Iss se posadila společně s ostatními v obýváku každému jsme ještě udělali kávu. Jelikož nás Iss upozornila že to bude dlouhé vyprávění.
Vyprávění Iss z jejího pohledu
,, Jak již víte jsem princezna nevím co vše o nás víte. Avšak první asi to že jsme v podstatě původní upíři. Pamatujeme si jen od doby co jsme se proměnili. Nikdo neví kdo zrodil prince a princezny upírů. Avšak ze začátku nás bylo deset původních.
V tuto chvíli už nás není tolik.
Bylo pět žen a pět mužů vznikli jsme v jeden stejný den. A když jsme se probrali byli jsme spolu seznámeni a po dlouhou dobu spolu žili. Každý z nás byl odlišný nejen myšlením a vzhledem ale i tím v čem byl speciální. Jak již víte tak já ovládám oheň avšak ho nepoužívám pokud to není nutné. a ostatní měli též podobnou schopnost. Teď vám řeknu všech ostatních devět kdo byli a jak skončili a podobné věci. Mohu začít? "
Optal jsem se a všichni pokynuli ať pokračuji.
,, První byl Alec, jak jsem již říkal měla jsem bratra kterým byl Alec. Byl to můj reálný bratr, byl jediný na kterého jsem si po proměně pamatovala. Ovládal vzduch, mohl s ním ohýbat a posílat jej proti svým nepřátelům avšak jako všichni nemohl jej využívat stále.
Alec zemřel když se rozhodl nejít proti jinému princi. Byl zabit z vlastních řad od svého ochránce kterému věřil. Tohoto ochránce jsem poté našla a zabila. Musela jsem jej pomstít. Kdyby tu dnes Alec Moon byl stál by po mém boku. " řekla jsem a bylo mi trochu smutno při vzpomínce na mého bratra.
,, Druhým princem byl Williem o kterém již víte a i víte jak umřel. A jeho schopnost bylo že uměl pohnout s věcmi. "
,, Třetím princem byl Rian. Jeho schopností byla příroda. Uměl nechat vyrůst cokoliv. Byl to mírumilovný dar a ten se upírům nelíbil. Dle nich neměl potencionál. Navíc Rianovi bylo při proměně pouhých čtrnáct let. Ač byl silný, byl mladý a nerozvážný. Tlupa upírů si na něj počkala a bez milosti tohoto čtrnácti letého upíra zabili a po té upálili. Mým bratrem a mnou tato zpráva velice otřásla jelikož jsem ho přijali mezi sebe. "
,,Čtvrtým princem byl Marc. Ovládal možnost číst myšlenky. Avšak tento dar byl velice nebezpečný a on ho bohužel využíval proti vašemu druhu. A proto také musel zemřít. Není tomu ani tak dlouho je to teprve asi 50 let od jeho smrti. Zabili ho když se tři alfy dohodli že ho musí společně zabít. Jelikož ohrožoval váš druh. Nebylo mi ho líto byl doopravdové zvíře v lidské podobě. "
,, Pátým princem a zároveň posledním mužem byl Kai. Ovládá schopnost Blesku, umí seslat blesk na určitý cíl. Je posledním mužským princem který žije. Usídlil se pokud vím v Irsku kde žije poklidně. Byl vždy velice opatrný a oproti ostatním princům velice mírný.
Do nedávna jsme byli v kontaktu avšak pak jsme kontakt přerušili. "
,, První princeznou je Athea. Byla velice krutá. Nejvíce z nás, neměla s nikým slitování. A to ani s námi ostatními. V jedné noci se pokusila zabít mého bratra když jsme ještě žili pohromadě. Zemřela naší rukou, rukou ostatních princů a princezen. Byla hrozba že nás odhalí či ublíží vlastním. Měla hypnotizace avšak na nás nefungoval, ale proti nepříteli velice užitečný dar. "
,, Druhou princeznou byla Morgana. Měla dar tmy, uměla seslat temnotu na daný cíl čímž ho oslepila. Byla vzhledově nejstarší z nás přeměnili ji ve věku padesáti let. Byla to skvělá žena avšak dychtila po pomstě. Před proměnou ji zabili syna, ona byla jediná která si takové události pamatovala, což na druhou stranu byla její zkáza. Tak dlouho hledala osoby co jí zabili syna a když je našla zabila je avšak našla zde jejich syna. Při uvědomění že zabila rodiče synu který za nic nemohl. Sama zabodla svou rukou kůl do srdce. Byla hrdá a velice zodpovědná. "
Usmála jsem se při pomyšlení na tuto princeznu která mi byla sympatická.
,, Třetí princeznou byla Karin. Ta stále žije, pokud vím někde v Anglii. Vzhledově vypadá tak na dvacet pět. Ovládá zem v různých směrech avšak po jejím zásahu zem zemře. Je bez úrody.
Moc zpráv o ní nemám. Byla vždy tichá a v jejích očích jsem pozoroval jen bolest avšak sama nevím z čeho. "
,, Čtvrtou princeznou byla Samantha neboli Sam. Do teď je to hrdá upírka, má náš druh za důležitější než jakýkoliv jiný. Hájí pravidla upírů a dává tresty za jejich porušení. Krmí se lidmi, dle ní jsou jen krmení nic víc. Když má chuť vyhledá několik velice silných lidí a ty promění na své stoupence. Záleží kolik jejich umře v bitvách. Dělá to takto od dob co se zrodila. Velice si rozuměla s Atheou. Avšak v některých chvílích i semnou. "
Viděla jsem tázavé pohledy mířené na mě.
