Pohled Seris
Je za deset minut devět, uběhlo to strašně rychle.
Isabel : ,, Ježiš to je hodin, musím dojít pro alkohol a věci ale sama to neunesu pomohla by jsi mi prosím? "
Sir : ,, Jasně tak jdem ať ostatní nečekají"
Šla jsem za ní do skladu vyndala tác na který dala 21 panáků a mě podala tři láhve. Jedna byla whisky, druhá Havana a třetí Slivovice.
Vzala jsem to a šla jsem s ní do chatky 6 ke klukům kde byl domluvený sraz. Když jsme došli kluci se ušklíbly ale mlčely.
Každý si vzal kelímek a Isabel začala ,, Tak jo vysvětlím vám pravidla, vždy točí ten co předtím plnil úkol/pravdu a ten na koho to padne víčkem tomu dává úkol. Úkoly se musejí dát splnit, Líbání se smí, ten kdo plní pije panáka navíc. Když nesplníte míchá se pití dohromady dle člověka co zadal úkol. Rozumí všichni ? "
Všichni přikývli a začala hra. První točila Iss padlo to na nějakou blond holku která chtěla úkol.
Iss ( Isabel ) : dobře, vezmi rtěnku, kterou jsi se před chvílí malovala a namaluj libovolného kluka který tu je.
Všichni se začaly smát ale nejvíce Max kterého si ta blondýna díky tomu vyhlídla a byl namalovaný.
Točila Blondýna ( jmenovala se Irma), padlo to na Alis a ta si vybrala úkol.
Irma se šibalsky podívala ,, tak se vykousni s Benem"
Alis ztuhla ale pak se vzchopila a Bena políbila ten byl chvíli jak led ale pak začal velice chtivě spolupracovat byli roztomilý.
Po chvíli kdy je od sebe kluci odtrhli se pokračovalo dál .
Je už asi tak Jedenáct většina už je na mol. Já mám v sobě asi 10 panáků a dvě piva.
Točí Shon a padlo to na Isabel. ,, Tak co to bude slečno vedoucí? " usmíval se
Iss,, tak úkol povídej " a smála se též.
Shon,, líbej se se Seris"
Obě jsme byli na mol ale když jsem to slyšela málem jsem se zadusila pivem. Hodila jsem na něj takový pohled že by zabil i buvola. Ostatní Ben , Max a Isak se mi začaly smát.
Iss vstala a přešla na de mně, bylo poznat že už má hodně napito.
Sedla si na de mně obkročmo a dotkla se pomalu mých rtů jejími. Byly úžasné, plné a sladké.
Začala s nimi pohybovat a já spolupracovala . pochvíli se odtáhla ale stále se mi koukala do očí pak se ke mě nahnula a pošeptala mi do ucha ,, Děkuji za tu záchranu tehdy" .
Projel mnou mráz. Byla awwww... tak sladká moje mysl byla úplně v háji alkohol měl na de mnou velkou moc.
Po tom kdy odstoupila jsem si všimla jak na nás ostatní koukají.
Iss do toho vkročila ,, Myslím že dnes už mají všichni dost tak to rozpustíme"
Všichni šli a Alis šla spát k Benovi proč asi že? Že by se konečně rozhoupali.
ČTEŠ
Life is game
FantasyAhoj nechci tento popis nějak zveličovat. Každopádně v příběhu je lesbická tématika s fantasy. Více se dozvíte v příběhu :D.