pohled seris
Celý týden jsme sháněli a zabalovali dárky pro všechny.
Nakonec jsme se dohodli že je oslavíme u nás.
Iss se poslední dny chovala trochu zvláštně ale prý je to tím že hledala ty dárky a nebyla na to již zvyklá.
Je den před vánoci a my s ostatními zdobíme náš dům. Zrovna jsme venku s Iss Shonem a Isakem a zdobíme dům z venku a já jsem nahoře na žebříku.
Shon,, MMM to mám ale krásný výhled. " Začal se smát a Isak s ním.
,, Aby ti nevypadli oči z důlku " řekla jsem a vyplázla jazyk.
Isaka a Shona nenapadlo nic lepšího než po mě začít na žebříku házet sněhové koule. Bohužel mne překvapili a mě to uklouzlo a už jsem letěla. Čekala jsem tvrdý dopad avšak ten nepřišel. Ocitla jsem se v náručí mé upírky, která pohotově zasáhla. Chvíli kluky propalovala pohledem avšak pak se začala smát a my též.
Celý den probíhali přípravy a nakonec jsme se rozloučili a šli spát aby jsme na zítra měli dost energie.
Ráno jsme vstávali na desátou. Po hygieně jsme zaslechli zvonek a tak jsme šli otevřít. Byli zde všichni a každý měl v rukou dárky pro ostatní. Když jsem viděla Alis jak je nemůže unést zasmála jsem se a šla ji pomoct.
Smála se semnou a společně jsme je šli dát pod stromek.
Každý měl svůj úkol. Já Iss a Alis máme na starost jídlo. Jak jinak těch pět by bylo schopno to tu zapálit.
Oni dodělali výzdobu a vymysleli program na večer.
Den utekl jako nic a my již seděli u stolu a dojídali večeři.
Ben,, Musím uznat že se vám to povedlo ženy naše." usmál se a my všechny též.
,,děkujeme chlapci naši" všichni se začali smát.
Po té jsme se odebrali ke stromku a začalo se rozbalovat jeli jsme postupně Iss si vyžádala že svoje dárky dá jako poslední. Nikdo s tím neměl problém a u Alis a Bena jsem zahlédla takový zvláštní úšklebek.
Postupně se rozbalovala až došla řada na Iss dala všem své dárky ale můj si ještě nechala. Po chvíli Alis a Ben někam odběhli. Nechápala jsem.
Najednou se Iss postavila a začala svůj monolog.
Pohled Iss
Tak jo musím to zvládnout nesmím být nervozní to zvládnu říkala jsem si pro sebe celý den.
A teď již nastal ten moment kdy se dozvím svou odpověď.
Pohled Seris.
Iss,, Lásko svůj dárek pro tebe mám koupený již od doby co máme tyto dvě tetování co nás spojují. " začala a já si ani nevšimla že kluci šli za mne pro šampaňšké.
,, Víš myslím ač vím že spolu nejsme v řádu let ani o sobě nevíme vše. Ne já nemyslím já vím. Vím že jsi ta moje pravá polovička. A od doby co jsem tě viděla jsem věděla že musíš být má.
A chci abys nebyla jen má přítelkyně. Ale i má žena."
Odmlčela se. Mezitím se za ní postavili Alis a ben a drželi v ruce každý obrovskou kyticí růží a uprostřed byli bombony.
Iss,, Seris Pain, vezmeš si mne a staneš se mou ženou? " Poklekla s touto otázkou.
Měla jsem v očích slzy. Vstala jsem a rychle ji zvedla a stahla k sobě do polibku. Po odtahnutí jsem řekla jediné slovo. ,,Ano "
Objala mě a kluci za namá začali tleskat. Avšak po té utichli Iss zašla za roh a přinesla kytici růží a já uviděla jak Ben pokleká před Alis.
Odkašlal si aby si ho všimla a ta si ho začala nechápavě prohlížet. A on začal.
Ben,, Víš lásko, mezitím co jsi semnou připravovala překvápko pro Sir, já s Iss připravoval jedno i pro tebe. A teď se tě táží. Vezmeš si mě Alis? "
Alis začala hopsat na místě a řvát ano. Oba dva si vzali naši ruku a mě navlékla Iss prstýnek a ben Alis.
Kluci bouchli šampus a připili si s námi. Byl to krásný moment i fotky jsme si udělali.
Ozval se Nathan ,, Vyrostli jste nám děti. " všichni se začali smát když si uvědomíme že Iss je o pr set let starší než Nathan.
Zbytek večera jsme hráli hry, koukali na filmy a užívali si.
V noci jsem již usínala v náručí mé snoubenky..
ČTEŠ
Life is game
FantasyAhoj nechci tento popis nějak zveličovat. Každopádně v příběhu je lesbická tématika s fantasy. Více se dozvíte v příběhu :D.