,, A poslední princeznou upírů jsem já. Isabel Moon reálně mě proměnili když mi bylo dvacet jedna let. Ovládám oheň jak již jistě víte. Po smrti mého bratra jsem byla zlomená, plná nenávisti. Nikdo mi nezbyl avšak to neomlouvá mé činy. Dlouhých sto let jsem se chovala jako bezlítostný vrah. Do teď jsem brána jako jedna z nejsilnějších a nejkrvelačnějších u řad princů a princezen. Víte každý z nich kdo přežili si našli svou polovičku a ucelili tím svůj žal. Avšak vždy to u nich byl člověk a oni jej po té proměnili v upíra který do teď je po jejich boku. Nesmí se mu nic stát a díky tomu že jsou to upíři tak je těžké je zabít. Avšak já jsem odlišná oni své polovičky našli všichni minimálně sto padesát let zpět, jenže já ji nemohla najít. Až tehdy, když jste mě našli když mě chtěli ti upíři zabít jsem uviděla tady Seris. Jsem sice silná jenže když jsem byla předtím v baru někdo mi dal do pití nejspíše česnek. Čímž mě hodně oslabili.
Když jsem Seris viděla, věděla jsem že jsem nalezla svou polovičku a klid v duši.
Ostatní se očividně dozvěděli koho jsem přijala aby mne doplnil. Avšak po smrti Williema se zjistilo že to není člověk, ani upír. Pro upíry to je příležitost, jelikož pokud zemře naše polovina jsme slabí nemáme své schopnosti na určitou dobu. Zemřeme společně s naší polovinou.
A proto upíři tolik touží po smrti Seris, navíc když se zjistil potencionál této mladé vlčice ohledně pravé alfy. Po její smrti touží nejen upíři ale i lovci vlkodlaků. A myslím že to byl důvod proč na nás dnes zaútočili. Nešli po mě naopak se mne snažili jen zabavit než ji zabijí avšak díky Nathanovi to nestihli. Tyto útoky budou součástí našeho života a je mi líto že jsem do toho zatáhla tak úžasnou osobu a že je díky mě v nebezpečí. Omlouvám se a pochopím když se ti má minulost nebude líbit. "
Dopověděla jsem svůj monolog a vyčkávala na reakci. Ač jsem se jí neuvěřitelně bála a skrývala své slzy které se draly na povrch.
Pohled Seris
Po tom co Iss dovyprávěla jsem byla zaujata tím vším. Měla toho za sebou hodně.
Ostatní vyčkávali na mou reakci avšak já měla jasno.
Vzala jsem bradu Iss a když na mne pohlédla spojila jsem jemně naše rty.
,, Neblázni ty chráníš mě a já tebe. Jsi jen má a já tvá. "
Rozbrečela se mi v náruči, je to poprvé co jsem ji viděla brečet.
Zahlédla jsem ostatní jak se rozplývají nad námi. Musela jsem se usmát ostatní mi úsměv opětovali. Když se Iss uklidnila Max začal mluvit.
,, Víš Iss nejen upíři to takto mají i vlkodlaci si musí najít svou polovinu na to aby se ucelili. Vím o tom že Ben ji již našel v Alis. Avšak u vás jsem si nebyl jistý avšak již si jistý jsem po odpovědi Seris se totiž na vašich předloktích udělalo samo tetování. Což je znak spojení s Vlkodlakem. "
Podívali jsme se na svá předloktí a měl pravdu na mém předloktí byl netopýr s nápisem ,, Isabel Moon vampire princess " a na předloktí Isabel byla hlava vlka a u ní ,, Seris Pain true alpha of werewolf" Obě dvě jsme se stejně jako ostatní zaujatě dívali na naše nové tetování avšak s úsměvem. Byli jsme šťastné. Po chvíli si Ben a Alis vytáhli rukáv a na ruce měli též tetování akorát s jejich jmény a ben měl obrázek trojúhelníku a v něm růži což byl znak Alis čarodějného rodu.
Max,, Už jsme tu v celku dlouho takže asi každý půjdeme k sobě. Každopádně večer bych se znovu sešel a udělal plán jelikož očividně budeme muset více hlídat když strážíme takové talismany. " řekl a mrkl na mě s Isabel. Obě jsme se mírně začervenali a usmáli se. Všichni odešli a já jen jemně chytila Iss za ruku a odvedla ji do ložnice kde jsme si společně lehli. Políbila jsem jí a do ucha pošeptala ,, Jsi jen má a už i označenou té mám. " Usmála se a dala mi vášnivý polibek, kterým jasně stvrdila má slova.
Nakonec jsme se rozhodili že si pustíme film a strávíme tak společné odpoledne než ostatní přijdou.
ČTEŠ
Life is game
FantasyAhoj nechci tento popis nějak zveličovat. Každopádně v příběhu je lesbická tématika s fantasy. Více se dozvíte v příběhu :D.