a zvedla ji do své náruče a pomalu ji nesla do chatky. Chvíli vypadala překvapeně že ji unesu ale pak se usmála a nechala se odnést.
Položila jsem ji na postel a otočila se a šla zavřít dveře.
když jsem se otočila byla těsně u mě... nevím jak to stihla jelikož běh by byl slyšet a ještě teď byla na posteli a nemohla ani stát.
Podívala se mi do očí pak na rty
Iss: ,, já ti ukážu atentát"
Ani mě nenechala odpovědět a zaútočila na mé rty. Spolupracovala jsem a po chvilce ji přetočila ke zdi a odtáhla se a oddechla . Měla už skoro až rudé oči když jsem se do nic zadívala vyklouzlo mi slovo ,, upír"
V tu chvíli se podívala na mě a přetočila mě ke zdi tak rychle že jsem to nepostřehla. Tato rychlost není ani lidská.
Iss:,,chci tě"
Zapomněla jsem myšlenku na upíra a vzala si její rty dravě naopak já. Spolupracovala velice obětavě. Po chvíli mi zajela rukama pod Triko a sundala ho to samé jsem udělala já s jejím. V tu chvíli jsem skončila na posteli. Najednou byla na de mnou v tuto chvíli jsem věděla jistě že je upír. ( Víme o nich naše skupina chrání čtvrť i před nimi vím o nich od mala) Otočila jsem ji rychle pod sebe a vzala do ruky dřevěný kůl co jsem měla na stolku všimla si toho a ruku mi chytla a hodila mnou od sebe takovou silou že mi hlava třeštila. Kůl mi vyletěl z ruky. Trochu jsem se nadzvedla ale viděla jsem rozmazaně. Došla ke mě a odnesla mě na postel. Něčím mi svázala ruce. Po chvíli jsem dokázala zaostřit. Seděla předemnou.
Iss:,, promiň nechtěla jsem ti nic udělat ale rychle jsi přišla na to kdo jsem a chtěla jsi mě zabít"
Sir:,, Nemám nic proti vašemu druhu, lovíme ty co jsou nebezpeční jako ti co tě napadly. Kluci je pak našli a zabili"
Iss:,, Uznám voníš krásně jenže já jsem teď opilá a vím že to není chuť na krev ale na tebe. "
Řekla a popošla blíže ke mě.
Iss:,, Cítím jak ti tepe srdce Seris.... vím že ti nejsem lhostejná. "
Přišla úplně ke mě a najednou mě políbila a rozvázala mi ruce. Hned jakmile to udělala jsem ji hodila pod sebe.
Sir:,, Máš krásné oči" vypadla mi myšlenka co jsem měla v hlavě a měla tam zůstat.
Chvíli jsme takto byli ale pak mě převládl můj vlastní chtíč. Začala jsem ji vášnivě líbat a sundávat ji kraťasy. Ona se usmála do polibku sundala kraťasy i mě.
V tu chvíli do chatky vešla Alis. Bylo už 3 hodiny ráno.
Obě jsme se vylekali.
Alis:,, promiň, promiň. omlouvám se vám... já .. já nevěděla"
Chvíli ticho a pak jsme se začali smát, kdyby věděla co se dělo celou dobu.
Sir:,, Půjdeme se projít Iss?? Ať Alis může spát"
Kývla a my vyšli ven.
Nějakou dobu vládlo ticho, Iss mě vedla někam na kraj tábora kde byl takový přístřešek.
Sedli jsme si. Otočila se na mě a otočila mou hlavu tak abych na ni koukala.
Iss:,, Seris vím že se toho dnes stalo hodně. A vím že my dvě jsme každá jiná a skoro se neznáme.
Ale nemohu přehlížet to co mě k tobě táhne" ( posmutněla)
Sir:,, Mám na tebe důležitou otázku jsem chtíč ? jídlo? či něco jiného? "
Iss: ,, Tím jsi mě zaskočila jsi pro mě...."
Něco za námi zašustilo mezi stromy. Obě jsme se ihned zvedli a otočili. Byli za námi dva muži. Jednoznačně ne normální vypadalo to na upíry 4. řádu. na pasáky.
Okamžitě po nás zaútočili každý na jednu. Ten proti mě se napřáhl ale stihla jsem uhnout avšak druhou rukou mě chytil a přitiskl na strom za ním. Vedle mě mezitím bojovala Iss s tím druhým.
Ten co mě držel otevřel pusu bylo vidět jak mu rostou tesáku. musela jsem něco udělat. Na poslední chvíli jsem ulomila větvičku a zabodla mu ji do ramene. Zasyčel a pustil mě a začal couvat. Využila jsem toho a ulomila další a tou namířila přesně do srdce. Padl k zemi bylo poznat že zemřel. Ten od Iss se vymanil od ní, bylo vidět že je raněná. Za mnou tekla řeka tak 5 metrů široká a dva a půl hluboká. Rozběhl se a skočil i semnou do řeky.
Snažil se mě udusit pod vodou ale nepovedlo se. Převalila jsem ho pod a odkopla rychle se vyškrábala na břeh. Ale chytl mě a pomalu šel ke krku jednou rukou jsem ho držela od sebe a druhou se snažila nahmatat nějaký kus dřívka. Už byl kousek od mého krku . Když se mi povedlo nahmatat ostrou třísku a tu jsem do něj vší silou zarazila. překulil se a skonal též.
Po chvíli jsem se vyhrabala k Iss pololežela a krvácela měla v žebrech zabodnutou větev jak se narazila. Věděla jsem že to není dobré.
Zatáhla jsem ji pod přístřešek aby na nás nebylo vidět.
Sir,, Do háje, co teď? Vyléčíš se? "
Iss,, bez krve ne, je to moc velká rána"
Chvíli jsem váhala ale pak jsem si lehla pod ní tak aby ležela zády na mém břiše. Vzala jsem ostrý kamínek nařízla si zápěstí a aniž bych ji upozornila dala jsem jí ho k ústům.
Okamžitě se mi do něj zakousla, ten pocit nejde popsat. Bolelo to ale přitom to roznášelo po těle pocit uspokojení. Přetočila se ke mě aby mě viděla a po chvíli mi zápěstí pustila.
Pohled Isabel
Odtáhla mě pod přístřešek a lehla si podemně nechápala jsem co dělá. Najednou mi dala k puse zápěstí kde jí tekla krev. Mé smysli nemohli odolat byla jsem raněná. .... Chutnala skvěle.
Věděla co dělá a že takto mi nedá vzpomínky..
Pohled Seris
Iss:,, Promiň... proč? proč jsi to udělala? ? "
Sir:,, Pro tebe.... Ale už aspoň znám odpověď nechtěla jsi pít ale být u mě.... "
Chtěla jsem se zvednout že jí dám pusu ale neudržela jsem se nadzvedlá měla jsem moc těžké a malátné tělo tudíž jsem spadla zpět.
Iss:,, A já vím co jsem já pro tebe "
Vzala mě do náruče a odnesla do postele bylo asi 5 ráno. Vzala obvaz a obvázala mi tu ruku ze které pila. Bylo vidět že má o mě strach. Po té mě obejmula a já usnula v její náruči.
Nejlepší usínání ......s ní....s Isabel.
ČTEŠ
Life is game
FantasyAhoj nechci tento popis nějak zveličovat. Každopádně v příběhu je lesbická tématika s fantasy. Více se dozvíte v příběhu :D.